تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 28 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1811591888




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دوئل دایی و مایلی برای بقا در فوتبال


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: بیستمین هفته از دهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر در حالی انجام می‌شود كه همه چیز هنوز تحت تاثیر اتفاقات متعدد و البته عجیب هفته نوزدهم قرار دارد.

بدون شك مهمترین اتفاق چند روز گذشته استعفای علی دایی از سرمربیگری پرسپولیس بود كه خیلی زود با مخالفت مدیران و البته بازیكنان این تیم مواجه شد و دایی نیز با وجود این كه گفته بود "كاری به قبول شدن یا نشدن استعفایم ندارم و می‌روم" پس از یك روز بازگشت.



اما رقیب سرخپوشان نیز با تحمل شكستی مشابه در زمین فولاد پرسپولیس را تنها نگذاشت تا سرپرستان هر دو باشگاه نیز به ناگهان به دفتر رییس سازمان تربیت بدنی "احضار" شوند.

در عین حال دیدار حساس تیم‌های ذوب آهن و مس هم كه به دلیل تصمیم اشتباه داور مسابقه به جنجال كشیده بود قرار است طبق گفته مسولان فدراسیون دوباره تكرار شود.

اما حساس‌ترین دیدار این هفته را استقلال و ذوب آهن در ورزشگاه آزادی برگزار می‌كنند.

سایپا – پرسپولیس، ورزشگاه تختی تهران



باز هم محمد مایلی كهن و علی دایی به هم رسیدند. این بار در شرایطی كاملا متفاوت و در حالی كه تیم دایی 5 بازی قبل خود را بدون كسب حتی یك امتیاز گذرانده و مایلی كهن هم به تازگی تیمش را پس از چند هفته پیروز كرده است. بدون تردید دایی باید در این بازی سایپای مایلی كهن را ببرد كه در غیر این صورت پرسپولیس ششمین باخت متوالی را متحمل می‌شود و ركوردی عجیب در تاریخ این باشگاه به نام دایی رقم خواهد خورد.
شكست 4 بر یك مقابل صبا امیدهای دایی برای بیرون آمدن از بحران را كمرنگ كرده بود.سرمربی پرسپولیس پس از آن بازی گفت دیگر نمی‌تواند كمكی به این تیم بكند و همگان فكر كردند كه این بار نیز داستان خداحافظی علی دایی از تیم ملی تكرار می‌شود اما حبیب كاشانی دایی را تنها گزینه‌ی مناسب در زمان كنونی دید و با اصرار بازیكنان آقای گل فوتبال جهان را به تیمش باز گرداند. به احتمال فراوان پرسپولیس در این دیدار با چند تغییر پای به میدان خواهد گذاشت. هر چند كه برگزاری این بازی در ورزشگاه تختی هم بر سختی‌های كار پرسپولیسی‌ها می‌افزاید چرا كه آنها به بازی در این ورزشگاه عادت ندارند.

در مقابل سایپای كرج قصد دارد همانند سایر تیم‌ها از وضعیت كنونی پرسپولیس نهایت استفاده را ببرد و با استفاده از مهاجمانی چون كریم انصاری فرد و عباس محمدرضایی بیش از پیش سرخپوشان را به محاق ببرد.

مس کرمان - ملوان انزلی ، ورزشگاه باهنر كرمان



شاگردان صمد مرفاوی هنوز در شوك اشتباه عجیب داور در دیدار خود با ذوب آهن هستند. دیداری كه پس از 16 هفته طلسم نباختن‌های مس را شكست و روند صعودی این تیم در بالای جدول را متوقف كرد. هر چند مسی‌ها به دنبال تكرار این بازی هستند تا حقی از آنها تضییع نشود. به نظر می‌رسد امسال دو تیم تراكتورسازی و مس (در كنار دیگر مدعیان) رقابت سختی بر سر كسب سهمیه آسیا دارند. ملوان انزلی اما در بازی قبل خود سپاهان اوج گرفته را در خانه متوقف كرد و در این دیدار نیز به متوقف كردن میزبان امیدوار است.
صنعت نفت آبادان- راه‌آهن، ورزشگاه تختی آبادان

آبادانی‌ها همچنان به قاعده‌ای كه از ابتدای فصل برای خود ایجاد كرده‌اند پایبندند. آنها دیدارهای خارج از خانه را با كمترین امتیازات پشت سر می‌گذارند اما در خانه تیمی نیست كه نفتی‌ها را اذیت كند. شاگردان كاسمیرو این بار راه‌آهن را پیش رو دارند كه به تازگی یك شكست خانگی را مقابل تراكتورسازی تجربه كرده و دوست ندارد در این بازی نیز بازنده باشد هرچند گرفتن امتیاز در آبادان یكی از سخت‌ترین كارها در لیگ امسال است و راه‌آهن برای بازگشت به روزهای خوب به این بازی چشم دوخته است.
سپاهان- فولاد خوزستان، ورزشگاه فولاد شهر اصفهان



زردپوشان اصفهان پس از آن كه پرسپولیس را در آزادی شكست دادند در دیدارهای بعدی خود به دو مساوی دست یافتند تا كمی از همشهری صدرنشین خود عقب بمانند. سپاهان در هفته بیستم كار ساده‌ای درپیش ندارد چرا كه باید از فولاد باانگیزه و البته سرمربی باهوشش پذیرایی كند. به ویژه اینكه دیدار رفت دو تیم در اهواز بحث‌هایی میان امیرقلعه نویی و مجید جلالی بوجود آورد كه البته خیلی زود فراموش شد، اما این بازی می‌تواند رقابت همه جانبه این دو مربی را بار دیگر زنده كند. آنچه مسلم است روحیه بالای فولاد است كه از پیروزی 4 بر یك بر استقلال حاصل شده و همین موضوع بر زیبایی‌های این دیدار می‌افزاید.
بای قم- شاهین بوشهر، ورزشگاه یادگار امام قم

نماینده‌ی قم در بهترین حالت ممكن و در زمانی كه پرسپولیس پس از 4 شكست پیاپی همچون شیری زخمی و البته ضعیف بود با این تیم رودر رو شد و توانست به راحتی و با 4 گل سرخپوشان را شكست دهد. نتیجه‌ای كه حتی ویسی هم پیش از بازی به سختی آن را تصور می‌كرد. در عین حال سرمربی صبا از زمانی كه هدایت تیمش را در دست گرفته بد كار نكرده و در چند هفته اخیر روند صعودی صبا ادامه داشته است. اما در آن سوی میدان شاهین بوشهر قرار دارد كه تاكنون كم حاشیه نداشته است و پس از بحث‌های فراوان در مورد حضور مجدد حمید استیلی و همچنین آمدن عمادرضا بالاخره در هفته قبل توانست پس از 7 بازی بار دیگر پیروز شود. نبرد دو تیم پیروز هفته قبل جالب و جذاب خواهد بود.
نفت تهران – استیل آذین، ورزشگاه دستگردی

نفتی‌ها هنوز به نوعی در شوك انتقال خود به استان مركزی هستند و در دو بازی اخیر خود تنها یك امتیاز بدست آورده‌اند. مطمئنا شرایط این تیم در مقایسه با سایر تیم‌های لیگ شرایط بسیار خاص و پیچیده‌ای است و آنها هنوز نمی‌دانند در تهران می‌مانند یا نه. با این حال حسین فركی و تیمش امروز از استیل آذینی میزبانی می‌كنند كه در مقایسه با چند هفته گذشته خیلی بدكار نكرده و از دو بازی آخر 4 امتیاز كسب كرده، اما به نسبت جایگاهی كه مدیران این تیم در ابتدای فصل آرزوی آن را داشتند فاصله زیادی دارند. شاید به همین خاطر بود كه علی پروین هم از حضور در استیل آذین ابراز پشیمانی كرد و هنوز باید منتظر ماند و دید عاقبت این تیم به كجا ختم می‌شود.
پیكان- پاس همدان، ورزشگاه شهید رجایی قزوین



محمود یاوری در نخستین دیدارش با پاس مقابل استیل آذین متوقف شد و اكنون در دومین ایستگاه باید تیمش را به قزوین ببرد. پیكان از دو بازی آخر خود یك امتیاز بدست آورده و این بازی خانگی اهمیت زیادی برایش دارد. بی‌شك نبرد تیم‌های پایین جدول و فانوس به دستان از جذابیت‌های خاص خود برخوردار است.
تراكتورسازی – شهرداری تبریز، ورزشگاه یادگار امام تبریز

دربی تبریز برای سومین بار در این فصل و در شرایطی كه هر دو تیم بازی قبلی خود را با برد پشت سر گذاشته‌اند برگزار می‌شود تراكتور در ادامه روند خوب خود راه‌آهن را در تهران برد و شهرداری نیز نفت تهران را در خانه شكست داد.
پیش از این دو تیم بار دیگر با هم مصاف داده‌اند كه در هر دو بازی تراكتور با گل‌های فراوان پیروز بازی بوده است. این بار رقابت تیم‌های حمید درخشان و فراز كمالوند دیدنی‌تر از همیشه خواهد بود.

استقلال تهران – ذوب آهن اصفهان، ورزشگاه آزادی



حساس‌ترین دیدار هفته بیستم را استقلال و ذوب آهن برگزار خواهند كرد. دو تیم صدرنشین جدول در شرایطی به مصاف هم می‌روند كه ذوب آهنی‌ها با پیروزی در دیدار جنجال برانگیز مقابل مس اختلاف خود را با استقلال به 5 امتیاز رساندند و صدرنشینی‌شان مستحكم‌تر از همیشه است. اما آبی‌پوشان تهران كه تحمل یك شكست سنگین مقابل فولاد شده بودند این شانس را داشتند كه با توجه به شكست مس و تساوی سپاهان همچنان در رده دوم باقی بمانند. هر چند مظلومی در آن باز داوری را پراشتباه خوانده بود اما شاید خوردن 4 گل را حتی نتوان با مشكلات داوری توجیه كرد. در عین حال شاگردان ابراهیم زاده كه بار دیگر عزم خود را برای قهرمانی جزم كرده‌اند حریف سختی برای استقلال خواهند بود و این دیدار می‌تواند حسن ختامی برای بازیهای هفته بیستم باشد.
به گزارش ایسنا؛ پس از هفته بیستم تیم ملی به اردو خواهد رفت و بدین ترتیب رقابت‌های لیگ برتر تا پایان جام ملتهای آسیا تعطیل خواهد بود و از این پس نوبت خودنمایی تیم ملی است.

- برنامه دیدارهای هفته بیستم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:

پنجشنبه - 2/10/1389



* سایپای البرز - پرسپولیس تهران، ساعت 14:15، ورزشگاه تختی تهران
* سپاهان اصفهان - فولاد خوزستان، ساعت 15، ورزشگاه ذوب آهن فولادشهر

* نفت تهران - استیل آذین تهران، ساعت 15، ورزشگاه دستگردی تهران

* صنعت نفت آبادان - راه آهن شهرری، ساعت 15، ورزشگاه تختی آبادان

* صبای قم - شاهین بوشهر، ساعت 15، ورزشگاه یادگارامام (ره) قم

* مس کرمان - ملوان بندرانزلی، ساعت 15، ورزشگاه شهید باهنر کرمان

* پیکان قزوین - پاس همدان، ساعت 15، ورزشگاه شهید رجایی قزوین

* تراکتورسازی تبریز - شهرداری تبریز، ساعت 15، ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز

* استقلال تهران - ذوب آهن اصفهان، ساعت 16:15، ورزشگاه آزادی تهران





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 196]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن