تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رسول اكرم صلى الله عليه و آله گروهى را كه كشت و كار نمى كردند، ديدند و فرمودند: شم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806723148




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

افشين قطبي:اين پيروزي ويتاميني براي موفقيت هاي آينده بود / دايي رقيب من نيست


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: افشين قطبي:اين پيروزي ويتاميني براي موفقيت هاي آينده بود / دايي رقيب من نيست
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس با ابراز رضايت از عملكرد بازيكنان تيمش در ديدار برابر سايپا گفت: ما امروز به پيروزي شيرين و تاثير گذاري دست پيدا كرديم و اميدوارم اين روند ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، افشين قطبي پس از برتري يك بر صفر تيمش مقابل سايپاي كرج با بيان اين مطلب در جمع خبرنگاران حاضر در سالن كنفرانس ورزشگاه ازادي افزود: اين بازي كه بازي آغازين ليگ بود براي هر دو تيم از اهميت ويژه اي برخوردار بود و دشواري هاي خاص خود را داشت. دو تيم بويژه پرسپوليس با استرس وارد زمين شدند. استرس تيم ما از آن جهت بود كه به عنوان قهرمان ليگ به مسابقات بازگشته بود و در اولين بازي بدنبال پيروزي بود.

وي حضورعلي دايي در كادر مديريتي سايپا را در نوع بازي بازيكنان تيمش تاثير دانست و گفت: بازيكنان تيم ما مانند تمام نفرات ليگ برتري سعي مي كنند بهترين بازي خود را مقابل سايپا به نمايش بگذارند و توانايي هاي خود را به علي دايي كه از مسئولان باشگاه سايپا است نشان دهند. همين مسئله باعث مي شود بازيكنان دچار استرس و اضطراب شوند و نتوانند آن طور كه بايد و شايد بازي كنند همانند عملكرد تيم ما در پاره اي از دقايق بازي امروز.

قطبي با ابراز رضايت از سازماندهي بازيكنان اين تيم در زمان حمله و دفاع گفت: اختلاف دو تيم سايپا و پرسپوليس خيلي ساده بود. ما نسبت به سايپا شانس هاي بهتري را بدست آورديم و در نهايت برتري را از آن خود كرديم. در مقابل به سايپا موقعيت صد درصد گل نداديم و دروازه مان با خطر جدي مواجه نشد.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس برتري مقابل سايپا را حق تيم پرسپوليس خواند و افزود: پيروزي در بازيهاي آغازين خيلي مهم است و مي تواند در حكم يك ويتامين براي موفقيت ما در مسابقات ليگ باشد. اينكه بتوانيم در بازي آغازين ليگ در خانه پيروز شويم خيلي اهميت دارد.

وي با عرض تبريك به پيرليت بارسكي سرمربي تيم فوتبال سايپا گفت: سايپا امروز خوب بازي كرد اما نتوانست مقابل بازي خوب پرسپوليس به نتيجه برسد.

قطبي با اذعان به اينكه تيمش امروز در مصاف با سايپا دچار بدشانسي شده بود چرا كه در غير اين صورت با اختلاف چند گل حريف خود را شكست مي داد گفت: ما امروز پيروز شديم و اينكه توانستيم در بازي آغازين ليگ پيروزي شويم خيلي مهم است. ما در حالي پيروزي را بدست آورديم كه چند بازيكن اصلي خود به نامهاي آتسو، زارعي و توره را در اختيار نداشتيم. امروز سه بازيكني را در اختيار نداشتيم كه اگر آماده بودند از وجود آنها در تركيب اصلي استفاده مي كرديم .

قطبي هدف تيم فوتبال پرسپوليس را قهرماني در نيم فصل اول ليگ برتر عنوان كرد و گفت: با توجه به دشواري مسابقات در نيم فصل دوم و حضورمان در مسابقات ليگ قهرمانان آسيا بايد در نيم فصل اول قهرمان شويم و اختلاف امتياز خود را با ديگر تيم ها افزايش دهيم.

وي با ابراز رضايت از عملكرد تك تك بازيكنان تيمش پژمان نوري را براي به ثمر رساندن گل برتري پرسپوليس ستود و گفت: پژمان امروز گل زيبايي را به ثمر رساند و باعث برتري تيم شد. من به او و همه هوداران پرسپوليس به خاطر اين پيروزي تبريك مي گويم.

وي عملكرد بازيكنان جديد تيم فوتبال پرسپوليس را ستود و گفت: امروز بازيكنان جديد تيم ما بازي خوبي را به نمايش گذاشتند. البته از پتروويچ انتظار بيشتري مي رفت ، كيفيت بازي او بيش از اين است. معمارزاده درون دروازه عالي كار كرد. مازيار زارع در ميانه ميدان محشر بود. دوست دارم به دايي توصيه كنم بازيكني به كيفيت بالا چون زارع را به تيم ملي دعوت كند. امروز همچنين پژمان خيلي خوب بازي كرد. كريم باقري هر چه از جريان بازي مي گذشت بهتر بود. من به خودم افتخار مي كنم كه سرمربي اين تيم هستم.

وي در پاسخ به اينكه آيا نسبت به علي دايي سرمربي تيم ملي حس رقابت دارد يا خير گفت: دايي هموطن من است. او در تيم ملي ايران خوب كار كرده و مانند همه مردم ايران دوست دارم او در تيم ملي موفق شود. قطعا به او هر كمكي كه بخواهد در جهت موفقت تيم ملي دريغ نخواهم كرد.

قطبي در خصوص تشويق هاي عابدزاده توسط هواداران گفت: من نسبت به اين نوع تشويق ها آلرژي ندارم. من معتقدم كه عابدزاده بيشتر از اين تشويق شود. او يك هواپيماي 747 در فوتبال ايران بوده است. يك گلر استثنايي در تاريخ فوتبال ايران و مردي شيرين با قلبي بزرگ است كه افتخار مي كنم كه در كنار او كار مي كنم قطعا من هم عابدزاده را هميشه تشويق مي كنم.

وي در پايان گفت: براي قهرماني هر دلي كه لازم باشد استفاده مي كنيم . آن دل مي تواند دل شير، ببر و يا هر چيز ديگري باشد. آنچه مسلم است شير با قلب خود در نهايت همه را شكست مي دهد.
 دوشنبه 14 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 281]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن