تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816470638




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در جمع كاركنان مجلس لاريجاني: مكتب اسلام الگويي معصوم دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: در جمع كاركنان مجلس لاريجاني: مكتب اسلام الگويي معصوم دارد


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز:رييس مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان كرد: مكتب اسلام الگويي معصوم دارد كه مربوط به اين دين است و از پيامبر ما كه رحمه للعالمين است تا همه معصومين الگوي ما هستند .

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، علي اردشير لاريجاني رييس مجلس شوراي اسلامي در جمع كاركنان مجلس كه در صحن علني حضور يافته بودند با تبريك اعياد مبارك ماه شعبان گفت: اميدوارم كه اين صراطي كه بزرگان الهي براي شما ترسيم كرده اند زمينه اي شود كه راه درست را در پيش گرفته و به نيكي به پيش رويد.
وي افزود: براي بنده مسرت بخش است كه در خدمت شما هستم و شايد بايد زودتر از اينها به خدمت شما مي رسيدم ولي كثرت كارهاي اوليه مجلس مانع از ديدار رو در رو شد، هر چند كه مستمرا از خدمات شما بهره مند هستيم.
رييس مجلس شوراي اسلامي بيان كرد: تقارن اين روز(شب تولد امام حسين(ع)) و ديدار شما را به فال نيك مي گيريم زيرا اين امام بزرگوار يك شخص يا يك پديده تاريخي نبود بلكه صراط و طريقي بوده، هست و خواهد بود بر همه كساني كه در راه حقيقت گام برمي دارند.
وي افزود: يكي از ويژگي هاي مكتب حيات بخش اسلام اين است كه نمونه هاي معصوم كثيري دارد كه اين باعث مي شود كه اين مدل ها راه درست زيستن را براي پيروان اين مكتب الهي هديه اي ارزشمند باشد.
لاريجاني با اشاره به وجود مكاتب زياد كه بعضا در زمينه هاي كلامي، فلسفي، سياسي و برخي اديان ديگر از جمله اديان غير توحيدي و توحيدي بروز كردند گفت: وقتي در تاريخ اديان و تاريخ فلسفي و كلامي تعمق مي كنيم به يك نكته مهم مي رسيم كه هر چند بزرگان فكر و انديشه اعم از فيلسوفان ومتعلمين و كساني كه آييني را بر بشريت ارايه كردند تلاش داشتند منظومه اي براي درست فكر كردن و زيستن به مردم ارايه دهند و بر حسب بلوغ و سنگيني كه دركار آنها وجود داشت آنها خبره در آن كار بودند.
رييس مجلس شوراي اسلامي عنوان كرد: امروز در عصري زندگي مي كنيم كه ديپلماسي ليبرال بر بخش عظيمي از جغرافياي سياسي سيطره پيدا كرده و قصد همه اين سياستگذاران اين بوده كه مدل خوبي براي زيستن ارايه دهند.
وي اظهار داشت: سال هاي اخير اين زمزمه شنيده شد كه دموكراسي ليبرال آخرين تلاش فكري بشر و قله انديشه هاي آنهاست و بايد اين فكر تسريع پيدا كند حتي فوكوياما گفت، ما به پايان دنيا رسيده ايم.
لاريجاني ادامه داد: برخي از صاحبنظران آمريكايي بيانيه اي را صادر كردند كه در آن اظهار داشتند ما وارث فكر بشري هستيم و بايد اين فكر را تسريع دهيم چون اين تفكر نجات بخش است، هر چند ما كاري به اينكه اين فكر چقدر درست يا غلط است نداريم و يا اينكه در آن چقدر بلوغ نهفته است.
وي گفت: در اين اواخر ما اين نگاه را ديديم كه در مناطق مختلف پس زده شد چرا كه چنين ديدگاهي عمق نداشت و حقيقت آن بود كه نتوانست شاخصه هايي از نظر تربيت و بلوغ فكري ارايه دهد تا افراد آن را بپذيرند و آن را الگو قرار دهند.
رييس مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان كرد: مكتب اسلام الگويي معصوم دارد كه مربوط به اين دين است و از پيامبر ما كه رحمه للعالمين است تا همه معصومين الگوي ما هستند كه از نظر سلوك نشانه اي براي اقتباس هستند، اين يك مساله مهم است كه هر مسلماني در هر لحظه مي تواند با آنها ارتباط برقرار كند زيرا آنها واسطه فيض هستند.
وي اظهار داشت: وجود آنها به خاطر آنكه انسان هاي كاملي هستند مي تواند هر انساني را كه در هر گوشه اي به آنها متوسط مي كند اميدوار كند و اين امر فقط به مكتب اسلامي اختصاص دارد كه در هر زمان با توجه به پيدا كردن به خود مي توان اين ارتباط را پيدا كرد زيرا مي توان از اين مجال براي به خود آمدن استفاده كرده و راه درست را از آنها بياموزيم.
 دوشنبه 14 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن