تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند مى‏فرمايد: بنده من با هيچ كارى پسنديده‏تر از انجام آن چه كه بر او فرض كردم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821171639




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديرعامل شركت بهره برداري متروي تهران : پايين نگه داشتن قيمت بليت مترو منوط به پرداخت به موقع يارانه از سوي دولت و شهرداري است


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: مديرعامل شركت بهره برداري متروي تهران : پايين نگه داشتن قيمت بليت مترو منوط به پرداخت به موقع يارانه از سوي دولت و شهرداري است
مديرعامل شركت بهره برداري متروي تهران گفت : براي پايين نگه داشتن قيمت بليت مترو و بالا بودن كيفيت خدمات رساني به مردم ; يارانه بليت توسط دولت و شهرداري به موقع پرداخت شود.
جعفر ربيعي ديروز در نشستي با خبرنگاران اختصاص 7 هزار ميليارد دلار اعتبار در لايحه مديريت مصرف سوخت در مجلس هفتم را اقدام بسيار مهم و مثبتي دانست و تصريح كرد : مشكلات دولت باعث شد كه اين لايحه در سال اول تصويب اجرايي نشود و بودجه اي در رابطه با آن در اختيار مترو قرار نگيرد.
وي هزينه تمام شده هر مسافر مترو را 360 تومان عنوان كرد و گفت : متوسط هزينه سفر براي هر مسافر80 تومان است ما به التفاوت اين هزينه را شهرداري و دولت بايد به مترو يارانه پرداخت كنند كه متاسفانه دولت سهم خود را با تاخير پرداخت مي كند.
مديرعامل شركت بهره برداري متروي تهران تاكيد كرد : براي پايين نگه داشتن قيمت بليت مترو و بالا بودن كيفيت خدمات رساني به مردم ; يارانه بليت بايد به موقع در اختيار مترو قرار گيرد.
وي در بخش ديگر اظهارات خود سرفاصله حركت قطارها در شرايط فعلي را در خط يك ; 4 دقيقه در خط 2 ; 3 دقيقه و در خط 5 ; 10 دقيقه عنوان كرد و گفت : هم اكنون روزانه 1200 حركت قطار در ايستگاه هاي مترو داريم . بر اساس پيش بيني هاي انجام گرفته تعداد سفرها در سال 87 به نيم ميليارد خواهد رسيد .
ربيعي ادامه داد : بر اساس برنامه ريزي هاي انجام گرفته با ورود قطارهاي جديد از اواخر سال جاري به تدريج سرفاصله حركت قطارها در خط 2 را به 2 دقيقه خواهيم رساند .
وي در بخش ديگر اظهارات خود با با اشاره به افزايش تعداد آسانسورهاي مترو از 45 به 74 دستگاه اظهار داشت : استفاده كنندگان از اين آسانسورها بايد كساني باشند كه حتي امكان استفاده از پله برقي را نداشته باشند. بهتر است آسانسورها توسط سالخوردگان و معلولان مورد استفاده قرار بگيرد.
ربيعي در بخش ديگر اظهارات خود با بيان اين كه تاكنون 3 ميليون و 300 هزار بليت اعتباري در اختيار متقاضيان قرار گرفته است تصريح كرد : روزانه 2 هزار و 500 كارت توسط مترو فروخته مي شود . در حال حاضر 60 درصد مسافران مترو از كارت استفاده مي كنند .
به گفته وي بر اساس مصوبه شوراي شهر تهران ; كارت هاي تك سفره 1 5 تا 2 5 برابر قيمت بليت هاي اعتباري در اختيار متقاضيان قرار مي گيرد كه اين ميزان با توجه به تجربيات جهاني تا 5 برابر نيز قابليت افزايش دارد .
مديرعامل شركت بهره برداري متروي تهران عملكرد نيروي انتظامي در ايستگاه هاي مترو در قالب پليس مترو را مثبت و تاثيرگذار ارزيابي كرد و گفت : در حال حاضر نيروهاي انتظامي در 20 ايستگاه شلوغ مترو حضور دارند و اقدامات قابل توجهي نيز در برخورد با تخلفاتي همچون سرقت كشف مواد مخدر و كيف قاپي و ساير موارد داشته است .
به گفته وي در چهار ايستگاه امام خميني علم و صنعت صادقيه و شهرري پايگاه هاي ثابت براي استقرار نيروهاي پليس احداث خواهد شد.
وي در بخش پاياني اظهارات خود در رابطه با برنامه هاي آتي مترو گفت : تا پايان امسال بخش ديگر خط 4 مترو تهران افتتاح مي شود.اين خط از شرق به شهدا و از غرب به ميدان انقلاب وصل خواهد شد.در خط يك نيز توسعه خط را به سمت تجريش خواهيم داشت و در اين مسير فاصله بين ميرداماد تا قيطريه به بهره برداري خواهد رسيد.
ربيعي در پاسخ به پرسشي در رابطه با افزايش مدت زمان تاخير قطارها گفت : تاخير در خط 2 افزايش نيافته است . تاخيرها در اين خط از 8 به 5 ثانيه كاهش يافته است اما در خط 5 تاخيرها از 20 ثانيه به 30 ثانيه افزايش يافته است .
وي علت اين تاخير را عدم فرصت كافي براي بازسازي قطارها عنوان كرد.
مديرعامل شركت بهره برداري متروي تهران ميزان درآمد مترو را از محل تبليغات در سال 86 2 5 ميليارد تومان عنوان كرد .
 دوشنبه 14 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن