تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 25 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815763068




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امير قلعه نويي در کميته فني چه گفت


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: امير قلعه نويي در کميته فني چه گفت



نشست کميته فني فدراسيون فوتبال امروز در حالي برگزار شد که اعتراض قلعه‌نويي به تصميمات هفته اخير فدراسيون و غيبت ابراهيم زاده از حواشي اين نشست بود.


--------------------------------------------------------------------------------


درحالیکه اعلام شده بود نشست کمیته فنی فدراسیون فوتبال ساعت 9:30 دقیقه صبح امروز چهارشنبه برگزار می‌شود، این نشست ساعت 9:50 و پس از حضور علی کفاشیان رسمیت پیدا کرد. امیر قلعه‌نویی که ساعت 9:45 دقیقه وارد کمپ شد، ابتدا برای دقایقی با مهدی تاج صحبت کرد و سپس به خبرنگاران گفت": آمده‌ام حرفم را بزنم و بعد خداحافظی کنم." وی با گفتم همین صحبت از خبرنگاران عذرخواهی کرد و وارد اتاق شد.

در این نشست که علی کفاشیان، مهدی تاج، مهدی محمدنبی، امیر قلعه‌نویی، فریدون معینی، مرتضی محصص، علی دوستی‌مهر، اکبر محمدی، هومن افاضلی و حسینی حضور داشتند، غیبت منصور ابراهیم زاده موضوع جالب توجهی بود که با اعلام مسئولان کمیته فنی، این مربی به دلیل مسافرت با خانواده نتوانسته است در نشست حضور یابد.

در اوایل این نشست امیر قلعه‌نویی سرمربی سپاهان به مطالبی اشاره کرد و صحبت‌های وی آنقدر مهم و حساس بود که حتی آبدارچی کمپ که قصد داشت برای حاضران در جلسه چایی ببرد، ثانیه‌های پس از ورود به اتاق، به خارج از آن هدایت شد و فرصت پخش کردن چایی‌ها را هم بدست نیاورد.

بخشی از صحبت‌های امیر قلعه‌نویی در این نشست به شرح زیر است:
* اگر می‌خواستید گزینه موقتی را برای هدایت تیم فوتبال امید انتخاب کنید، بهتر بود علی دوستی‌مهر را انتخاب می‌کردید که با توجه به حضور در جام جهانی و چندین دوره مسابقات آسیایی، اشرافیت بیشتری به کار داشت.

* داشتن علم و حضور در کلاس‌های مختلف مربیگری دلیل بر این نیست که مربی خوبی باشید، مربیگری نیاز به مدیریت دارد و اینکه بتواند 90 دقیقه کنار زمین تیم را جمع و جور کند. علی پروین 25 قهرمانی آورد چون مدیریت خوبی داشت.

* من به غلامحسین پیروانی گفتم یک دقیقه هم برای اعلام تصمیم نهایی زیاد است چه برسد به 10 روز، امام حسین(ع) و سینه‌زنی و هیئت گرفتن سر جای خودش اما به خاطر منافع ملی خیلی زود باید وضعیت مشخص شود.

* من به دلیل اینکه بدون هماهنگی با ما در مورد تیم امید تصمیم گرفته شد ناراحتم اما حداقل به ما یک زنگ می‌زنید و می‌گفتید می‌خواهیم چنین خبری را مطرح کنیم تا ما از شما این مسئله را می‌شنیدیم تا دیگران.

البته فریدون معینی ابتدا به صحبت‌های قلعه نویی پاسخ داد، سپس مهدی تاج دقایقی در این خصوص صحبت کرد و سایر اعضا هم نظراتشان را مطرح کردند که در این زمان علی کفاشیان چند شوخی با اعضا انجام داد که ناگهان صدای خنده همه بلند شد.

این نشست ساعت 12:20 دقیقه به پایان رسید اما مهدی محمدنبی 30 دقیقه زودتر از جلسه خارج شد و بدون اینکه با خبرنگاران صحبت کند، همچنین هومن افاضلی هم قبل از پایان نشست و برای اینکه وسائلش را درون خودروی شخصی‌اش بگذارد جلسه را ترک کرد که در این هنگام در محاصره خبرنگاران قرار گرفت. وی ابتدا قصد پاسخ دادن به سوالات را نداشت و از آنها می‌خواست نظر نهایی را فریدون معینی سخنگوی کمیته مطرح کند اما در نهایت مجبور شد برابر دقایقی با خبرنگاران صحبت کند.

در پایان جلسه و درحالیکه فریدون معینی در حال پاسخگویی به خبرنگاران بود، علی دوستی‌مهر و اکبر محمدی برای دقایقی با یکدیگر صحبت کردند، همچنین علی کفاشیان هم دیرتر از سایر اعضا جلسه را ترک کرد.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 153]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن