تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815453576




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

درودگر: خاکپور روي کريمي حساب ويژه باز کرده است/ کريمي: قهر نکرده‌


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: درودگر: خاکپور روي کريمي حساب ويژه باز کرده است/ کريمي: قهر نکرده‌ام



در حالي که خبر قهر علي کريمي از تيم استيل‌آذين مطرح شده، اين حاشيه‌ جديد تيم پرستاره تهران از سوي مسئولان و کاپيتان اين تيم رد شد.



--------------------------------------------------------------------------------


کادر فنی تیم فوتبال استیل آذین برای دیدار عصر امروز یکشنبه این تیم در ورزشگاه قدس همدان برابر پاس، نام مهدی مهدوی‌کیا و علی کریمی را در فهرست نفرات تیمش قرار نداده که این مسئله حاشیه‌‎ای جدید را برای این تیم پرحاشیه ایجاد کرده است.

خبر قهر علی کریمی از تیم استیل آذین به دلیل خروج نامش از فهرست نفرات این تیم برای دیدار با پاس از سوی محمد خاکپور، اتفاقی است که واکنش مسئولان باشگاه استیل آذین و کاپیتان دوم این تیم را به همراه داشته است.

صادق درودگر در مورد این خبر اظهار داشت: "قهر کردن علی کریمی از تیم استیل آذین دروغ محض است. تا آنجایی که می‌‍دانم خاکپور روی کریمی حساب ویژه ای باز کرده و این بازیکن با تجربه و توانا مورد نیاز تیم است."

سرپرست تیم فوتبال استیل آذین با رد مجدد خبر قهر کریمی خاطرنشان کرد: "علی کریمی تنها سرما خورده و به همین دلیل در این بازی حضور ندارد و برای مداوا در تهران باقی مانده است."

محمد تقی حق شناس با بیان اینکه علی کریمی از شنیدن این خبر بسیار ناراحت شده، تاکید کرد: "کریمی دقایقی پیش با ابراز دلخوری شدید از مطرح شدن چنین اخباری اعلام کرد که نه تنها قهر نکرده است، بلکه مشکلی با کادرفنی نداشته و به نظر آنها احترام می‌گذارد."

مدیر روابط عمومی باشگاه استیل آذین همچنین گفت: "همانطور که علی پروین چندی پیش گفت کریمی منضبط‌‎ ترین بازیکن فوتبال ماست، باید بگویم وی به عنوان بازیکن بزرگ تیم همیشه زودتر از سایر بازیکنان در تمرینات شرکت می‌کند."





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن