تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به زيادى نماز و روزه و حج و احسان و مناجات شبانه مردم نگاه نكنيد، بلكه به راستگويى و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815364079




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس بنياد شهيد مازندران: جانبازان شهيدان زنده و سندهاي افتخار انقلابند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رييس بنياد شهيد مازندران: جانبازان شهيدان زنده و سندهاي افتخار انقلابند
رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران مازندران از جانبازان به عنوان الگوي صبر و ايثار ياد كرد و گفت: جانبازان شهيدان زنده و سندهاي افتخار انقلاب اسلامي هستند.


"حميدعلي صميمي" روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري جمهوري اسلامي در ساري افزود: جانبازان در واقع سند سربلندي و آزادگي اين انقلاب به شمار مي روند كه در تمامي صحنه هاي انقلاب اسلامي حضوري فعال و چشمگير دارند.
وي كه در آستانه فرارسيدن روز جانباز و اعياد شعبانيه سخن مي گفت: اظهار داشت: بايستي حماسه ها، رشادتها و مقاومت هاي خستگي ناپذير اين حاميان راستين انقلاب اسلامي به درستي ارج نهاده شود.
رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران مازندران تصريح كرد : جانبازان به عنوان معلمان ايثار و آموزگار صبر، جان خود را در طبق اخلاص نهاده و با معامله با خداي خويش زيباترين نقوش را در صحنه ها خلق كردند.
"صميمي" بيان داشت : فرهنگ جانبازي كه نشات گرفته از حضرت ابوالفضل العباس (ع) است بايد به عنوان فرهنگي ماندگار در جامعه نهادينه شود.
وي با تاكيد بر توسعه و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه اظهارداشت: امروز حفظ و حراست و احياي فرهنگ ايثار و شهادت وظيفه آحاد ملت است.
رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران مازندران شهدا و ايثارگران را نماد بارز ايثار در جامعه ذكر كرد و افزود: خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران به عنوان ميراثدار و ولي نعمت اين نظام هستند.
وي با بيان اينكه در خدمات رساني به اين عزيزان نبايستي از هيچ كوشش و تلاشي دريغ كرد گفت: خانواده هاي شهدا و ايثارگر چشم و چراغ انقلابند.
وي تعداد جانبازان مازندران را 32 هزار نفر، ضايعه نخاعي 120 نفر ، شيميايي را دو هزار و 900 نفر و اعصاب و روان را سه هزار و 100 نفر اعلام كرد.
ك/3 609/402/508 شماره 204 ساعت 11:09 تمام
 دوشنبه 14 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 291]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن