تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821152813




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

محسن رضايي: تعهد، شجاعت و هوشياري خميرمايه پاسداري از نظام اسلامي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: محسن رضايي: تعهد، شجاعت و هوشياري خميرمايه پاسداري از نظام اسلامي است
گروه سياسي: رسالت پاسداري از ارزش‌هاي اسلامي توفيق و افتخار بي‌بديلي است كه بعد از گذشت 1400 سال از تاريخ اسلام، خداوند متعال در دامن پاك فرزندان برومند اين مرز و بوم قرارداد و بدون شك امروز پاسداري از نظام اسلامي يك تكليف است كه تعهد، شجاعت و هوشياري خميرمايه اين تكليف الهي است.
به گزارش خبرگزاري قرآني ايران (ايكنا) محسن رضايي، دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام با انتشار بيانيه‌اي فرارسيدن سوم شعبان، خجسته زادروز سرور آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسين (ع) و روز پاسدار را به ملت شريف ايران تبريك گفت.

محسن رضايي در اين بيانيه با اشاره به نامگذاري روز سوم شعبان به عنوان روز پاسدار اظهار داشت: ناميدن روز ولادت با سعادت حضرت سيدالشهداء (ع) به عنوان روز پاسدار از سوي امام راحل (ره) را بايد بهترين و نيكوترين نامگذاري روزهاي تاريخ انقلاب اسلامي ناميد. حضرت اباعبدالله الحسين (ع) بزرگ پرچمدار پاسداري از دين مبين اسلام بود كه همه هستي فرزندان و ياران خود را براي رضاي پروردگار به مسلخ عشق برد و نهضت عاشورا نقطه عطفي در پاسداري از مكتب اسلام در مقابل تحريف‌كنندگان حقيقت بود.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در اين بيانيه تصريح كرده است: در عصر فعلي نيز پاسداران انقلاب اسلامي وارثان بحق سرور و سالار آزادگان تاريخ حضرت اباعبدالله الحسين (ع) هستند و بايد بخاطر اين انتساب برخود ببالند و پوينده واقعي راه آن امام همام باشند. رسالت پاسداري از ارزش‌هاي اسلامي توفيق و افتخار بي‌بديلي است كه بعد از گذشت 1400 سال از تاريخ اسلام، خداوند متعال در دامن پاك فرزندان برومند اين مرز و بوم قرارداد و بدون شك امروز پاسداري از نظام اسلامي يك تكليف است كه تعهد، شجاعت و هوشياري خميرمايه اين تكليف الهي است و پاسداران انقلاب اسلامي بحق ثابت كردند كه لياقت انجام اين رسالت خطير را دارند.

در ادامه اين بيانيه آمده است: اينجانب نيز روزهائي كه در كنار چهره‌هاي با اخلاص و گمنام پاسداران انقلاب اسلامي بوده‌ام را از بهترين و روح‌انگيزترين خاطرات تمام عمرم پنداشته و همواره به آن افتخار مي كنم. چه در دوران دفاع مقدس و در كوران جنگ در كنار شهيد همت‌ها ، باكري‌ها ، خرازي‌ها و ديگر رزمندگان و جانبازان عزيز جنگ تحميلي و چه در دوران پس از جنگ در عرصه‌هاي سازندگي، علمي، تحقيقاتي و ... سپاه كه پاسداران در آن نقش موثر و چشمگيري از خود به نمايش گذاشتند.

محسن رضايي در ادامه با اشاره به ارزش‌هاي نهفته در فرهنگ پاسداري اظهار داشت: همواره و در هر لباس و جايگاهي كه باشم خود را پاسدار ارزش‌ها و دستاوردهاي انقلاب اسلامي دانسته و تلاش خواهم كرد كه از فرهنگ پاسداري، پاسداري كنم.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام همچنين با تبريك فرا رسيدن ولادت قمربني‌هاشم حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز تصريح كرد: اين روز خجسته را به جانبازان عزيز نيز تبريك مي‌گويم. جانبازان بيدار دل احياگران فرهنگ ايثار و فداكاري و شهداي زنده اين انقلابند و مردم ما امنيت و آسايش خود را از بركت جانفشاني و ايثارگري اين عزيزان بدست آوردند.

وي در پايان اين بيانيه با گراميداشت ياد و خاطره شهداي گلگون كفن 17 شهريور، اين ايام خجسته را به اقشار مردم بويژه پاسداران و جانبازان تبريك گفت و اظهار اميدواري كرد پاسداران تمام همت خود را به دفاع از استقلال، آزادي و آرمان‌هاي بلند امام راحل تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامي بگمارند.
 دوشنبه 14 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 576]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن