تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق زبان، دور داشتن آن از زشت گويى، عادت دادنش به خير و خوبى، ترك گفتار بى فايده و ني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812659725




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ديگ ليگ ، از امروز «قل قل» مى كند


واضح آرشیو وب فارسی:ابرار: ديگ ليگ ، از امروز «قل قل» مى كند
انگار همين ديروز بود كه پرسپوليس فجر سپاسى را برد و قهرمان نخستين دوره ليگ برتر شد. همان روزى كه استقلال در انزلى باخت تا جام به شاگردان پروين برسد. انگار همين ديروز بود كه سپاهان با فرهاد كاظمى جام قهرمانى را از سرخ پوشان پايتخت گرفت و به نصف جهان برد. انگار همين ديروز بود كه پاس با مجيد جلالى قهرمانى در فوتبال ايران را در سومين دوره ليگ برتر جشن گرفت. انگار همين ديروز بود كه خوزستانى ها با فولاد در ليگ برتر افتخار بزرگى را به نام خود ثبت كردند و آسيايى شدند. انگار همين ديروز بود كه استقلال هم در صف قهرمانان ليگ برتر ايران جايى براى خود باز كرد و با امير قلعه نويى به انتظار پنج ساله هواداران آبى پوش پاسخ داد. انگار همين ديروز بود كه سايپا با على دايى در كرج قهرمان شد و سرانجام انگار همين ديروز بود كه افشين قطبى از قهرمانى دوباره قرمزهاى پايتخت به هوا پريد و مهار ناشدنى مى نمود. و حالا امروز ليگ هشتم از راه رسيده است با قطار مدعيان قهرمانى اش ... ليگ هشتم از همان روز نخست خود (دوشنبه ۱۴ مرداد) پرهيجان مى نمايد. از همان جايى كه قهرمان ليگ هفتم و ششم با هم مبارزه مى كنند و از هفته نخست براى قهرمانى با هم سرشاخ مى شوند.
دوشنبه ۱۴ مرداد
سايپاى كرج - پرسپوليس تهران، ورزشگاه آزادى
مدافع عنوان قهرمانى كه در تعطيلى ليگ حسابى پوست انداخته و چهره عوض كرده در ديدار با سايپا با گذشته اش مى جنگد. رودرروى سپاه قطبى بازيكنانى هستند كه روزگارى براى سرخ ها پا به توپ مى شدند. عباس آقايى، حسين كعبى و محمد پروين روزگارى نه چندان دور سرخ پوش بودند و اكنون در تيم ليتبارسكى تازه وارد توپ مى زنند. دايى هم زمانى براى سرخ پوشان گلزنى مى كرد. قرمزها نيز براى آن كه قافيه را از پيش نباخته باشند، ميثاق معمارزاده را از كرج به تهران و اردوى خود آورده اند. قطبى كه سال ها با هلندى هاى كاربلد فوتبال دنيا كار كرده اين بار رودرروى تيمى قرار مى گيرد كه قرار است يك آلمانى آن را مهره چينى كند. ليتبارسكى كه در ژاپن ناكام بود و اخراج شد، اكنون به فوتبال ايران آمده تا ميراث دار ورنر لورنت در سايپا باشد. از اين دوئل آلمانى هلندى كه نقطه شروع ليگ هشتم است، كدام تيم سربلند بيرون مى آيد، قطبى يا ليتبارسكى؟ مربيانى كه از قضا مدت زيادى نيست كنار تيم هاى خود قرار گرفته اند. قطبى دو هفته اى است كه كار جديد خود را با سرخ ها شروع كرده و ليتبارسكى همين هفته پيش بود كه خود را به همه معرفى كرد.
سه شنبه - ۱۵ مرداد
استقلال تهران - ابومسلم خراسان، ورزشگاه آزادى تهران
استقلال با امير قلعه نويى در تهران ميزبان مشهدى هاست. برگى زر در نخستين تجربه اش به عنوان سرمربى ابومسلم كار سختى را در پيش دارد. مشهدى ها كه قهرمان نيم فصل دوم ليگ هفتم شدند، ديگر نه پرويز مظلومى را روى نيمكت هدايت خود دارند و نه آتسو، پترويچ و منصورى را در تركيب شان. آبى ها در فصل جابه جايى ها خود را قهرمان مى دانند چرا كه نظرى جويبارى سرپرست آبى ها گفته استقلال در پست هاى موردنظر اولويت هاى نخست قلعه نويى را به جمع خود افزوده است. ميلاد نورى، هادى شكورى، خسرو حيدرى، هاشم بيك زاده، سياوش اكبرپور، جان واريو، يدالله اكبرى، حسين كاظمى، تازه واردهاى اردوى آبى ها هستند. مجتبى جبارى هم در حالى به اردوى آبى ها پيوسته كه هيچ تمرينى با اين تيم نداشته است و بعيد مى رسد در اين بازى براى قهرمان جام حذفى به ميدان برود.
صباباترى قم - پيكان، ورزشگاه يادگار امام قم
پيكان و صباباترى در قم با هم روبه رو مى شوند. ديدار شاگرد و استاد قديمى. مدير روستا بايد تيمش را برابر سربازان فيروز كريمى حاضر كند. مديرروستا در پاس و بهمن زيرنظر كريمى بازى و گلزنى مى كرد. حسن رودباريان، سيدمهدى سيدصالحى و سعيد لطفى شاخص ترين خريدهاى پيكان در بازار جابه جايى ها به شمار مى روند. صباباترى هم كه راهى قم شده است، كريمى را به جاى گل محمدى نشانده و شيث رضايى را از پرسپوليس به جمع خود افزوده است. فيروز كريمى از خبرسازترين مربيان داخلى در سال هاى اخير، شيث رضايى را كه پرحاشيه ترين بازيكن ليگ هفتم بود، پيش خود برده است. صبا كه با گل محمدى تا آستانه قهرمانى در ليگ هفتم نيز پيش رفته بود، بار ديگر او را به عنوان بازيكن در ميدان خواهد ديد. تيم سوم فصل پيش غلامرضا رضايى را به پرسپوليس نداد. آنها بياتى نيا را هم پس از يك فصل حضور در جمع آبى ها به جمع خود اضافه كرده اند تا در ليگ هشتم از جمله مدعيان قهرمانى باشند.
ملوان انزلى ـ راه آهن، ورزشگا ه تختى انزلى
راه آهن با داوود مهابادى پس از اردوى چند روزه در اتريش آمده تا با ملوان كارزار كند. زردپوشان هادى اصغرى يكى از دو آقاى گل ليگ هفتم را به سپاهان و عليرضا محمد را به پرسپوليس واگذار كردند و حسين آشنا را از پيكان، داوود حقى را از استقلال اهواز و مجتبى زارع و محمد دهقان را از مقاومت سپاسى شيراز به تهران آورده اند. ملوان هم مازيار زارع را به پرسپوليس داد تا احمدزاده در ليگ هشتم بيش از هر چيز به فكر يافتن جانشين او باشد. شايد دو تازه وارد كروات به كار او بيايند.
پاس همدان - فولاد مباركه سپاهان، ورزشگاه قدس همدان
سپاهان و پاس برگزار كننده ديگر بازى سه شنبه هستند. سپاهان فيرات را جانشين ويرا كرده و هادى اصغرى را به خط حمله اش افزوده است. عماد رضا هم همچنان سپاهانى ماند و در ثانيه هاى آخر قيد رفتن به پرسپوليس را زد. نايب قهرمان آسيا كاظمى را هم به استقلال پس داد. اما، پس از دو سال آنها على مولايى را به اصفهان برده اند و به اميد لغو محروميت دو ساله او هستند كه يك سالى از آن مى گذرد. پاس همدان هم كه در شروع ليگ با معضل بازيكنان سرباز روبه روست، با بگوويچ ليگ هشتم را شروع مى كند. اين تيم كه در ليگ هفتم شروع خوبى داشت، سامان طهماسبى و ساندرو توميچ را خريده و مهرداد كريميان را هم به همدان برده است. دوپينگ هم به حاشيه هاى اين تيم دامن زده است. همدانى ها در اردبيل خود را آماده ليگ هشتم كرده اند.
پيام خراسان - برق شيراز، ورزشگاه ثامن الائمه(ع) مشهد
برق شيراز و پيام مقاومت خراسان ديدارى در ليگ دارند كه تاكنون در ليگ برتر سابقه نداشته است. برق ياورى را به استقلال اهواز داده و محمد عباسى را به جاى او روى نيمكت نشانده است. حضور عزيزى روى نيمكت پيام خراسان كافى است تا اين تيم خبرساز باشد، حتى اگر تازه وارد ليگ برتر شده باشد.
استقلال اهواز - پگاه گيلان، ورزشگاه تختى اهواز
پگاه گيلان و استقلال اهواز در اهواز با هم بازى خواهند داشت. پگاه كه در نيم فصل دوم ليگ هفتم غول كش لقب گرفت و با نادر دست نشان تا يك قدمى قهرمانى در جام حذفى هم پيش رفت، سرمربى اش را از دست داد. بيژن ذوالفقارنسب جاى دست نشان به استيل آذين رفته را گرفت. گيلانى ها تركيب فصل پيش خود را حفظ كرده اند. استقلال اهواز هم قرار بود با ياورى در ليگ هشتم حاضر شود. او به جاى مجيد جلالى راهى اهواز مى شد.اما در آستانه شروع ليگ، گفته مى شود اهوازى ها سرهنگ را كنار گذاشته وكريم بوستانى را به طور موقت به جاى او روى نيمكت مى نشانند. بازگشت احتمالى ميلاد مى داوودى به جمع آبى هاى اهواز مى تواند عصاى دست آبى هاى اهوازى در ليگ هشتم باشد. هر چند او شايد دوباره مسافر امارات شود.
ذوب آهن - مس كرمان، ورزشگاه ذوب آهن فولاد شهر
كرمانى ها همچنان به آبى هاى تهران اعتماد دارند. آنها پرويز مظلومى را جانشين امير قلعه نويى كردند. دو مربى از مكتب استقلال تهران! كرمانى ها فرزاد آشوبى را به كرمان بردند و بيگدلى و سيفى را از استقلال اهواز به خدمت گرفتند. مهدى رحمتى هم كه گفته مى شد از اين تيم رفتنى است، در تيم خود ماندگار شد. ذوب آهن هم با منصور ابراهيم زاده بخت خود را در ليگ هشتم مى جويد. آنها به دو بازيكن خارجى تازه وارد خود كه از برزيل و آلبانى هستند، اميد زيادى دارند. اصفهانى ها تركيب فصل پيش خود را كه خوب هم نشان مى داد، حفظ كرده اند.
مقاومت سپاسى - فولادخوزستان، ورزشگاه حافظيه شيراز
فولادخوزستان و مقاومت سپاسى هم در شيراز صف آرايى مى كنند. فولاد با خريد امتياز سپاهان نوين به نوعى ناپلئونى سوار قطار ليگ هشتم شد. مجيد جلالى كه از استقلال اهواز دل خوشى نداشت، راهى تيم ديگر اين شهر شد. او گفته بود مى خواهد در تهران بماند. بايد ديد آقا معلم با سرخ هاى اهوازى به كجا مى رود؟ فولادى ها چند بازيكن از استقلال اهواز را هم به جمع خود افزوده اند. سعيد رمضانى، كاپيتان فصل پيش آبى ها اين بار در جمع قرمزها پا به توپ خواهد شد. مقاومت سپاسى هم براى هشتمين سال پياپى با غلام پيروانى در ميدان حاضر مى شود. پيروانى كه به مشهد رفته بود تا هدايت ابومسلم را برعهده بگيرد، دورى از كاكوهاى شيرازى را تاب نياورد و باز هم به حافظيه بازگشت.
 دوشنبه 14 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابرار]
[مشاهده در: www.abrarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن