تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك حديث بفهمى بهتر است از آن كه هزار حديث [نفهميده] نقل كنى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817665547




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حوزه‌ی نرم‌افزار کشور به حمایت نیاز دارد


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: شانزدهمین نمایشگاه کامپیوتر و اتوماسیون اداری (اتوکام ) اصفهان شامگاه سه شنبه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی این شهر گشایش یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موبایل اسکای ، این نمایشگاه با حضور ۷۰ شرکت فعال در زمینه رایانه و فناوری اطلاعات و ارتباطات از سراسر کشور توسط سازمان نظام صنفی رایانه ای استان اصفهان به مدت چهار روز برگزار می شود.
مدیر پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری اصفهان در مراسم آغاز به کار این نمایشگاه گفت : رویکرد دولت در زمان حاضر توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات است.
فرزاد زیویار با اشاره به اینکه ارایه خدمات به صورت الکترونیکی باعث چابک تر و کوچک تر شدن دولت می شود، افزود: بخش خصوصی فعال در این حوزه نباید منتظر دولت باشد ،بلکه لازم است با مطالعه و ارایه راهکار ، بازار فناوری اطلاعات را توسعه دهد.
وی با بیان اینکه در برخی موارد بین بخش خصوصی و دولتی بی اعتمادی احساس می شود، تصریح کرد: هرچه ضریب اعتماد مردم نسبت به خدمات الکترونیکی بیشتر باشد، ارایه خدمات نیز توسعه بیشتری می یابد.
زیویار با اشاره به خصوصی شدن شرکت های مخابرات استانی گفت: رمز موفقیت و ادامه حیات این شرکت ها در تقویت شرکت های خصوصی است.
به گفته وی ،اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها نیز فرصت و بازار جدیدی را برای بخش خصوصی فعال در حوزه فناوری اطلاعات فراهم می کند.
مدیر پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه ما نباید از سرعت و شتاب توسعه فناوری اطلاعات در جهان عقب بمانیم، گفت: خدمات الکترونیکی زیادی در بخش خصوصی می توان با ایده های نو ارایه کرد.
زیویار افزود : محدودیت های مکانی نباید ما را از رسیدن به هدف اساسی باز دارد.
وی با اشاره به اینکه استان اصفهان در سال گذشته با برخورداری از۷۰۰ دفتر پیشخوان دولت به عنوان نمونه کشوری انتخاب شد، گفت : تا ۲۰ روز آینده پرتال جدید استان اصفهان با ارایه ۷۰۰ خدمت الکترونیکی و قابلیت های جدید رونمایی می شود.
رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای استان اصفهان نیزگفت: نمایشگاه اتوکام بعد از الکامپ تهران جایگاه دوم را در میان نمایشگاه های IT کشور دارد.
کاظم آیت اللهی افزود: امروزه فناوری اطلاعات در میان کسب و کارهای مختلف نفوذ کرده و بهتر است که برای هر موضوع یک نمایشگاه تخصصی برپا شود.
وی با اشاره به برخی مشکلات در این زمینه مانند کمبود فضای نمایشگاهی و امکانات تصریح کرد: این قبیل نمایشگاه ها بیشتر تخصصی هستند ،اما به دلیل شرایط موجود جنبه عمومی یافته اند.
آیت اللهی صدور بخشنامه جدید استاندار اصفهان به تمام دستگاه های اجرایی استان درباره اعلام مرجع بودن نظام صنفی رایانه ای را نقطه عطفی در تاریخ فعالیت این سازمان دانست و گفت: صدور این بخشنامه گویای توجه ویژه مسوولان استان به فناوری اطلاعات است.
معاون شورای عالی انفورماتیک کشور نیز در این آیین گفت: حدود ۱۲۰ شرکت از استان اصفهان دارای سابقه رتبه بندی در این شورا هستند.
آرمان غفاری افزود: این آمار گویای توانمندی و پتانسیل بالای استان اصفهان در بخش فناوری اطلاعات است.
شانزدهمین نمایشگاه کامپیوتر و اتوماسیون اداری اصفهان از نهم تا دوازدهم آذرماه جاری برگزار می شود.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 196]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن