تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خدا توكل كند، دشوارى ها براى او آسان مى شود و اسباب برايش فراهم مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821034736




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كفاشيان:استعفا نمي دهم/برخورد تندي با ذوب آهن مي كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: كفاشيان:استعفا نمي دهم/برخورد تندي با ذوب آهن مي كنيم



رييس فدراسيون فوتبال کشورمان گفت:‌ با توجه به شکايت باشگاه ذوب آهن به فيفا با مدير عامل اين باشگاه برخورد تندي خواهيم کرد.



--------------------------------------------------------------------------------


"علي کفاشيان"‌ روز چهارشنبه پس از پايان جلسه کميته فني فدراسيون فوتبال در جمع خبرنگاران با اعلام اين مطلب، تاکيد کرد:‌ همه بايد به تصميمات فدراسيون احترام بگذارند و شکايت ذوب آهن به فيفا بي احترامي به فدراسيون است.
وي در خصوص انتخاب هومن افاضلي به عنوان مربي موقت تيم فوتبال اميد کشورمان گفت: در مدتي که تا انتخاب سرمربي جديد اين تيم باقي مانده است، افاضلي را انتخاب کرديم تا به طور موقت اوضاع اين تيم را کنترل کند.
کفاشيان در مورد شايستگي افاضلي براي حضور در اين سمت اظهار داشت:‌ افاضلي شرايط لازم را بيشتر از خيلي افراد ديگر دارد، زيرا هم مدارک مربيگري معتبري دارد و هم از تجربه بالايي برخوردار است، ضمن اينکه عضو کميته فني فدراسيون فوتبال نيز هست.
وي ادامه داد: از مرتضي محصص و امير قلعه نويي خواستيم تا با نظارت بر تمرينات تيم اميد به افاضلي کمک کنند.
رييس فدراسيون فوتبال در مورد نقش کميته فني فدراسيون فوتبال در تصميمات اين فدراسيون گفت: کميته فني تنها نقش مشورتي دارد و در مورد انتخاب مربي تيم رده هاي مختلف کميته تيم هاي ملي بايد تصميم گيري کند.
وي در خصوص شرايط تيم ملي فوتبال کشورمان در جام ملت هاي آسيا گفت:‌ اين تيم براي شناخت بهتر مربيان از بازيکنان به اردوي قطر اعزام شده است.
کفاشيان افزود: بازيکنان تيم ملي مصمم هستند که قهرماني اين مسابقات را به دست بياورند و ما نيز خيلي به موفقيت اين تيم اميدواريم.
وي در واکنش به اين سئوال که آيا ناکامي در جام ملت هاي آسيا آخرين فرصت اعضاي فدراسيون فوتبال است و شما احتمالا از سمت خود کنار خواهيد رفت، تصريح کرد: به هيچ عنوان چنين چيزي صحت ندارد و حتي اگر در جام ملت ها هم نتيجه مناسبي کسب نکنيم از سمت خود استعفا نمي دهم.
وي ادامه داد: با تجربياتي که در اين چند سال کسب کرده ايم يک برنامه چهار ساله براي آينده فوتبال در نظر داريم که بعد از جام ملت ها آن را اجرايي مي کنيم.
کفاشيان در مورد انتخابات کنفدراسيون فوتبال آسيا و شانس ايران براي کسب کرسي در آن گفت:‌ ما به موفقيت در اين انتخابات اميد زيادي داريم، زيرا ايران نقش مهمي در فوتبال آسيا دارد و حق ماست که در کنفدراسيون فوتبال آسيا پست هاي مهمي را داشته باشيم.
وي در مورد اعلام آمادگي ايران براي کمک به قطر براي برگزاري جام جهاني 2022 گفت: اگر فيفا براي برگزاري چند بازي اين مسابقات در خارج از قطر تصميم گيري کند ما از هم اکنون آمادگي خود را براي کمک به اين کشور اعلام کرده ايم.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن