تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فال بد زدن شرك است و هيچ كس ازما نيست مگر اين كه به نحوى دستخوش فال بد زدن مى شود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814993742




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وزنه بردار پارالمپيكى:براى طلا مى روم


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: وزنه بردار پارالمپيكى:براى طلا مى روم
ايران ورزشى - مجيد فرزين وزنه بردار پارالمپيكى براى گرفتن طلا به پكن مى رود: با هدف به دست آوردن مدال طلاى پارالمپيك به پكن مى روم.
در اولين حضورم در المپيك با انگيزه و انرژى زيادى وزنه مى زنم.
او به نظر خودش در اردوها آماده شده: آمادگى بسيار مطلوبى را در طول اردوها بدست آوردم و تا زمان اعزام به پكن تيم وزنه بردارى جانبازان و معلولان يك اردوى آمادگى ديگر داريم.
به نظر وزنه بردار دسته ۷۵كيلوگرم بهتر است تست دوپينگ در اردوى پايانى از همه وزنه برداران گرفته شود: بهتر است تست دوپينگ در چند اردوى پايانى مرتب گرفته شود تا حق ورزشكارانى كه براى رسيدن به قهرمانى تلاش مى كنند و به قوانين احترام مى گذارند ضايع نشود. ملى پوش ۲۳ ساله كشورمان سابقه حضور در مسابقات ۲۰۰۶ كره جنوبى جوانان، مسابقات جهانى چين و تايپه بزرگسالان را دارد كه موفق به كسب مدال طلاى اين بازيها شده است.
فرزين اميدوار است تا قبل از پرواز به پكن به اردوى برون مرزى برود: برگزارى يك اردوى آمادگى برون مرزى از طريق مسوولان كميته ملى پارالمپيك در حال پيگيرى مى باشد و اميدواريم بتوانيم تا قبل از اعزام به پكن در اين اردوى برون مرزى شركت كنيم.

بسكتبال با ويلچر تست دوپينگ مى دهد

ايرنا - زهرا سلگى مسؤول كميته پزشكى فدراسيون جانبازان و معلولان مى گويد: تيم بسكتبال با ويلچر ايران براى انجام معاينات پزشكى - ورزشى و انجام تست دوپينگ روز ۱۶ مردادماه به اين فدراسيون مى روند. در ادامه معاينات تخصصى از ورزشكاران پارالمپيكى ايران ديروز فوتباليست هاى تيم ملى حاضر در رقابت هاى پارالمپيك پكن با حضور در فدراسيون پزشكى - ورزشى معاينات خود را انجام دادند.
او اظهارداشت: اين گروه ۱۲ نفره از ورزشكاران پارالمپيكى كه نيمه شهريورماه به مصاف حريفان خود مى روند زير نظر ماموران نادو (نماينده آژانس جهانى مبارزه با دوپينگ در ايران) تست دوپينگ دادند.
به گفته او، تيم بسكتبال با ويلچر آخرين گروه از ورزشكاران پارالمپيكى است كه آزمايشات خود را انجام مى دهد و تاكنون ساير تيم ها معاينات پزشكى و تست دوپينگ را انجام داده اند.

انحصار كره اى ها در تكواندو شكسته شد

كوكيوان، مركز فنى تكواندو جهان در كره جنوبى اعلام كرد گروه هايى از مدرسان خود را در سال ۲۰۰۹ به كشورهاى مختلف جهان اعزام خواهد كرد تا آزمون هاى فنى ارتقاى دان بين المللى را برگزار كنند.
از دلايل اصلى شكسته شدن انحصار كره اى ها در برگزارى متمركز آزمون ارتقاى دان بين المللى مى توان به مواضع اتحاديه تكواندو اروپا در مقابل WTF اشاره كرد.
اتحاديه تكواندو اروپا مدتى قبل نيز طرح جديدى از گواهينامه هاى ارتقاى بين المللى فنى را ارايه كرده بود. اتحاديه تكواندو اروپا در ادامه برنامه هاى جديد خود در راستاى تقويت بنيه فنى و ايجاد قطب جديدى در مديريت تكواندو جهان، قصد دارد تا كميته هاى جديدى را ايجاد كند.

نايب رييس كاراته:
بانوان در آسيايى شركت مى كنند

ايسنا- عشرت شاه محمدى، نايب رييس فدراسيون كاراته مى گويد: بانوان كاراته كار ايران سال آينده در مسابقات آسيايى شركت مى كنند.
هنوز شرايط براى حضور بانوان كاراته كار كشورمان با پوشش اسلامى در مسابقات آسيايى مهيا نشده است اما در رقابت هاى سال ۲۰۰۹ ورزشكاران كشورمان مى توانند در مسابقات آسيايى با پوشش اسلامى مسابقه دهند.
او ادامه مى دهد: با توجه به اينكه كاراته در رقابت هاى المپيك ۲۰۱۲ لندن حضور خواهد داشت، برنامه و هدف اصلى فدراسيون كاراته از هم اكنون حضور مقتدرانه در اين مسابقات است كه قطعاً بانوان كشورمان هم در اين عرصه حضور قدرتمندى خواهند داشت. نايب رييس فدراسيون كاراته تأكيد مى كند: مسابقات المپياد ايرانيان يكى از ملاك هاى اصلى انتخاب ملى پوشان كاراته در بخش بانوان بوده و اين مسابقات از اهميت زيادى براى ما برخوردار است.
او در پايان در مورد برنامه هاى كاراته بانوان در آينده اظهار كرد: آبان ماه سال آينده ميزبان رقابت هاى كشورهاى اسلامى خواهيم بود و پيش از آن حداقل در يك تورنمنت بين المللى شركت مى كنيم.

خراسان رضوى قهرمان تفنگ بادى بانوان

ايران ورزشى - در مسابقات تيراندازى دومين المپياد ايرانيان در رشته تفنگ بادى بانوان نماينده خراسان رضوى صدرنشين شد.
در اين رقابت ها كه در دانشگاه شهيد بهشتى برگزار شد ۸۷ تيرانداز از ۳۰ استان كشور در رده سنى اميد با يكديگر به رقابت پرداختند كه درپايان زهرا هاشمى از خراسان رضوى با امتياز ۶/۴۹۶ اول شد و ركورد اين رشته را در كشور ارتقا داد.
محجوب جلالى نماينده ديگر اين استان با امتياز ۲/۴۹۳ نايب قهرمان شد و فاطمه شريعتى نژاد از سمنان با امتياز ۴۸۷ عنوان سومى را به خود اختصاص داد.
در بخش تيمى تيم خراسان رضوى با ۱۱۶۱ امتياز بر سكوى نخست ايستاد. اصفهان با ۱۱۵۱ امتياز دوم شد و كرمان با امتياز ۱۱۳۵ مقام سوم را كسب كرد.

دو ملى پوش كاراته ارمنستان در ليگ ايران

ايران ورزشى- رحيم صالحى، سرمربى تيم ملى تكواندو ارمنستان در پايان اردوى سه هفته اى تهران گفت: در اين مدت كارهاى بدنسازى، تاكتيك، تكنيك و مبارزه در دستور كار قرار داشت و به خوبى برنامه هاى موردنظر را پيش برديم.
در اردوى تهران، چند بازيكن جديد نيز به تركيب تيم ملى ارمنستان اضافه كرده بوديم. مجموعا يازده ملى پوش رضايت خود را از شيوه هاى تمرينى اعلام كردند. در ادامه نيز به فاصله يك ماه تا ۴۰ روز آينده، شركت در مسابقات بلاروس را در نظر داريم. سرمربى تيم تكواندو جوانه درباره جذب دو ملى پوش ارمنستان در فصل جديد ليگ تكواندو گفت: دو ملى پوش اوزان چهارم و ششم در ليگ تكواندو ايران به روى شياپ چانگ مى روند. در اين رابطه اقدامات لازم از طرف فدراسيون در دست انجام است.

باباجان زاده: مصدوم بودم ، طلا نگرفتم

ايران ورزشى- بشير باباجان زاده نايب قهرمان ۱۲۰ كيلوى مسابقه هاى جهانى جوانان فرنگى مى گويد: به دليل مصدوميت از دستيابى به طلا محروم شدم و با وجودى كه با قرعه خوبى مواجه نشده بودم اما به ديدار نهايى رسيدم. با تزريق هشت آمپول توانستم روى تشك بروم با اين حال حسن رنگرز علاوه بر مسائل فنى، بر روحيه من نيز خيلى كار كرده بود و به همين دليل با انگيزه اى قوى برابر حريفان قرار مى گرفتم.
باباجان زاده: با وجودى كه تلاش مى كردم مدال طلاى جهان را از آن خود كنم اما همين كه دست خالى به ايران برنگشتم خيلى خوشحالم.

ايرانيها در هيات رييسه فدراسيون جهانى نجات غريق

ايران ورزشى- سه ايرانى به عضويت هيات رييسه فدراسيون جهانى نجات غريق درآمدند. با به پايان رسيدن دوره چهار ساله فدراسيون جهانى نجات غريق، اجلاس مجمع عمومى براى انتخابات جديد در آلمان برگزار شد. در اين مجمع ضمن تغيير رييس فدراسيون جهانى نجات غريق، سيدمصطفى ميرسليم رييس فدراسيون غواصى و نجات غريق ايران به عنوان پشتيبان نجات غريق هيات رييسه فدراسيون جهانى انتخاب شد. هم چنين بهروز اسفنديارى عضو كميته نجات جهانى و رييس توسعه نجات غريق خاورميانه شد و مريم صاحب الزمانى براى مدت چهار سال به عضويت كميته عدالت و فرهنگ هيات رييسه فدراسيون جهانى درآمد.

۱۱۰ مرشد در افتتاحيه مسابقات كشورهاى اسلامى

فرهاد طلوع كيان، دبير فدراسيون پهلوانى و زورخانه اى مى گويد: با توجه به اينكه جمهورى اسلامى ايران ميزبان دومين دوره بازيهاى همبستگى كشورهاى اسلامى است، از سال گذشته با رايزنى هاى مختلف موفق شديم ورزش پهلوانى و زورخانه اى را نيز در اين مسابقات بگنجانيم.
به همين منظور پس از بررسى هاى لازم، مشهد مقدس براى برگزارى مسابقات انتخاب شد. او ادامه مى دهد: افتتاحيه اين رقابت ها با حضور ۵۴ كشور اسلامى در ورزشگاه آزادى تهران برگزار مى شود كه مقرر شده اجراى ورزش ارزشى، تاريخى، ملى و دينى كشورمان به عنوان اصلى ترين نمايش افتتاحيه باشد. طلوع كيان اظهار داشت: 1000 ورزشكار باستانى و يكصد و ده مرشد بايد اين برنامه را اجرا كنند كه در طول تاريخ اين ورزش بى سابقه است.

بهترين بهترين هاى كونگ فو انتخاب مى شوند

مسابقات انتخابى بهترين بهترين هاى كونگ فو كشور براى معرفى نمايندگان كشورمان به منظور حضور در مسابقات جهانى ۶ شهريور ماه به مدت ۲ روز در تهران برگزار مى شود.
پاين مسابقات در دو وزن (۷۰ - 65) و (۷۵ - 70) برگزار مى شود و نفرات اول هر وزن به عنوان اعضاى تيم كشورمان در مسابقات بهترين بهترين هاى جهان كه به ميزبانى ايران برگزار مى شود شركت مى كنند.
گفتنى است فدراسيون كونگ فو به نفرات اول هر وزن، حكم قهرمانى و جايزه نقدى معادل سى ميليون ريال اهدا خواهد كرد.
 دوشنبه 14 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن