تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عاقل‏ترين مردم كسى است كه در امور زندگيش بهتر برنامه‏ريزى كند و در اصلاح آخرتش بيشتر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816469948




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

الو حيات


واضح آرشیو وب فارسی:حيات نو: الو حيات
7299- يكى از دوستان مى‌پرسيد كه آيا قطعى برق و جيره‌بندى آب براى هيئت دولت و نمايندگان مجلس هم هست يا نه؟ من در اين مسئله جوابى نداشتم چون واقعا اطلاعى نداشتم. البته طبيعى مسئله اين است كه آنها هم مثل سايرين باشند ولى چون احتمال مى‌دادم اشتباه كرده باشم سوالم را مطرح كردم.

حيات نو: همان طور كه خودتان هم گفتيد آنها شرايطى مثل سايرين دارند.

7300- با وجود صدها شخصيت كارشناس و متخصص كه ما در كشورمان داريم در همه رشته‌هاى صنعتي، اقتصادي، سياسى و علوم نظري، ولى خروجى‌هاى ما در تصميمات رسمى و دولتى يا در برنامه‌هاى صدا و سيما حكايت از اين دارد كه سيستم ما در كشور به جز عده‌اى خاص و محدود از بقيه اين همه نفرهاى فعال و مقتدر و متخصص استفاده‌اى نمى‌كند و آ‌نها را بيكار گذاشته و حداكثر در دانشگاه‌ها براى تدريس‌هاى محدود استفاده مى‌كند ولى واقعا باور كنيد خيلى حيف است كه اين همه عالم و دانشمند نخبه در كشورى باشند ولى تصميمات نهايى بسيار سطحى و دور از تجربه و علم باشد.

7301- مطلبى را به نقل از آقاى خزعلى ديدم كه هم تعجب كردم و هم خيلى خوشحال شدم ايشان پس از شرح و توضيحاتى درباره جايگاه نامناسب زن در غرب و اينكه بازيچه هوسرانى‌هاست و پس از تجليل از مقام زن در اسلام و در ايران، گفته‌اند: موظف هستيد خانم‌‌هايى را كه بدحجاب هستند با محبت و عاطفه هدايت كنيد تا به مسجد وارد شوند. اين اظهارات ثابت مى‌كند كه تحولات در فكر و استدلال و نگاه اجتماعى افراد هميشه وجود دارد. خوشحالى من از همين بابت بود ولى تعجب من از اين بود كه چرا فكر بعضى از متصديان و متوليان مسائل فرهنگى كشور، تحول نمى‌پذيرد و عوض نمى‌شود.

7302- وقتى مسئولى حدود كار خود را نمى‌داند و به كارهاى ديگر هم دخالت و دست‌اندازى مى‌كند نتيجه آن خرابى اوضاع مى‌شود. نقل شده كه غلامرضا آقازاده در گفت‌وگو با خبرنگاران در وين، نتايج مثبت مذاكرات هسته‌اى ايران را در پيدا شدن راه‌حل‌هايى براى مشكلات عراق و لبنان موثر دانسته است و اين باعث سوء برداشت شده كه شما چرا مسائل خود را با ما گره مى‌زنيد و يكى را به ديگرى وصل مى‌كنيد. به نظر من از نقطه نظر سياسي، اين اشكال به آقازاده وارد است او نبايد وارد مباحثى شود كه در حوزه ماموريت او نيست و چيزى در اين مقوله نمى‌داند اين بحث‌ها فقط مربوط به وزارت خارجه و ديپلمات‌هاى كشور است.

7303- تعطيلات تابستانى فقط براى مدارس است يا ادارات را هم شامل مى‌شود؟ چون بعضى از ادارات وابسته به دانشگاه‌ها در تهران به مراجعين خود كه فارغ‌التحصيلان همان دانشگا‌ه‌ها هستند و براى تعيين تكليف مدارك علمى خود آمده اند اظهار داشته‌اند كه تا فلان روز هستند و بعد تعطيلات تابستانى شروع مى‌شود و تا انتهاى تابستان تعطيل مى‌شود.

7304- با اينكه حدود 10 ماه به انتخابات رياست جمهورى باقى مانده است ولى محافل و گروه‌هاى خاص و روزنامه‌هاى وابسته به آنها جملات خود را شروع كرده‌اند و رسما و صريحا به كانديداهاى احتمالى اصلاح‌طلبان مخصوصا آقاى سيدمحمد خاتمى تهمت مى‌زنند و زمينه‌هاى رد صلاحيت وى را به خيال خودشان مى‌خواهند فراهم كنند. احزاب و گروه‌هاى اصلاح‌طلب بايد براى مقابله با اين حركات خود را آماده كنند و هماهنگ شوند. نبايد هر كسى حرف خودش را بزند و آن را موضع همه اصلاح‌طلب‌ها اعلام كند بلكه بايد در جلسات هماهنگى هر تصميمى گرفته شد فقط يك نفر سخنگو، آن را اعلام كند.

7305- بزرگ‌ترين فاجعه تاريخ در غزه در حال وقوع است و هيچ‌كس از جلمه سازمان ملل متحد كم‌ترين اعتراضى نمى‌كند. كشورهاى بى‌غيرت عربى كه در همسايگى مردم فلسطين هستند با رژيم صهيونيستى رابطه برقرار مى كنند ولى اعتراضى به اين جنايات ندارند شايد به اين دليل كه خود سران اين كشورها با زور و حيله و پشتيبانى كشورهاى غربى بر سر كار آمده‌اند و در ميان مردم جايگاهى ندارند. بعضى از كشورها از جمله امارات عربى در همه جلسات و اخيرا نشست‌ غيرمتعهدها هميشه بلدند كه ادعاى واهى و مضحك خود را در مورد جزاير سه‌گانه مطرح كنند ولى بلد نيستند يك كلمه نسبت به يك رژيم غاصب كه همكيشان عرب آنها را آواره از وطن كرده خانه‌هاى آنها را غصب كرده و اكنون هم همه روزه آنها را به خاك و خون مى‌كشد اعتراض كنند. اف بر اين همه بى‌غيرتى و تف بر روى اين سران كه آبروى عرب را برده‌اند.

7306- تصادف هولناك دو وسيله نقليه سنگين در جاده بندرعباس، نشان مى‌دهد كه در جاده دوطرفه با اين اهميت، بين مسير رفت و برگشت هيچ فاصله و حايلى وجود نداشته است و اين به معنى تكذيب حرف وزير سابق راه و ترابرى است كه گفته بود عمده تصادف‌ها ربطى به وضعيت جاده‌ها ندارد. برعكس مى‌توان ادعا كرد كه بدى جاده‌ها باعث عمده تصادف‌هاى خونين است.

7307- اگر آنطور كه بعضى از سران گروه‌هاى اصولگرا با قاطعيت مى‌گويند اصلاح‌طلبان زمينه‌هاى مردمى خود را از دست داده‌اند اگر به اين ادعاى خود واقعا معتقد و پايبند هستند بهتر است بنشينند و اجازه دهند اصلاح‌طلبان وارد عرصه شوند، كانديداهاى خودشان را معرفى كنند و تبليغات انتخاباتى را شروع نماينده؛ مردم به آنها راى نمى‌دهند و خود به خود منظور حاصل مى‌شود. اما اينكه از حالا به سياه نمايى و تهمت و رد صلاحيت و اينجور چيزها پرداخته‌اند معلوم مى‌شود كه از راى آوردن اصلاح‌طلبان ميترسند و نگران هستند كه مبادا دوباره بساط دوم خرداد پهن شود. انصافا همينطور نيست؟

حيات‌نو: با شما در اين مورد هم عقيده هستيم و اميدواريم برادران اصولگرايى كه مواضع تند گرفته‌اند به سوى انصاف و خرد گرايش پيدا كنند و از اصولگرايان منطقى تبعيت نمايند.
 دوشنبه 14 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات نو]
[مشاهده در: www.hayateno.ws]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 150]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن