تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس سنت نيكويى را بنا نهد، اجرى برابر اجر همه عمل‏كنندگان به آن عمل تا روز قي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805522288




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

انگار همين ديروز بود ... آغاز ليگ هشتم با قطار مدعيان


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: انگار همين ديروز بود ... آغاز ليگ هشتم با قطار مدعيان
همين ديروز بود كه پرسپوليس فجر سپاسي را برد و قهرمان نخستين دوره ليگ برتر شد. همان روزي كه استقلال در انزلي باخت تا جام به شاگردان "پروين" برسد. همين ديروز بود كه سپاهان با فرهاد كاظمي جام قهرماني را از سرخ پوشان پايتخت گرفت و به نصف جهان برد. همين ديروز بود كه پاس با مجيد جلالي قهرماني در فوتبال ايران را در سومين دوره ليگ برتر جشن گرفت. همين ديروز بود كه خوزستاني ها با فولاد در ليگ برتر افتخار بزرگي را به نام خود ثبت كردند و آسيايي شدند. همين ديروز بود كه استقلال هم در صف قهرمانان ليگ برتر ايران جايي براي خود باز كرد و با امير قلعه نويي به انتظار پنج ساله هواداران آبي پوش پاسخ داد. همين ديروز بود كه سايپا با علي دايي در كرج قهرمان شد و سرانجام همين ديروز بود كه افشين قطبي از قهرماني دوباره قرمزهاي پايتخت به هوا پريد و مهار ناشدني مي نمود. و حالا امروز ليگ هشتم از راه رسيده است با قطار مدعيان قهرماني اش... ليگ هشتم از همان روز نخست خود (دوشنبه 14 مرداد) پرهيجان مي نمايد. از همان جايي كه قهرمان ليگ هفتم و ششم با هم مبارزه مي كنند و از هفته نخست براي قهرماني با هم سرشاخ مي شوند.
دوشنبه 14 مرداد
سايپاي كرج -پرسپوليس تهران
مدافع عنوان قهرماني كه در تعطيلي ليگ حسابي پوست انداخته و چهره عوض كرده در ديدار با سايپا با گذشته اش مي جنگد. رودرروي سپاه قطبي بازيكناني هستند كه روزگاري براي سرخ ها پا به توپ مي شدند. عباس آقايي، حسين كعبي و محمد پروين روزگاري نه چندان دور سرخ پوش بودند و اكنون در تيم ليتبارسكي تازه وارد (بخوانيد علي دايي) توپ مي زنند. دايي هم زماني براي سرخ پوشان گلزني مي كرد. قرمزها نيز براي آن كه قافيه را از پيش نباخته باشند، ميثاق معمارزاده را از كرج به تهران و اردوي خود آورده اند. قطبي كه سال ها با هلندي هاي كاربلد فوتبال دنيا كار كرده اين بار رودرروي تيمي قرار مي گيرد كه قرار است يك آلماني آن را مهره چيني كند. ليتبارسكي كه در ژاپن ناكام بود و اخراج شد، اكنون به فوتبال ايران آمده تا ميراث دار "ورنر لورنت" در سايپا باشد. از اين دوئل آلماني - هلندي كه نقطه شروع ليگ هشتم است، كدام تيم سربلند بيرون مي آيد، قطبي يا ليتبارسكي؟ مربياني كه از قضا مدت زيادي نيست كنار تيم هاي خود قرار گرفته اند. قطبي دو هفته اي است كه كار جديد خود را با سرخ ها شروع كرده و ليتبارسكي همين هفته پيش بود كه خود را به همه معرفي كرد.
سه شنبه 15 مرداد
استقلال تهران - ابومسلم خراسان
استقلال با امير قلعه نويي در تهران ميزبان مشهدي هاست. برگي زر در نخستين تجربه اش به عنوان سرمربي ابومسلم كار سختي را در پيش دارد. مشهدي ها كه قهرمان نيم فصل دوم ليگ هفتم شدند، ديگر نه پرويز مظلومي را روي نيمكت هدايت خود دارند و نه آتسو، پتروويچ و منصوري را در تركيب شان. آبي ها در فصل جابه جايي ها خود را قهرمان مي دانند چرا كه "نظري جويباري" سرپرست آبي ها گفته استقلال در پست هاي موردنظر اولويت هاي نخست قلعه نويي را به جمع خود افزوده است. ميلاد نوري، هادي شكوري، خسرو حيدري، هاشم بيك زاده، سياوش اكبرپور، جان واريو، يدالله اكبري، حسين كاظمي، تازه واردهاي اردوي آبي ها هستند. مجتبي جباري هم در حالي به اردوي آبي ها پيوسته كه هيچ تمريني با اين تيم نداشته است و بعيد مي رسد در اين بازي براي قهرمان جام حذفي ايران درسال گذشته به ميدان برود.
صباباتري قم - پيكان
پيكان و صباباتري در قم با هم روبه رو مي شوند. ديدار شاگرد و استاد قديمي. مدير روستا بايد تيمش را برابر سربازان فيروز كريمي حاضر كند. مديرروستا در پاس و بهمن زيرنظر كريمي بازي و گلزني مي كرد. حسن رودباريان، سيدمهدي سيدصالحي و سعيد لطفي شاخص ترين خريدهاي پيكان در بازار جابه جايي ها به شمار مي روند. صباباتري هم كه راهي قم شده است، كريمي را به جاي گل محمدي نشانده و شيث رضايي را از پرسپوليس به جمع خود افزوده است. فيروز كريمي از خبرسازترين مربيان داخلي در سال هاي اخير، شيث رضايي را كه پرحاشيه ترين بازيكن ليگ هفتم بود، پيش خود برده است. صبا كه با گل محمدي تا آستانه قهرماني در ليگ هفتم نيز پيش رفته بود، بار ديگر او را به عنوان بازيكن در ميدان خواهد ديد. تيم سوم فصل پيش غلامرضا رضايي را به پرسپوليس نداد. آنها بياتي نيا را هم پس از يك فصل حضور در جمع آبي ها به خود اضافه كرده اند تا در ليگ هشتم از جمله مدعيان قهرماني باشند.
ملوان انزلي - راه آهن
راه آهن با داوود مهابادي پس از اردوي چند روزه در اتريش آمده تا با ملوان كارزار كند. زردپوشان هادي اصغري يكي از دو آقاي گل ليگ هفتم را به سپاهان و عليرضا محمد را به پرسپوليس واگذار كردند و حسين آشنا را از پيكان، داوود حقي را از استقلال اهواز و مجتبي زارع و محمد دهقان را از مقاومت سپاسي شيراز به تهران آورده اند. ملوان هم مازيار زارع را به پرسپوليس داد تا "احمدزاده" در ليگ هشتم بيش از هر چيز به فكر يافتن جانشين او باشد. شايد دو تازه وارد كروات به كار او بيايند.
پاس همدان -فولاد مباركه سپاهان
سپاهان و پاس برگزار كننده ديگر بازي سه شنبه هستند. سپاهان فيرات را جانشين "ويرا" كرده و هادي اصغري را به خط حمله اش افزوده است. عماد رضا هم همچنان سپاهاني ماند و در ثانيه هاي آخر قيد رفتن به پرسپوليس را زد. نايب قهرمان آسيا كاظمي را هم به استقلال پس داد. اما، پس از دو سال! آنها علي مولايي را به اصفهان برده اند و به اميد لغو محروميت دو ساله او هستند كه يك سالي از آن مي گذرد. پاس همدان هم كه در شروع ليگ با معضل بازيكنان سرباز روبه روست، با بگوويچ ليگ هشتم را شروع مي كند. اين تيم كه در ليگ هفتم شروع خوبي داشت، سامان طهماسبي و ساندرو توميچ را خريده و مهرداد كريميان را هم به همدان برده است. دوپينگ هم به حاشيه هاي اين تيم دامن زده است. همداني ها در اردبيل خود را آماده ليگ هشتم كرده اند.
پيام خراسان - برق شيراز
برق شيراز و پيام مقاومت خراسان ديداري در ليگ دارند كه تاكنون در ليگ برتر سابقه نداشته است. برق ياوري را به استقلال اهواز داده و محمد عباسي را به جاي او روي نيمكت نشانده است. حضور عزيزي روي نيمكت پيام خراسان كافي است تا اين تيم خبرساز باشد، حتي اگر تازه وارد ليگ برتر شده باشد.
استقلال اهواز -پگاه گيلان
پگاه گيلان و استقلال اهواز در اهواز با هم بازي خواهند داشت. پگاه كه در نيم فصل دوم ليگ هفتم "غول كش" لقب گرفت و با نادر دست نشان تا يك قدمي قهرماني در جام حذفي هم پيش رفت، سرمربي اش را از دست داد. بيژن ذوالفقارنسب جاي دست نشان به استيل آذين رفته را گرفت. گيلاني ها تركيب فصل پيش خود را حفظ كرده اند. استقلال اهواز هم قرار بود با ياوري در ليگ هشتم حاضر شود. او به جاي مجيد جلالي راهي اهواز مي شد.اما در آستانه شروع ليگ، گفته مي شود اهوازي ها سرهنگ را كنار گذاشته وكريم بوستاني را به طور موقت به جاي او روي نيمكت مي نشانند. بازگشت احتمالي ميلاد مي داوودي به جمع آبي هاي اهواز مي تواند عصاي دست آبي هاي اهوازي در ليگ هشتم باشد. هر چند او شايد دوباره مسافر امارات شود.
ذوب آهن - مس كرمان
كرماني ها همچنان به آبي هاي تهران اعتماد دارند. آنها پرويز مظلومي را جانشين امير قلعه نويي كردند. دو مربي از مكتب استقلال تهران! كرماني ها فرزاد آشوبي را به كرمان بردند و بيگدلي و سيفي را از استقلال اهواز به خدمت گرفتند. مهدي رحمتي هم كه گفته مي شد از اين تيم رفتني است، در اين تيم خود ماندگار شد. ذوب آهن هم با منصور ابراهيم زاده بخت خود را در ليگ هشتم مي جويد. آنها به دو بازيكن خارجي تازه وارد خود كه از برزيل و آلباني هستند، اميد زيادي دارند. اصفهاني ها تركيب فصل پيش خود را كه خوب هم نشان مي داد، حفظ كرده اند.
مقاومت سپاسي - فولاد خوزستان
فولاد خوزستان و مقاومت سپاسي هم در شيراز صف آرايي مي كنند. فولاد با خريد امتياز سپاهان نوين به نوعي "ناپلئوني" سوار قطار ليگ هشتم شد. مجيد جلالي كه از استقلال اهواز دل خوشي نداشت، راهي تيم ديگر اين شهر شد. او گفته بود مي خواهد در تهران بماند. بايد ديد "آقا معلم" با سرخ هاي اهوازي به كجا مي رود؟ فولادي ها چند بازيكن از استقلال اهواز را هم به جمع خود افزوده اند. سعيد رمضاني، كاپيتان فصل پيش آبي ها اين بار در جمع قرمزها پا به توپ خواهد شد. مقاومت سپاسي هم براي هشتمين سال پياپي با "غلام پيرواني" در ميدان حاضر مي شود. پيرواني بزرگ كه به مشهد رفته بود تا هدايت ابومسلم را برعهده بگيرد، دوري از "كاكو"هاي شيرازي را تاب نياورد و باز هم به حافظيه بازگشت. عمده خريد مقاومت از تيم همشهري يعني برق بود و اين صداي نارنجي پوشان را نيز درآورده است.
 يکشنبه 13 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 138]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن