تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه اگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815445642




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نفت باید تا پایان فصل در تهران بماند


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: رئیس فدراسیون فوتبال گفت: نامه بازیکنان نفت به دستم رسیده و امیدوارم این تیم تا پایان رقابتهای لیگ دهم در تهران بماند.







علی کفاشیان صبح امروز شنبه در حاشیه برگزاری نشست اتحادیه فوتبال در خصوص دریافت نامه از بازیکنان تیم فوتبال نفت تهران با بیان مطلب فوق گفت: این نامه را دریافت کردم و به نظر من هم بهتر است کار این تیم تا آخر فصل در تهران جلو برود.

وی در پاسخ به این سئوال که به نظر شما انتقال تیم ها از تهران به استانهای دیگر می توانت مفید باشد، اظهار داشت: به نظر من بهتر است با انجام کار کارشناسی تیم های درون استان تقویت شود زیرا در صورت انتقال تیم ها ممکن است اسپانسر مالی دیگر از آن تیم حمایت نکند و تیم رها شود در مجموع فکر می کنم تقویت تیم ها درون استان با انجام کارهای کارشناسی بهتر از انتقال تیم هاست.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین در مورد بحث های اخیر پیرامون انتخاب سرمربی تیم ملی گفت: باید قبل از جام ملت ها بتوانیم سرمربی را انتخاب کنیم تا وی با تماشای مسابقات بهتر بتواند از وضعیت تیم ملی شناخت پیدا کند.

وی در مورد گزینه های مطرح شده طی روزهای اخیر تاکید کرد: ما با زیکو صحبتی نکردیم و تنها شنیده ام وی روی سایت شخصی اش برای حضور در تیم ملی ابراز علاقه کرده است. مارادونا و کلینزمن در لیست ما قرار ندارند برانکو هم سابقه خوبی دارد و می تواند به تیم ملی کمک کند اما هنوز صحبتی با این مربی انجام نداده ایم. البته در حال حاضر مسئولان ذیربط در حال مذاکره مستقیم با مربیان و یا مدیر برنامه های آنها هستند که در اسرع وقت بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی انتخاب خواهد شد.

کفاشیان در مورد سرمربیان تیم های امید و جوانان هم تاکید کرد: این دو مربی هم خارجی خواهند بود. البته برای انتخاب مربی تیم جوانان عجله ای نداریم اما با توجه به شرایط حساس تیم امید انتخاب این مربی در اولویت قرار دارد.

وی با بیان اینکه هنوز با قطبی به صورت کامل تسویه حساب نشده تاکید کرد: ما قرارداد دو مرحله ای با این مربی منعقد کرده ایم و در مرحله نخست وی تیم را در سه بازی پایانی مقدماتی جام جهانی هدایت کرد که با توجه به شرایط عملکردش مناسب بود. در مرحله دوم که دو بخش بود ابتدا وی تیم را در مرحله مقدماتی جام ملت ها زیر نظر داشت و جواز حضور به مرحله نهایی را کسب کرد و مرحله دوم هم مرحله نهایی جام ملت ها است. البته او تا به امروز وظایفش را به خوبی انجام داده و نتایج بدی هم نگرفته.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد پرونده دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن و مس کرمان اظهار داشت: من با مسئولان صحبت کردم که تا فردا جلسات نهایی را برگزار و نتیجه را اعلام کند. البته با توجه به حضور افراد کارشناس در این پرونده من با نظر نهایی آنها موافق خواهم بود.

وی در مورد اینکه عزیز محمدی فیلم این بازی را برای رسیدگی به بعضی از مسایل به فیفا ارسال کرده است، تاکید کرد: احتمالاً برای رفع برخی از مسایل نیز فیلم به فیفا ارسال شده اما به نظر من این موضوع بهتر است ابتدا در داخل ایران مورد بررسی قرار گیرد.

وی در پاسخ به اینکه که نخستین تبعات این بازی حذف داور و کمک داور این بازی از فهرست بین المللی است، اظهار داشت: اگر داوران در انجام وظایف خود اشتباه کرده باشند باید با آنها به صورت جدی برخورد شود. به عقیده من بهتر است قبل از اینکه مقامات آسیایی و جهانی با این داوران برخورد کنند ما به صورت قانونی با آنها برخورد کنیم و حتی طبق آیین نامه هم اگر لازم باشد نام آنها از فهرست داوران بین المللی به خاطر اشتباهاتشان خارج شود.

وی در خصوص اختلاف بین باشگاه پرسپولیس و افشین قطبی در مورد پرونده مالیاتی سرمربی تیم ملی گفت: مبلغ این مالیات از سوی سازمان مالیاتی کشور مشخص شده است و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد این مبلغ باید از سوی باشگاه پرسپولیس پرداخت شود. البته معاونت حوزه تربیت بدنی اعلام کردند که این مالیات باید توسط خود قطبی پرداخت شود. این پرونده در حال بررسی است و در صورت مشخص شدن رای نهایی به صورت رسمی اعلام می شود.

رئیسی فدراسیون فوتبال در پایان در مورد اینکه آیا فدراسیون فوتبال با برگزاری دیدار شهرآورد تهران برای خداحافظی باقری از تیم ملی موافق است، گفت: در خصوص این موضوع باید سازمان لیگ تصمیم گیری کند و اگر مشکلی نداشته باشد فدراسیون با برگزاری این مسابقات مخالف نیست. در این مقطع تعطیلات لیگ این بازی را برای باشگاه و مردم می تواند جالب باشد.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 216]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن