تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):پرخورى و سستى اراده و مستى سيرى و غفلت حاصل از قدرت، از عوامل بازدارنده و كند كننده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814800121




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ساخت سلاح دريايي فوق مدرن در صدر اخبار رسانه‌هاي عربي منطقه قرار گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: ساخت سلاح دريايي فوق مدرن در صدر اخبار رسانه‌هاي عربي منطقه قرار گرفت
خبرگزاري فارس: اظهارات فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ايران كه طي آن از ساخت يك سلاح فوق مدرن دريايي خبر داد، بازتاب وسيعي در رسانه‌هاي عربي منطقه داشته به طوري كه تيتر اول رسانه‌ها را به خود اختصاص داده است.


به گزارش فارس، پايگاه خبري الجزيره به بازتاب خبر ساخت سلاح فوق مدرن پرداخت و در ادامه اعلام اين خبر را با آنچه كه پايان مهلت پاسخ ايران به پيشنهادات گروه 1+5 خواند، مرتبط دانست.
اين پايگاه خبري نوشت: در كمتر از دو روز از پايان مهلت شش كشور بزرگ به ايران براي توقف برنامه‌هاي غني سازي اورانيوم در مقابل تعليق اعمال مجازات‌هاي جديد عليه اين كشور، رسانه‌هاي رسمي ايران امروز اعلام كردند كه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ايران سلاح دريايي جديدي را آزمايش كرده كه برد آن به 300 كيلومتر مي‌رسد.
خبرگزاري فرانسه با انعكاس اين خبر تلاش كرد كه توانمندي‌هاي ايران در زمينه نظامي را كم اهميت جلوه بدهد.
خبرگزاري "رويترز" نيز امروز به نقل از رسانه‌هاي ايران گزارش داد كه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ايران امروز از يك سلاح دريايي خبر داده كه ممكن است هر ناوي را در شعاع 300 كيلومتر نابود كند.
اين خبرگزاري غربي كه تلاش داشت آزمايش اين سلاح جديد را به پرونده هسته‌اي ايران ربط دهد، نوشت انتظار مي‌رود كه اين خبر تنش در برنامه هسته‌اي ايران با غرب را بيشتر كند.
ساخت سلاح فوق مدرن دريايي در خبرگزاري "وام" امارات نيز بازتاب داشت و نوشت: ايران سلاح دريايي جديدي را با برد 300 كيلومتر با تكنولوژي بوي آزمايش كرد كه مي‌تواند شناورها و كشتي‌هاي جنگي دشمن را در صورت ورود به آب‌هاي منطقه‌اي هدف قرار دهد.
پايگاه خبري "القنات" نيز با انعكاس اين خبر، اين سلاح را يك اژدر دريايي با برد 300 كيلومتر نام برد كه مي‌تواند هر كشتي را در شعاع 30 كيلومتر هدف قرار دهد.
پايگاه خبري "ايلاف" نيز با اشاره به اعلام ايران كه سلاح جديد دريايي آزمايش كرده، پيش بيني كرد كه اعلام اين خبر تنش بين ايران با غرب را بر سر برنامه‌هاي هسته‌اي ايران تشديد ‌كند.
خبرگزاري روسي "نووستي" با انعكاس اين خبر با اشاره به برد 300 كيلومتري اين سلاح نوشت: تكنولوژي اين سلاح كاملا بومي است و اين فناوري كاملا مدرن تاكنون توسط هيچ كشوري به كار گرفته نشده است.
پايگاه خبري "المحيط" نيز با درج اين خبر به نقل از خبرگزاري فارس، نوشت: نيروهاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ايران نوعي سلاح ضد دريايي را آزمايش كردند كه برد آن به 300 كيلومتر مي‌رسد و اين توانايي را دارد كه شناور و ناوهاي دشمن در صورت ورود به آب‌هاي منطقه‌اي را مورد هدف قرار دهد.
شبكه خبري العربيه نيز ضمن بازتاب اين خبر به نقل از محمد علي جعفري فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ايران نوشت : هيچ شناوري در صورت نزديكي به مرزها نجات نخواهد يافت.
پايگاه خبري "البشار" نيز با انعكاس اين خبر تلاش كرد كه پيشرفت و توانمندي نظامي ايران را چالشي براي جهان جلوه دهد.
بنا بر اين گزارش، ايران امروز از پيوستن يك سلاح پيشرفته جديد به ناوگان نظامي اين كشور خبر داد و فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت كه شناور و ناو دشمن در تيررس آتش آن خواهد بود.
پايگاههاي خبري اسلام اليوم، خبرگزاري اخبار الاسلام ، سيريانيوز، راديو و تلويزيون مصر و العراق الجميع به بازتاب گسترده اين خبر پرداختند.
انتهاي پيام/.
 دوشنبه 14 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 202]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن