تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس فرزندش را ببوسد ، خداوند عزّوجلّ براى او ثواب مى نويسد و هر كسى كه او را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815429017




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سرپرست وزارت راه در نخستين بازديد خود از آزادراه تهران-شمال وعده دادبهره‌برداري از قطعه يك آزادراه تا 4 سال ديگر


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: سرپرست وزارت راه در نخستين بازديد خود از آزادراه تهران-شمال وعده دادبهره‌برداري از قطعه يك آزادراه تا 4 سال ديگر
افسانه احمدي دوقزلو-سرپرست وزارت راه در بازديدي از پروژه آزادراه تهران-شمال به همراه جمعي از مسوولان و معاونانش اعلام كرد: قطعه يك آزادراه تهران-شمال تا 4 سال آينده بهره‌برداري و عمليات ساير قطعات نيز به موازات قطعه يك انجام مي‌شود.
به گزارش خبرنگار دنياي اقتصاد، حميد بهبهاني روز شنبه در بازديدي نسبتا غيرمنتظره، با همراهي برخي معاونانش و جمعي از مسوولان وزارت راه، برخي از قطعات در حال ساخت آزادراه تهران- شمال را به عنوان يك پروژه ملي، مورد بررسي قرار دارد.
وي در نخستين ساعات ديدار در صحبتي كوتاه با حاضران در بازديد كنار دهانه ورودي آزادراه تهران- شمال كه در انتهاي بزرگراه همت واقع شده، گفت: برخي از پروژه‌هايي كه حدود 8-7 سال پيش كه من مشاور منطقه 22 بودم، در حال ساخت بودند، تا به حال به اتمام نرسيده‌اند و اين پروژه‌ها به جاي اينكه يك پروژه عمراني باشند، به پروژه باستاني تبديل شده‌اند.
در اين جمع كه مدير پروژه آزادراه پيمانكاران ايراني و چيني و همچنين عده كمي از خبرنگاران حضور داشتند، بهبهاني پس از بازديد از كل پروژه قول بهره‌برداري هر چه سريع‌تر از قطعات آزادراه را داد و در گفت‌وگويي با مسوولان خارجي آزادراه تهران – شمال اذعان كرد: با بازديد از اين پروژه احساس مي‌كنم با حل مشكلات موجود مي‌توان ظرف 3 يا 4 سال آينده از پروژه بهره‌برداري كرد.
او به آنان خبر داد كه به رييس‌جمهور قول داده تا اين آزادراه را هر چه سريع‌تر ساخته و آن را آماده بهره‌برداري كند.سرپرست وزارت راه همچنين اعلام كرد: طي 2 الي 3 هفته آينده پس از گفت‌وگو با مسوولان آزادراه و بنياد با پيمانكار چيني براي از ميان برداشتن موانع، به بحث خواهند نشست و به فعاليت پروژه سرعت خواهند بخشيد.
وي سپس با مخاطب قرار دادن خبرنگارهاي اطراف خود برخي از گفته‌هاي انگليسي خود را با مسوولان خارجي، به فارسي بازگرداند و ادامه داد: مشكل ماليات در اين پروژه تا حد زيادي حل شده و پرسنل چيني براي ورود به كشور مشكلي براي اخذ ويزا نخواهند داشت.
اين در حالي است كه چندي پيش پيمانكار چيني در گفت‌وگويي به خبرنگار دنياي اقتصاد گفته بود: ماليات پروژه بسيار سنگين است و پرسنل چيني شركت STA مشكلات فراواني براي اخذ ويزا و ورود به كشور دارند. با اين وجود بر اساس گفته‌هاي سرپرست وزارت راه، احتمالا تدابير جديدي براي ساماندهي اين امور انديشيده شده است.
بهبهاني گفت: مشكل تامين مصالح را در قطعه يك كه در دست پيمانكار چيني است، حل خواهيم كرد و اميدوارم پس از صحبت با پيمانكاران و مشاوران بتوانيم پروژه را به طور قابل رويت، تا 3-2 ماه آينده به درجه بالاي فعاليت برسانيم.سرپرست وزارت راه با بيان اينكه قطعه يك آزادراه كه 32كيلومتر است، 60كيلومتر فاصله تهران تا استان‌هاي شمالي را كوتاه‌تر مي‌كند، گفت: براي قطعه دوم در حال صحبت به منظور انجام امور مربوطه هستيم؛ در قطعه سوم فراخواني به منظور جذب سرمايه‌گذار منتشر شده و چهارمين قطعه نيز همزمان و شايد زودتر از قطعه يك به بهره‌برداري برسد.
بهبهاني كه به پدر راه ايران معروف است عقيده دارد قطعه يك آزادراه يكي از مهم‌ترين قسمت‌هاي پروژه است كه اگر مشكل آن حل شود، قسمت عمده‌اي از مشكلات پروژه حل شده و به سرعت بهره‌برداري از آن مي‌افزايد.
او با بازديد سرزده‌اش دومين گام را براي عملي كردن اولويت‌هاي كاري اعلام شده برداشت كه اولين آن نيز درخواست يك گزارش از كارگروه تشكيل شده توسط رييس‌جمهور بود و با توجه به صحبت‌هاي كنوني بايد منتظر سومين گام براي اجراي پروژه ملي آزادراه تهران – شمال از سوي سرپرست راه ايران باشيم.
 دوشنبه 14 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن