تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814250681




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روي خط حادثه


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: روي خط حادثه
كشف 3 تن مواد مخدر در يكماه
سرهنگ محمد جواد كشفي در نشست خبري با خبرنگاران افزود: در اين مدت 21 هزار حامل و توزيع كننده مواد مخدر و 742 قاچاقچي دستگير شدند.وي گفت: از اين افراد همچنين بيش از يك ميليون و 420 هزار عدد آمپول روانگردان و 8 قبضه اسلحه كشف و ضبط شد.رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر تهران ادامه داد: در اواخر تير امسال ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر با مشكوك شدن به يك خودرو نيسان آن را متوقف كردند كه از آن 747 كيلوگرم ترياك در بسته هاي 10 و 15 كيلويي به دست آمد. وي گفت: در اين ارتباط دو نفر دستگير شدند و تلاش براي دستگيري ديگر اعضاي باند ادامه دارد.سرهنگ كشفي افزود: دومين باند توزيع مواد مخدر در جاده قم و به سركردگي فردي سابقه دار به نام غلام متلاشي شد كه از اين باند بيش از 330 كيلوگرم ترياك و حشيش كشف و ضبط شد.رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ادامه داد: ماموران پايگاه نهم پليس همچنين در ماه گذشته هنگام گشت زني در نقاط كور تهران به سرنشين پژو 405 مظنون شدند كه بعد از توقف خودرو و دستگيري فردي به نام احمد از وي بيش از 220 گيلوگرم ترياك كشف و ضبط شد.

راز زورگيري هاي بزرگ
3 سارق مامورنما كه از اتباع بيگانه اقدام به سرقت كرده بودند،توسط ماموران پليس آگاهي دستگير شدند.عصر روز 12 ارديبهشت سال جاري يك تبعه كشور افغانستان با مراجعه به ماموران پليس آگاهي تهران بزرگ از راز يك زورگيري پرده برداشت. اين مرد جوان مدعي شد زماني كه به همراه خانواده اش در خانه اي در حومه شهر تهران زندگي مي كرده است 3 سرنشين يك خودروي پژو به منزل آنان آمده و خود را مامور نيروي انتظامي معرفي كرده و با ترفند نداشتن كارت اقامت اقدام به بازرسي منزل آنها كرده است. پس از آنكه سرنشينان اين خودرو از منزل بيرون آمدند ساكنان خانه از سرقت لوازم و اشيا» گرانبهايشان باخبر شدند. تحقيقات در خصوص دستگيري 3 متهم به جعل عنوان و سرقت لوازم خانه آغاز شد تا اينكه مشخص شد اين افراد از 17 تبعه ديگر كشور افغانستان نيز به همين شيوه سرقت كرده اند. ماموران پليس آگاهي موفق شدند كه اواخر تيرماه سال جاري با توجه به دوربين هاي مدار بسته بانكهاي سطح شهر تهران يكي از متهمان را حين نقد كردن چك شناسايي كرده و به همين وسيله به هويت وي دست يابند. متهم شناسايي شده به نام عبدالحميد 35 ساله در يك عمليات پليسي دستگير شد و دو همدست ديگر خود را معرفي كرد و به اين ترتيب 3 سارق مامورنما دستگير شدند. تاكنون 18 نفر از اتباع كشور افغانستان از اين 3 نفر شكايت كرده اند و به اين ترتيب تحقيقات براي شناسايي ديگر شاكيان ادامه دارد.

آتش در فروشگاه رفاه آزادي
ابتكار-يك دقيقه بامداد ديروز، فروشگاه رفاه در ميدان آزادي، طعمه حريق شد. به گزارش روابط عمومي سازمان آتش نشاني تهران تشكر مدير روابط عمومي اين سازمان درباره جزييات اين خبر، گفت: با اعلام گزارشي مبني بر وقوع حريق در فروشگاه رفاه واقع در ميدان آزادي، ابتداي جاده مخصوص در ساعت يك دقيقه بامداد، ماموران پايگاه آتشنشاني 34 به محل حادثه اعزام شدند. وي افزود: با توجه به وسعت اين آتش سوزي در ادامه امدادرساني، شش تيم امدادرسان نيز در محل حضور پيدا كردند. وي با اشاره به اين كه وسعت اين آتش سوزي بسيار عظيم بود، اظهار كرد: اين حريق در وسعت به مساحت1700 مترمربع رخ داد كه كانون آن، انبار اين فروشگاه و محل نگهداري لوازم خانگي و مواد غذايي قابل اشتعال بوده است. وي ادامه داد: ماموران آتش نشاني با پيدا كردن كانون حريق، از سرايت آتش به خودروهاي پارك شده و طبقات ديگر اين فروشگاه جلوگيري كردند. وي درباره چگونگي اطفاي حريق در اين حادثه نيز، گفت: آتش نشانان با استفاده از تانكرهاي آب، دستگاه هاي تنفسي، كف و دستگاه برش آهني موفق شدند، درهاي ورودي انبار در زيرزمين فروشگاه را باز كنند. تشكر اظهار كرد: در اين عمليات، دو تن از آتش نشانان به علت سوختگي و دودگرفتگي مصدوم و به بيمارستان منتقل شدند.

سارق موتور سيكلت ها در دام پليس
ابتكار- فردي كه به خاطر اعتيادش به مواد مخدر اقدام به سرقت موتورسيكلت و فروش آنان به اتباع افاغنه مي كرد دستگير شد و به 30 فقره سرقت خود اعتراف كرد.سرهنگ زنده شو» ،فرمانده انتظامي شهرستان پاكدشت، در تشريح جزييات اين خبر گفت: با شكايت فردي مبني بر اينكه چندي پيش از شخصي بنام (ميثم) يك دستگاه موتورسيكلت خريداري كرده است و فروشنده برخلاف توافق و وعده خود از ارائه مدارك موتورسيكلت خودداري مي كند در مرحله اول از موتورسيكلت مورد نظر استعلام به عمل آمد و مشخص شد كه موتورسيكلت دو ماه قبل از تاريخ فروش آن، در حوزه تهران بزرگ به سرقت رفته است بنابرين بلافاصله آدرس فرد مورد نظر شناسايي و دستگير شد.وي تصريح كرد: متهم در بازجويي پليس به سرقتي بودن موتورسيكلت اعتراف و گفت: مدت 7 ماه است كه به مواد مخدر كراك اعتياد پيدا كردم ام و به خاطر هزينه بالاي تهيه كراك از مناطق مسعوديه، خاورشهر و آقانور تهران بزرگ موتورسيكلت سرقت مي كردم و با فروش آنها به مبلغ 30 الي 100 هزار تومان به اتباع افاغنه در پاكدشت با پولي كه از اين طريق به دست مي آمد براي خودم مواد مخدر تهيه مي كردم. زنده شو» يادآور شد: متهم تاكنون به 30 فقره سرقت موتورسيكلت اعتراف كرده است و از اين تعداد 20 دستگاه موتور سيكلت كشف شده است.وي افزود: متهم به همراه 8 نفر از مالخران كه همگي از اتباع افاغنه هستند دستيگر و با تشكيل پرونده تحويل مراجع قضايي و از آنجا روانه زندان شدند.

مرگ مشكوك متهم به قتل در زندان
پرونده زندگي يك متهم به قتل كه در آستانه رهايي از قصاص قرار داشت، با مرگ وي در زندان بسته شد. روز 14 فروردين سال 82 قاضي وقت كشيك قتل در جريان به قتل رسيدن زني 19 ساله به نام "مرضيه" توسط همسر 21 ساله اش به اسم "مهام" قرار گرفت و بلافاصله با صدور دستور بازداشت مهام، تحقيقات خود را آغاز كرد. متهم در بازجويي هاي اوليه با اعتراف به جنايت عليه همسر خود گفت: حدود چهار ماه قبل با مرضيه در خيابان آشنا شدم و بعد از مدتي با هم ازدواج كردم. گاهي اوقات به من ابراز بي علاقگي مي كرد تا اينكه روز حادثه علنا به من گفت كه دوستم ندارد و از ازدواج با من پشيمان است. از اين حرفش بسيار عصباني شدم و نمي دانم چه اتفاقي افتاد كه ناگهان با كارد آشپزخانه به زندگي اش پايان دادم. به دنبال اعترافات متهم و تكميل تحقيقات، قاضي شعبه 1157 دادگاه جزايي تهران، راي به مجازات متهم داد كه اين مجازات عينا به تاييد شعبه 20 ديوان عالي كشور نيز رسيد. قاضي عصمت الله جابري، داديار اجراي احكام دادسراي امور جنايي تهران در مورد اين پرونده به ايسنا گفت: اولياي دم "مرضيه" با حضور در دادسرا رضايت خود را اعلام و از قصاص "مهام" گذشت كردند اما متهم در زمان طي مراحل قانوني آزادي اش، حدود يك هفته قبل در زندان رجايي شهر بر اثر نامعلومي درگذشت. وي افزود: در حال حاضر بررسي هاي لازم جهت كشف علت مرگ اين متهم ادامه دارد.

اختلاس 7ميلياردي كارمند بانك
كارمند باجه موفق شد با انجام حساب سازي 7 ميليارد تومان را اختلاس كرده و از كشور بگريزد.مردي كه ظاهرا مسئوليت يكي از باجه هاي بانك تجارت را در اصفهان بعهده داشته با انجام يك سلسله حساب سازي مبلغ 7 ميليارد تومان را اختلاس كرده و با يك برنامهريزي دقيق طي روزهاي سه شنبه تا پنج شنبه گذشته از كشور مي گريزد. جالب آنكه وي موفق شده دراين مدت بدون جلب توجه سيستمهاي نظارتي وكنترلي دست به اين اقدام بزند بگونه اي كه تا زمان مخابره اين خبر وي هنوز ممنوع الخروج نشده بوده است. اين در حالي است كه يك منبع آگاه كه نخواست نامش فاش شود به عبرت گفت:اين فرد در يك باجه كار مي كرده و توانسته با انجام عملياتهاي متقلبانه مالي اين مبلغ را به حسابي ديگر منتقل نمايد.در حال حاضر بانك مذكور عليه كارمند فراري اعلام شكايت كرده و تعقيب وي توسط پليس آغاز شده است. خبرهاي دريافتي تا اين لحظه حكايت از فرار اين فرد دارد.

آدم ربايي براي رفتن به عروسي
به دنبال بازداشت سه جوان متهم به آدم ربايي و سرقت مسلحانه، پرونده اي در شعبه پنجم دادياري دادسراي امور جنايي تهران به جريان افتاد. حدود 20 روز قبل يك نوجوان 17 ساله در حالي كه روي صورتش اثر سوختگي دلخراشي به چشم مي خورد با مراجعه به دادسراي جنايي اظهار كرد كه سه جوان حدودا 18 ساله پس از ربودن وي، قصد تجاوز به او را داشته اند و زماني كه مقاومت كرده، يكي از آنها سيگار خود را روي صورت او قرار داده و سپس با سرقت پول هايش به وسيله تهديد با چاقو، هر سه نفر متواري شده اند. به دنبال اظهارات اين شاكي، قاضي عباس بخشوده دستور شناسايي و بازداشت متهمان را صادر كرد كه با ردگيري يكي از متهمان در محله عباس آباد تهران، وي بازداشت و به چند جرم مشابه اعتراف كرد. با دستگيري اين متهم، رد دو متهم ديگر نيز كه يكي از آنان در بندرعباس بود گرفته شد و به اين ترتيب دو متهم ديگر نيز بازداشت شدند. قاضي بخشوده در اين زمينه به ايسنا، گفت: ميانگين سني هر سه متهم حدود 18 سال است كه درخواست كپي شناسنامه از آنها كرده ايم تا در صورت كمتر بودن سن آنها، دستور اعزام متهمان به كانون اصلاح و تربيت صادر شود. وي افزود: متهمان هر سه اهل يكي از شهرهاي جنوبي كشور هستند كه به قصد شركت در مراسم عروسي يكي از اقوام خود به تهران آمده اند و در مدت سه روز كه در تهران بوده اند اقدام به اعمال مجرمانه كرده اند. داديار شعبه پنجم دادياري دادسراي ناحيه 27 تهران، خاطر نشان كرد: تاكنون هفت شاكي شناسايي شده اند و متهمان به اتهام شركت در آدم ربايي، شركت در سرقت مسلحانه با چاقو، شركت در سرقت عادي، اعمال منافي عفت و تهديد با چاقو به دنبال صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان رجايي شهر شده اند.

دستگيري سارق مامورنماي فيوج
رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ، از دستگيري يكي ديگر از افراد طايفه فيوج خبر داد. عباسعلي محمديان در جمع خبرنگاران، درباره جزييات اين خبر، گفت: در تاريخ 26 خرداد امسال، ماموران پليس با اطلاع از اقدامات مجرمانه يكي از افراد طايفه فيوج، وي را به اتهام سرقت، تحت پوشش مامور دستگير كرده و براي انجام تحقيقات پليسي به پايگاه پنجم آگاهي تهران انتقال دادند. وي ادامه داد: ماموران در بازرسي از خانه متهم دستگير شده به نام «فردين-ف» چند جلد شناسنامه جعلي با هويت هاي متعدد كه عكس خود متهم به آن الصاق شده بود، را كشف كردند. در بررسي هاي بعدي پليس مشخص شد، نامبرده از مدارك كشف شده براي نقد كردن چك هاي مسافرتي سرقتي استفاده مي كرده است. رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ با اشاره به اين كه تاكنون پنج شاكي اين پرونده توسط پليس شناسايي شده اند، گفت: در تحقيقات ماموران مشخص شد كه پرونده سرقت تحت پوشش مامور كه در سال 84 در محدوده كلانتري 119، گزارش شده بود، نيز از جمله سرقت هاي متهم دستگير شده است.
 يکشنبه 13 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 386]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن