تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند نماز بنده‏اى را كه دلش همراه بدنش نيست نمى‏پذيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820397586




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه از چهارگوشه كشور


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: كوتاه از چهارگوشه كشور
يادواره شهداي جيرفت‌

كرمان - خبرنگار اطلاعات: يادواره 54 شهيد بخش جبالبارز شهرستان جيرفت برگزار شد.‌

معاون هماهنگ‌كننده سپاه استان كرمان در اين آيين با گراميداشت خاطره شهداي 8 سال دفاع مقدس، گفت: امروز قبور شهدا و مناطق عملياتي بعد از قبور ائمه معصومين(ع) بيشترين شمار زائران را دارند.

او در ادامه خواستار پاسداري از اين دستاوردها و معرفي شهدا به نسل جوان شد.‌

فرماندار كاشان، معاون استاندار اصفهان شد

سرويس شهرستانها - سرپرست وزارت كشور طي حكمي فرماندار كاشان را به سمت معاون استانداري اصفهان منصوب كرد.‌

به گزارش ايرنا، سيد مهدي هاشمي در اين نامه خطاب به حسينعلي حاجي نوشته است: به پيشنهاد استاندار اصفهان، به سمت معاون استاندار و فرماندار شهرستان كاشان منصوب مي‌شويد.

در اين حكم ابراز اميد شده است كه فرماندار كاشان ضمن تلاش در جهت ايجاد هماهنگي و تعامل با تمامي نهادها، سازمانها و دستگاههاي كشوري و لشگري استان و بهره‌گيري از استعدادها و توانمندي نيروهاي لايق، دلسوز و كارآمد در پيشبرد اهداف و سياستهاي دولت و وزارت متبوع و نيز خدمات‌رساني هرچه بيشتر به مردم شريف استان موفق باشد.

اين حكم در پي ارتقاي فرمانداري كاشان به فرمانداري ويژه صادر شد.

تقدير از چهره‌هاي ماندگار كرج ‌

كرج - خبرنگار اطلاعات: چهارمين همايش تقدير از چهره‌هاي ماندگار و نخبگان فرهنگي و اجتماعي كرج شانزدهم شهريور ماه آينده در مجموعه شهيدان نژادفلاح اين شهرستان برگزار مي‌شود.‌

در اين همايش كه توسط گروه مشاوران جوان شهرداري و با هماهنگي شوراي اسلامي شهر كرج برگزار مي‌شود، از پنج چهره ماندگار و 60 نخبه علمي، فرهنگي و اجتماعي اين كلانشهر با حضور مسئولان شهري تقدير به عمل مي‌آيد.

گفتني است، تمامي نخبگان شهر كرج كه مايل به شركت در اين همايش هستند مي‌توانند خلاصه‌اي از فعاليتها و مقامهاي كسب شده ملي و بين‌المللي خود را از طريق سايت همايش به آدرس‌ ‌nokhbeganekaraj.ir براي بررسي در هيات داوري دبيرخانه اين جشنواره ارسال كنند.

اجراي طرح‌ ‌CBR بهزيستي در روستاهاي شهريار ‌

‌ظ‌رئيس اداره بهزيستي شهريار از اجراي طرح‌ ‌CBR در 69 روستاي شهريار خبر داد.

مرتضي مكاريان با اعلام اين خبر گفت: در مرحله نخست اين طرح، دهياران به عنوان عضو شوراي توانبخشي محلي نسبت به اجراي هرچه بهتر طرح و دستيابي سازمان با اهداف پيش رو با اين نهاد همكاري خواهند داشت.

اين مسئول خاطرنشان كرد: چهار روستا در بخش مركزي شهريار زير پوشش برنامه‌ ‌CBR هستند و اين اداره با آموزش دهياران تا پايان سال جاري اين طرح را در تمامي روستاهاي شهرستان اجرا خواهد كرد و پس از آموزش دهيارها در مرحله دوم نسبت به آموزش بهورزان اقدام خواهد شد.

مهاجرت و بيكاري، بزرگترين مشكل دامغان

دامغان -- خبر نگار اطلا‌عات:امام جمعه دامغان گفت: بيكاري و مهاجرت بزرگترين مشكل اين شهرستان است. حجت‌الاسلام والمسلمين سيدمحمود ترابي در نشست مشورتي نماينده دامغان در مجلس شوراي اسلامي با جمعي از نخبگان فرهنگي، سياسي و اقتصادي اين شهرستان افزود: جاي تاسف است كه پس از گذشت 10 سال به جاي افزايش جمعيت دامغان شاهد كاهش آن به ميزان 10 درصد هستيم.

ساخت پارك ترافيكي در تنكابن‌

تنكابن - خبرنگار اطلاعات: نخستين پارك ترافيكي در تنكابن مراحل پاياني ساخت را مي‌گذراند. شهردار تنكابن در بازديد از پارك ترافيكي تنكابن اظهار داشت: به منظور آموزش فرهنگ ترافيك شهري به كودكان، نوجوانان و جوانان در يك مجموعه‌ بسيار كامل، همراه با نصب علائم، ساخت ايستگاههاي حمل و نقل عمومي، آموزش مباني راهنمايي و رانندگي شهري و قوانين آن اين پارك ترافيكي ساخته شده است كه در پايان به شركت‌كنندگان، گواهينامه آموزش اعطا مي‌شود.

كبيري افزود: پارك ترافيكي تنكابن بعد از زاهدان و ساري، سومين پارك ترافيكي بزرگ كشور است.

وي افزود: اين پارك ترافيكي در زميني به مساحت 2 هزار مترمربع در حال احداث است و در هفته دولت به بهره‌برداري مي‌رسد.

بازسازي 150 واحد آموزشي توسط بسيجيان قزوين‌

قزوين --- خبرنگار اطلاعات: 150 واحد آموزشي تا پايان سال جاري توسط بسيج سازندگي استان قزوين بازسازي مي‌شود.‌

مسئول سازمان بسيج سازندگي استان قزوين با اعلام مطلب بالا گفت: درحال حاضر از 7 هزار دانش‌آموز و دانشجوي بسيجي براي شركت در اردوهاي طرح هجرت 3 در استان قزوين ثبت‌نام به عمل آمده است.

سرهنگ پاسدار عليجان توكلي افزود: از اين تعداد 2 هزار نفر براي انجام پروژه‌هاي عمراني و 5 هزار نفر نيز براي شركت در كلاسهاي آموزشي ثبت‌نام كرده‌اند.

وي، نوسازي و زيباسازي 150 واحد آموزشي، بهسازي و تعمير 400 باب از خانه‌هاي محرومان، ساخت 21 زمين ورزشي روستايي و اجراي 30 پروژه آبرساني براي روستاييان با 10 ميليارد ريال اعتبار را از جمله برنامه‌هاي در دستور كار اين سازمان تا پايان سال جاري برشمرد.‌

بهره‌برداري مجدد ازيك چاه نفت درگچساران‌

ياسوج - خبرنگار اطلاعات: رئيس اداره مهندسي و بهره‌برداري شركت نفت گچساران اعلام كرد: چاه نفت شماره 55 اين شهرستان پس از 30 سال مجدداً به بهره‌برداري رسيد.‌

افراز افزود: اين چاه نفت سال 53 به بهره‌برداري رسيد و پس از 3 سال به علت گازدار شدن، عمليات بهره‌برداري نفت از آن در منطقه خامي متوقف شد.‌

به گفته وي اين چاه كه امسال توسط مهندسين شركت بازسازي شد و مورد بهره‌برداري قرار گرفت، قادر است روزانه 3 هزار بشكه از نفت مورد نياز كشور را تأمين كند.‌

تقدير از خبرنگاران آذربايجان شرقي

تبريز --- خبرنگار اطلاعات: مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي اعلام كرد: خبرنگاران استان همزمان با سمينار آسيب شناسي مطبوعات محلي در 16 مرداد ماه جاري در تبريز تقدير مي‌شوند.

تقدير از پيشكسوتان و استادان روزنامه نگاري استان و ارائه مقالات برتر اولين سمينار آسيب شناسي مطبوعات محلي از ديگر برنامه‌هاي روز خبرنگار در تبريز خواهد بود.

موفقيت دانش‌آموزان اصفهاني در كنكور سراسري‌

اصفهان - خبرنگار اطلاعات: چهار تن از دانش‌آموزان شهر اصفهان در كنكور سراسري جزو 10 نفر اول رشته علوم تجربي بودند.‌

به گزارش روابط عمومي سازمان آموزش و پرورش استان اصفهان مهرداد لاري دانش‌آموز دبيرستان شهيد اژه‌اي اصفهان رتبه دوم، مهدي يزدانيان دانش‌آموز دبيرستان شهيد اژه‌اي اصفهان رتبه ششم، آرزو شفيعيون دانش‌آموز دبيرستان فرزانگان امين رتبه هشتم و سحر رباني دانش‌آموز دبيرستان فرزانگان امين رتبه دهم رشته علوم تجربي را كسب كردند.

در آزمون سراسري امسال استان اصفهان در رشته‌هاي علوم تجربي، علوم انساني و زبان خارجه رتبه سوم، در رشته هنر رتبه چهارم و در رشته رياضي پنجم را كسب كرد.‌

‌ افزايش تاكسيهاي 7 شهر استان هرمزگان‌

بندرعباس - خبرنگار اطلاعات: مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر امور تاكسيراني شهرداري بندرعباس، از افزايش تعداد تاكسي‌هاي اين شهر خبر داد.

به گفته هاشمي 72 دستگاه تاكسي ون به خطوط تاكسيراني شهرداري بندرعباس و 6 شهر ديگر استان هرمزگان افزوده شد.وي اضافه كرد: مبلغ 7 ميليارد و 200 ميليون ريال اعتبار براي خريد اين تعداد تاكسي پرداخته شده است.

‌وي اظهار كرد: در حال حاضر 122 دستگاه تاكسي ون در ناوگان تأكسيراني درون شهري استان هرمزگان در حال خدمات‌رساني است.

صدور كارت اعتباري براي اصناف‌

يزد - خبرنگار اطلاعات: طرح صدور كارت اعتباري اصناف در 8 شهرستان استان يزد به اجرا درآمد.‌

رئيس سازمان بازرگاني استان يزد با اعلام اين خبر گفت: براي ساماندهي و به روزرساني اطلاعات واحدها و صنوف و ساماندهي نظام جامع توزيع كالاهاي كارت اعتباري براي اصناف اين استان صادر شد، كه با استفاده از اين كارت مي‌توان تمامي امور مربوط به دريافت و پرداخت وجوه بين افراد صنوف، اتحاديه‌ها مجامع امور صنفي و شوراي اصناف كشور را ساماندهي كرد.

‌وي اعلام كرد: تاكنون بيش از 18 هزار كارت اعتباري با عنوان جهت واحدهاي صنفي سراسر استان يزد صادر شده است و در شهر يزد نيز اين طرح با بيش از 95درصد پيشرفت، مراحل پاياني خود را طي مي‌كند.




 دوشنبه 14 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 388]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن