تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس سه خصلت داشته باشد، دنيا و آخرتش سالم مى‏ماند: به خوبى فرمان دهد و خود به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804066593




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پيروزى رئال و يوونتوس در جام امارات - شكست آرسنال با گل ترزگه


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: پيروزى رئال و يوونتوس در جام امارات - شكست آرسنال با گل ترزگه
آرسن وانژه مربى فرانسوى آرسنال انتظار دارد كه امانوئل آدبايور، بازى هاى بهترى را به نمايش بگذارد نه اينكه تنها به يك بازيكن با دستمزد بالا در امارات تبديل شود.
در بازى آرسنال مقابل يوونتوس در چارچوب تورنمنت جام امارات در لندن، يوونتوس با تك گل ديويد ترزگه مقابل توپچى ها به برترى رسيد.
عملكرد نه چندان خوب آدبايور توگويى در اين ديدار سبب شد كه بسيارى از هواداران نسبت به عملكرد آرسنال و به خصوص امانوئل انتقاد و اعتراض كنند تا جايى كه وى را هو كردند پس از شايعات متعدد مبنى بر جدايى اين بازيكن ۲۴ ساله از جمع توپچى ها و پيوستن او به ميلان، آدبايور با آرسنال توافق كرده يك سال ديگر در لندن باقى بماند گفته مى شود دستمزد هفتگى او چيزى در حدود ۷۰ هزار پوند است كه وى را از رفتن به سن سيرو منصرف كرده است. 60 هزار تماشاگرى كه در امارات شاهد بازى بودند پس از آنكه آدبايور كه در نيمه دوم به بازى آمد خوب كار نكرد، چاره اى جز اعتراض به وانژه امانوئل نداشتند.
وانژه با اين حال معتقد است كه آدبايور مى تواند درخشش به مراتب بالاترى داشته باشد. مربى فرانسوى آرسنال ارزش و اهميت بازيكن توگويى خود را به خوبى مى داند. وى پس از پايان بازى درباره عملكرد وى گفت: نمى شود انتظار داشت كه يك بازيكن در همه حال بهترين بازى هايش را به نمايش بگذارد. مى دانم كه هواداران چه حس و حالى دارند. آدبايور بارها به من گفته كه هيچ علاقه اى به رفتن از امارات ندارد. حتى اگر براى بردن او از اين باشگاه يك هواپيماى ۷۴۷ پر از پول آورده شود. در فصل نقل و انتقالات، بازيكنانى نظير الكساندر گلب، ماتيو فلامينى و گيلبرتو سيلوا از اين تيم جدا شدند تا وانژه در فصل آينده نتواند از وجود بازيكنان با تجربه در خط ميانى تيمش بهره ببرد.
حضور چهره هاى جديدى همچون سمير نصرى و آرون رمزى در تيم سبب شد كه هواداران استقبالى خوب از اين بازيكن به عمل آورند. وانژه درصدد است كه بيش از پايان فصل نقل و انتقالات يك هافبك جديد به تيم اضافه كند. از جمله گزينه هاى احتمالى حضور در آرسنال گرت برى بازيكن آستون ويلا است. از سوى ديگر گوكلان اينلر بازيكن اودينزه نيز شانس حضور در جمع توپچى ها رادارد.
وانژه در اين باره گفت: در خط ميانى بازيكن با تجربه براى فصل آينده نداريم. اين موضوع كار ما را كمى سخت خواهد كرد. به دنبال آن هستيم كه تا پايان ماه جارى ميلادى (آگوست) يك بازيكن جديد در اين پست به خدمت بگيريم.
ترزگه بازيكن فرانسوى يوونتوس در اين ديدار يك بار ديگر نشان داد كه همچنان مى تواند مهاجمى ارزنده باشد.
يوونتوس كه پس از دو فصل غيبت از رقابت هاى اروپايى خود را آماده مى كند كه حضورى شايسته در اين رقابت ها داشته باشد.
آرسنال نيز كه چندين سال است در ليگ برتر و در ليگ قهرمانان اروپا نتوانسته به هيچ عنوانى دست پيدا كند، در صدد است كه در اين فصل بتواند با بهره گيرى بازيكنان جوان خود به قهرمانى در ليگ برتر دست پيدا كند.
وانژه در اين باره معتقد است كه آرسنال فصل بدى را پشت سر گذاشت. وى گفت: فصل پيش ما خيلى بدشانس بوديم. ما ۳ بازى را واگذار كرديم و با صدر جدول تنها ۴ امتياز فاصله داشتيم. در دو بازى نيز ما يك -صفر پيش بوديم و در ۱۵ دقيقه پايانى برترى را از دست داديم. از سوى ديگر نبايد فراموش كرد كه در فصل گذشته مصدومان زيادى داشتيم. در اين فصل اگر بتوانيم اعتماد به نفس بازيكنان را تقويت كنيم موفقيت دور از دسترس نيست.
وانژه همچنين درباره ويليام گالاس گفت: او توانايى آن را دارد كه فصل آينده همچنان بازوبند كاپيتانى تيم را بر بازو داشته باشد.
پيش از اين گفته مى شد كه سسك فابرگاس شانس بالايى براى كاپيتانى توپچى ها دارد.
در ديگر بازى تورنمنت چهار جانبه امارات، رئال مادريد قهرمان اسپانيا كه به مصاف هامبورگ رفته بود، موفق شد ۲- يك اين تيم را شكست دهد.
پس از اين پيروزى سران برنابئو تلاش خود را براى جذب رافائل فان در فارت بازيساز هلندى هامبورگ شدت بخشيدند تا وى فصل آينده در كنار قوهاى سفيد باشد.
فان درفارت در اين ديدار حضور نداشت تا شايعه حضور احتمالى وى در رئال مادريد بيش از پيش قوت بگيرد.
هامبورگ در صورتى كه قهرمان لاليگا حاضر به پرداخت ۱۰ ميليون يورو براى بازيكن هلندى و ۲۵ ساله تيم شود حاضر است كه وى را واگذار كند. گمان مى رود كه با توجه به مذاكرات صورت گرفته وى در اين رقابت ها در شمال لندن حاضر نشود.
مطبوعات اسپانيايى نوشتند كه احتمالا طى هفته آينده فان درفارت به عنوان بازيكن جديد رئال مادريد معرفى شود.
دانيل پارخو جوان در ميانه ميدان براى برند شوستر بازى خوبى ارائه داد تا نشان دهد مى تواند در خط ميانى براى رئال بازى كند.
هواداران آرسنال كه خاطرات گلزنى هاى مكرر رودفان نيستلروى هلندى را با پيراهن منچستر يونايتد در ياد داشتند وى را هو كردند. رودفان در دقيقه ۲۵ موفق شد نخستين گل بازى با ارسال خوب ميشل سالگادو به ثمر برساند.
محمد زيدان بازيكن هامبورگ نيز در دقيقه ۵۳ گل تساوى را وارد دروازه جرزى دودك كرد. پارخو ۱۹ ساله در حالى كه تنها ۵ دقيقه تا پايان بازى باقى مانده بود گل برترى رئال را به ثمر رساند.
برند شوستر مربى رئال مادريد نيز با تمجيد از عملكرد شاگردنش در اين رقابت ها گفت: رئال به آرامى در حال رسيدن به ريتم هميشگى خود است. بازيكنان ماخلاقيت و مهارت بالايى دارند و مى توانند بهتر از اين باشند تا شروع فصل دو هفته باقيمانده است و زياد نگران نيستم.
وى در پاسخ به اين سوال كه دوست داريد رونالدو در تيم شما باشد گفت: مسلم است كه هر مربى دوست دارد اين بازيكن پرتغالى در تيمش باشد مربى آلمانى رئال مادريد درباره خروج روبينيو از رئال گفت: او بازيكن خوبى است. حضور وى براى ما اهميت دارد وى در اين ديدار از ابتدا در تركيب ما بود، در اين بازى ما چهره واقعى روبينيو را ديديم.
 دوشنبه 14 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن