تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مردم اگر در يارى حق كوتاهى نمى كرديد و در خوار ساختن باطل سستى نمى نموديد، كسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816570907




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بدترين بازيكنان ليگ برتر انگليس معرفي شدند


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: بدترين بازيكنان ليگ برتر انگليس معرفي شدند



بدترين بازيکنان ليگ برتر فوتبال انگليس معرفي شدند.




--------------------------------------------------------------------------------


ليگ برتر انگليس به ميانه رسيده و بازيکنان بسياري هستند که اميدوارانه به نيم فصل دوم مي نگرند. آنها بنا به دلايلي نيم فصل اول را از دست داده و نتوانسته اند انتظار سرمربي و هواداران را برآورده کنند. فهرست اين بازيکنان را ساکرنت اعلام کرده که در زير آنها را مي خوانيد.

*لورنت کاسيلني، آرسنال
براي يک بازيکن تازه وارد نمي تواند خيلي خوب باشد که به اظهار نظر در مورد بازيکنان پيشين و پيشکسوت ها بپردازد ولي او به محض ورود به تيم اين کار را انجام داد. زماني که ويليام گالاس در مورد حرف هاي او از خود شکيبايي و گذشت نشان داد، همه متوجه شدند که کلاس اين دو مدافع تا چه حد با يکديگر متفاوت است. کاسيلني که در اين فصل از لورينت به لندن آمده، نمايش چشمگيري در اين تيم نداشته و 2 بار نيز از زمين مسابقه اخراج شده است. او بايد در ادامه فصل توانايي هايش را نشان دهد و ثابت کند مدافع قابل اتکايي است.

*ريچارد دان، استون ويلا
در دوازده ماه حضور در ويلا پارک، به نظر مي رسيد او توانسته به مشکل هميشگي خط دفاعي اين تيم پايان دهد. دان پيش از آنکه به ويلا بپيوندد در چهار فصل پياپي به عنوان بهترين بازيکن منچسترسيتي انتخاب شده بود ولي عملکرد ضعيفش در ترکيب تيم، همه را به واکنش وادار کرده است. دريافت سيزده گل در پنج ديدار نمي تواند آمار خوبي براي خط دفاعي ويلا و ريچارد دان باشد.

*الکساندر هلب، بيرمنگام
همواره از حضور هلب در اين تيم با شگفتي ياد شده است. او پيش از اين در آرسنال نمايش خوبي داشته و پس از آن راهي بارسلونا شد ولي به دليلي که هيچ کس نمي داند، دو فصل پياپي است که به صورت قرضي راهي تيم هايي چون اشتوتگارت و بيرمنگام مي شود. به نظر بيشتر کارشناسان هلب مي توانست در سيستم بازي آرسنال و بارسا کارايي بيشتري داشته باشد تا حضور در بيرمنگامي که هيچ گاه در رده مدعيان ليگ برتر انگليس نبوده است. هلب تاکنون در ليگ گلي نزده و تنها چيزي که در کارنامه اش ديده مي شود يک پاس گل است و در چندين ديدار اخير تيمش ردي نيمکت نشسته است.

*الحاجي ديوف، بلکبرن
ديوف بازيکني خلاق و داراي توانايي هاي تکنيکي بسياري است. او هنوز به دليل عملکرد خوب فصل هاي گذشته مورد احترام است ولي در فصل جاري نتوانسته دروازه حريفان را باز کند. تنها نقطه روشن اين فصل او بازي خوبش در برابر چلسي بوده است. اگر تمرکز بيشتري روي فوتبال داشته باشد، بدون ترديد اين توانايي را دارد که در نيم فصل دوم تاثير گذاري نيشتري در ترکيب تيمش داشته باشد.

*راميرس، چلسي
اگر نگاهي به مردان مياني چلسي بيندازيم، درخواهيم يافت که پيدا کردن جانشين براي آنها به هيچ وجه کار ساده اي نيست. فرانک لمپارد، ميشل اسين و بازيکن پيشين آنها يعني کلود ماکله‌له، کساني نيستند که سران باشگاه به راحتي بتوانند از کنار آنها گذشته و رو به بازيکناني چون راميرس بياورند. اين بازيکن برزيلي که با اميد فراواني راهي استمفوردبريج شد، تاکنون نتوانسته خود را در فوتبال انگليس پيدا کند. نمايش خوب او در ديدار با آرسنال همه را اميدوار کرد ولي راميرس هرگز نتوانست آن را تکرارا کند. برخي از کارشناسان بازي ضعيف او در ديدار هاي چلسي را عامل اصلي افت اين تيم مي دانند.

*ديمين داف، فولام
پس از نمايش درخشان فولام در فصل گذشته و رسيدن آنها به ديدار نهايي ليگ اروپا، همه انتظار داشتند که در اين فصل نيز براي آنها بسيار خوب باشد ولي قرار گرفتن در رتبه نازل هفدهم و بازي هاي ضعيف، هواداران اين تيم را نااميد کرده است. داف که ماه گذشته را به دليل آسيب ديدگي از دست داد، پس از بازگشت نيز هرگز نتوانست به بازيکن فصل پيش تبديل شود و افت شديدي را تجربه مي کند. وي در فصل پيش يکي از هافبک هاي کناري خطرناک ليگ برتر انگليس به حساب مي آمد ولي در اين فصل پسرفت فراواني داشته است.

*لوئيس ساها، اورتون
ساها در اين فصل نتوانسته گل بزند و سايه اي از بازيکن فصل پيش خود بوده است. ديگر مهاجمان اورتون نيز به هيچ وجه خوب نبوده اند و به همين دليل است که اورتون در جمع بالاي جدولي ها حضور ندارد. البته گل نزدن نمي تواند دليلي بر خوب نبودن يک مهاجم باشد زيرا با ايجاد فضا و پاس گل نيز مي توانند تيم را رو به جلو ببرند ولي در مقايسه با فصل پيش، ساها تا نيم فصل 9 گل زده بود و تاثير بسياري در تيمش داشت. با توجه به توانايي هايي که در اين بازيکن پيشين منچستر يونايتد سراغ داريم، او مي تواند در نيم فصل دوم جبران مافات کند.

*جو کول، ليورپول
فرناندو تورس و کريستين پولسن، ديگر بازيکنان ليورپول نيز نامزد بدترين هاي اين فصل بوده اند ولي کول شايستگي بيشتري براي به دست آوردن اين عنوان را داشت! زماني که روي هاجسون او را به آنفيلد آورد، تصور مي شد نقطه عطفي در کارنامه اش باشد ولي وقتي در ديدار برابر آرسنال اولين کارت قرمز دوران ورزشي خود را دريافت کرد، همه متوجه شدند که اوضاع از چه قرار است. کول هنوز نتوانسته خود را پيدا کند و زياد هم در ترکيب قرمزها به ميدان نمي رود. به جاي اينکه هاجسون آرايش تيمش را بر اساس وجود چنين بازيکن خلاقي نظم دهد، ديگر همه آموخته اند که بايد بدون او بازي کنند.

*جيمز ميلنر، منچسترسيتي
جيمز در ديدار برابر ليورپول درخشيد ولي پس از آن نتوانسته ثابت کند که ارزش 26 ميليون پوندي که برايش پرداخت شده را داشته است. او نتوانسته بازيساز خوبي نشان دهد و اين همان چيزي است که در تيم دوم شهر منچستر بدان نياز است. ميلنر را براي بازيسازي به سيتي آورده اند و وقتي شما نتوانيد در تيمتان موثر باشيد، بدون شک به حاشيه رانده مي شويد. ميلنر در ديدار برابر اورتون در ترکيب اصلي وارد ميدان شد ولي در بين دو نيمه تعويض شد تا نارضايتي سرمربي را آشکارا حس کند.

*وين روني، منچستر يونايتد
آمار نشان مي دهد که فصل پيش روني 26 گل در ليگ به ثمر رسانده و در مقايسه با فصل جاري مي توان حدس زد که چه افت وحشتناکي را تجربه مي کند. او که بالاترين دستمزد را در تاريخ منچستر دريافت مي کند، در ديدار برابر بلکبرن و آرسنال نشان داد مي خواهد به روزهاي اوج بازگردد ولي هنوز با آن فاصله بسياري دارد. به نظر مي رسد يونايتد توانايي اين را دارد که رکورد شکست ناپذيري خود در فصل جاري را حفظ کند، هرچند روني در آن تاثيري نداشته باشد.

*پيتر کراچ، تاتنهام
هيچ کس نمي تواند توانايي هاي کراچ را زير سوال ببرد ولي بايد پذيرفت که او در اين فصل خوب ظاهر نشده است. البته در ديدارهاي زيادي نيز در زمين حاضر نشده ولي در بازي هايي که به ميدان رفته نيز عملکرد قابل قبولي نداشته و نتوانسته رضايت سرمربي را به دست آورد. اگر چه او مهاجم مورد علاقه فابيو کاپلو است و در بيشتر ديدارهاي ملي به زمين مسابقه مي رود ولي در باشگاه روزگار خوبي را نمي گذراند. رافائل فان در فارت تازه وارد به او ترجيح داده مي شود هرچند مي تواند جلوتر از رومن پاوليچنکو در ترکيب قرار بگيرد.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 137]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن