تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس ماه رمضان یک آیه از کتاب خدا را قرائت کند مثل اینست که درماههاى دیگر تمام قر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814291269




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پس از پيروزي برابر سايپا قطبي: من رقيب دايي نيستم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: پس از پيروزي برابر سايپا قطبي: من رقيب دايي نيستم
خبرگزاري فارس: سرمربي تيم پرسپوليس گفت: رقيب دايي نيستم و بايد به او، به عنوان يكي از بزرگان فوتبال ايران احترام گذاشت.


به گزارش خبرگزاري فارس، افشين قطبي پس از پيروزي يك بر صفر برابر سايپا اظهار داشت: بازي مشكلي بود. قهرمان ليگ بوديم و از نظر رواني تحت فشار قرار داشتيم. شمار زيادي از بازيكنان ما براي رسيدن به تيم ملي، انگيزه زيادي دارند و به آنها افتخار مي‌كنم.
وي افزود: به اين پرسپوليس افتخار مي‌كنم. تيم ما امروز سازماندهي خوبي داشت و در دفاع، حمله و پوشش، موفق عمل كرد. اختلاف هر دو تيم مشخص بود. بهتر بوديم و چند موقعيت صد در صد را نيز از دست داديم. بايد قهرمان نيم فصل شويم.
سرمربي پرسپوليس عنوان كرد: امروز تا حدودي نيز بدشانس بوديم زيرا چند بازيكن عالي خود را در اختيار نداشتيم. به طور مثال، ابراهيم توره شب گذشته مصدوم شد و نتوانست در تركيب حضور داشته باشد.
قطبي در خصوص تغيير احتمالي در تركيب تيم پرسپوليس گفت: قطعا اين تركيب تغيير خواهد كرد. از ايوان پتروويچ انتظار بازي با كيفيت‌تري را داشتم. او مي‌تواند بهتر باشد. مازيار زارع در ميانه ميدان عالي بود. از علي دايي مي‌خواهم او را به تيم ملي دعوت كند.
نامزد سابق سرمربيگري تيم فوتبال ايران در خصوص اينكه علي دايي رقيب او است، گفت: من رقيب او نيستم. دايي سرمربي تيم ملي و از بزرگان فوتبال ايران است. بايد احترامش را حفظ كنيم و به خاطر كشورمان براي او آرزوي موفقيت كنيم.
قطبي در مورد درگيري عابدزاده با خبرنگاران گفت: با اين مربي صحبت كرده ايم. اين مسائل ديگر تكرار نخواهد شد.
انتهاي پيام/
 دوشنبه 14 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن