تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نجات و رستگارى در سه چيز است: پايبندى به حق، دورى از باطل و سوار شدن بر مركب جدّيت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813087870




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قطبي: سه امتياز حق پرسپوليس بود طبيعي است بازي مقابل قهرمان آسان نباشد جايگاه بزرگ دايي بايد حفظ شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: قطبي: سه امتياز حق پرسپوليس بود طبيعي است بازي مقابل قهرمان آسان نباشد جايگاه بزرگ "دايي" بايد حفظ شود
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

افشين قطبي گفت: كسب سه امتياز مقابل سايپا حق پرسپوليس بود.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران در نشست خبري پس از پايان بازي گفت: تصور مي‌كنم اين بازي براي دو تيم بسيار مشكل بود، به خصوص پرسپوليس، چرا كه قهرمان فصل گذشته ليگ برتر است و نخستين بازي در خانه را انجام مي‌داد و بازيكنان مي‌خواستند در مقابل علي دايي خود را نشان دهند تا جايي در تيم‌ملي داشته باشند.

وي افزود: البته منظورم به هيچ عنوان اين نيست كه حضور در تيم سايپا ربطي به حضور در تيم ملي ندارد، بلكه منظورم اين است كه هم بازيكنان پرسپوليس و هم تمام بازيكنان ليگ برتر به دنبال آن هستند تا در بازي مقابل سايپا توانايي‌هاي خود را نشان دهند.

افشين قطبي ادامه داد: من افتخار مي‌كنم كه تيم پرسپوليس را هدايت مي‌كنم، بازيكنان ما به خوبي بازي را نگه داشتند و توانستند در دفاع حضور و پوشش خوبي داشته باشند، همين طور در حملات شاهد سكانس‌هاي خوبي از موقعيت‌هاي پرسپوليس بوديم. اختلاف دو تيم بسيار ساده بود چرا كه ما موقعيت‌هاي بسيار خوبي داشتيم.

سرمربي تيم پرسپوليس تصريح كرد: صددرصد پيروزي در اين بازي حق پرسپوليس بود و پرسپوليس نشان داد كه با موفقيت در اولين گام مي‌تواند يك فصل بسيار خوب داشته باشد، آن هم در بازي مقابل تيم بزرگ و خوبي چون سايپا.

قطبي افزود: به "ليتبارسكي" تبريك مي‌گويم چرا كه بازي بسيار خوبي انجام دادند اما پرسپوليس قهرمان ايران است و طبيعي است بازي مقابل اين تيم آسان نخواهد بود.

وي ادامه داد‌: در هر صورت از نظر روحي و رواني بر روي تيم قهرمان ليگ فشار وجود دارد، البته امروز كمي بدشانسي داشتيم و نتوانستيم از تمام موقعيت‌هايمان استفاده كنيم ضمن آنكه از نظر روحي و رواني نيز با توجه به برگزاري نخستين بازي در ليگ برتر تا اندازه‌اي بازيكنان تحت فشار بودند. البته ما آتسو، زارعي و توره، سه بازيكن اصلي خود را در اين بازي در اختيار نداشتيم و اين موضوع براي هر تيمي آسان نيست. توره شب گذشته به صورت ناگهاني بيمار شد، در حالي كه قرار بود در اين بازي به ميدان برود. دو، سه بازيكن ما نيز نخستين بازي خود را براي پرسپوليس انجام مي‌دادند و طبيعي بود كه تا اندازه‌اي با استرس بازي كنند اما بي‌ترديد آن‌ها نيز در بازي‌هاي آينده بهتر خواهند شد.

افشين قطبي افزود: هدف ما اين است كه در نيم فصل نخست قهرمان شويم چرا كه در نيم فصل دوم كار به مراتب دشوارتري خواهيم داشت و بايد در سه جام مختلف به ميدان برويم.

قطبي درباره شرايط جسماني بازيكنان پرسپوليس نيز گفت: در بعضي مواقع شرايط روحي و رواني از شرايط جسماني مهم‌تر است، بازيكنان ما در طول بازي در پاس دادن اشتباه كردند و موقعيت‌هاي مختلفي را از دست دادند كه اين موضوع نشان دهنده همين مشكل است. اما ما بازي به بازي بهتر مي‌شويم، ضمن آن كه بايد با توجه به بازي‌هاي دشوار آينده اين نقايص را هم برطرف كنيم. در كل به دليل انجام اين بازي بسيار خوب به تمامي هواداران پرسپوليس تبريك مي‌گويم.

افشين قطبي درباره احتمال تغييرات در تركيب تيم پرسپوليس نيز گفت: بدون شك اين تركيب بايد تغيير كند و تغيير خواهد كرد، ما بازيكنان خوبي در اختيار داريم كه از آن‌ها استفاده خواهيم كرد.

وي درباره بازيكنان جديد پرسپوليس در اين فصل نيز گفت: پترويچ يكي از بازيكنان خوب پرسپوليس بود البته اين بازيكن توانايي‌هاي بسيار بيشتري دارد و بدون شك در بازي‌هاي آينده اين كيفيت را از خود نشان خواهد داد. ميثاق معمارزاده در درون دروازه عالي بود و ستار زارع فوق‌العاده نشان داد. تصور مي‌كنم علي دايي بايد زارع را به تيم ملي دعوت كند، چرا كه او توانايي‌هاي بسياري دارد و در تمرينات نيز عالي است. پژمان نوري نيز بسيار خوب بازي كرد و كريم باقري هر چه به پايان بازي نزديك‌تر مي‌شديم عملكردش بهتر مي‌شد.

قطبي درباره وضعيت تيم پرسپوليس و توانايي‌هاي اين تيم براي حضور در سه جام مختلف گفت: ما در هر پست دو بازيكن عالي داريم و آماده مي‌شويم تا بتوانيم در هر سه جام با قدرت پيش برويم، اگر بتوانيم شرايط مطلوب خود را حفظ كنيم و با انرژي مثبت و نظم به جلو حركت كنيم بي‌ترديد در پايان فصل يك شادي و موفقيت بزرگ را به هواداران پرسپوليس هديه مي‌كنيم.

قطبي در ادامه گفت: حضور پيرواني، ماركو، عابدزاده و كماسي دركادر فني به من و موفقيت تيم پرسپوليس كمك مي‌كند.

افشين قطبي درباره نظرش نسبت به سرمربي تيم ملي ايران نيز گفت: بسيار علاقه دارم تا هر كمكي كه مي‌توانم به دايي انجام دهم. من به دايي به چشم يك هموطن نگاه مي‌كنم، شخصي كه در فوتبال ايران بسيار خوب كار كرده است و بايد همواره جايگاه بزرگش را حفظ كرد. ما بايد كمك كنيم تا دايي به عنوان هموطن‌مان و مربي تيم ملي، تيم ايران را به جام‌جهاني 2010 ببرد.

سرمربي تيم پرسپوليس درباره تشويق عابدزاده از سوي تماشاگران نيز گفت: من بسيار خوشحال مي‌شوم چرا كه عابدزاده را بايد بيشتر از اين‌ها تشويق كرد، او بهترين دروازه‌بان تاريخ فوتبال ايران است و من همواره مي‌گويم كه او مانند يك هواپيماي 747 است و به عنوان يك مرد شيرين قلب و بزرگ شايستگي اين تشويق‌ها را دارد.

افشين قطبي در پايان گفت: از دل شير تا دل ببر گرفته، ما تمام دل‌ها را براي قهرماني داريم و با توجه به همه روحيه سعي مي‌كنيم تا قهرماني را براي پرسپوليس به دست آوريم.

انتهاي پيام
 دوشنبه 14 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن