تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درباره آيه «ياد خدا بزرگتر است» ـ : به ياد خدا بودن در هنگام روبه رو شدن با حلال و ح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816420510




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خط ارتباطي اطلاعات با مردم


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: خط ارتباطي اطلاعات با مردم
فايده صرفه جويي‌

اگر هر ايراني در هر روز يك ليوان آب كمتر مصرف كند و اگر هر خانواده در شب يك لامپ كمتر روشن كند، به خويشان، بستگان، و هموطنان و همشهريان خود كمك بزرگي كرده‌اند.

يك فرهنگي‌

كم‌توجهي آژانس‌هاي مسافرتي به تورهاي داخلي‌

اغلب آژانس‌هاي مسافرتي به تورهاي داخلي عنايت ندارند و بيشتر تورهاي خارجي را كه درآمدهاي قابل توجهي دارند، ترجيح مي‌دهند و وقتي براي تورهاي داخل كشور به آنها مراجعه مي‌شود، برخورد زننده‌اي دارند و حتي جواب سلام مراجعان را هم نمي‌دهند! از اينرو بهتر است آژانس‌هاي ويژه تورهاي داخلي تاسيس شود تا هموطنان علاقه‌مند به گردشگري بتوانند به شهرها و مناطق ديدني كشورمان، به آساني و هزينه مناسب سفر كنند.‌

خانم علاقه‌مند به گردشگري

مراسم سالروز تولد به جاي سالمرگ‌

چه ايرادي دارد به جاي مراسم سالمرگ شخصيت‌ها و مشاهير كشور و حتي افراد عادي در مزارهايشان، مراسم سالروز تولدشان در مكان‌هايي كه به دنيا آمده‌اند، برگزار شود و از خدمات ايشان در زمان حيات تجليل به عمل آيد؟

تلفن به خط ارتباطي ‌

پرداخت يارانه‌ها و مشكل اعتياد سرپرست خانواده‌

گويا قرار است در طرح هدفمند كردن يارانه‌ها، مجموع يارانه يك خانواده به سرپرست آن پرداخت شود كه اگر به فرض او معتاد بود و يارانه افراد خانواده‌اش را دود كرد و به هوا فرستاد، تكليف چيست؟ به نظر من، راه‌حل اين است كه يارانه هر يك از اعضاي بالاي 18 سال خانواده‌ها، به خود آنان پرداخت شود.‌

يك خانم شهروند

دوره‌هاي ارسال قبوض آب كوتاه شده است‌

دوره‌هاي صدور و ارسال قبض‌هاي آب كوتاه شده و به يك ماه تا 40 روز كاهش يافته است. در نتيجه بين پايان مهلت پرداخت يك قبض تا ارسال قبض بعدي، فاصله چنداني وجود ندارد و اين امر مراجعه به موقع به بانك‌ها براي پرداخت قبوض آب و جلوگيري از جريمه شدن را مشكل كرده است.‌

غلامي‌

تعطيلي جايگاه‌هاي توزيع گاز

برخلاف وعده‌هايي كه براي ايجاد جايگاه‌هاي جديد گاز داده شده، برخي از جايگاه‌هاي فعال سابق هم تعطيل شده‌اند كه از جمله به جايگاه‌هاي بزرگراه شهيد محلاتي و بلوار ابوذر مي‌توان اشاره كرد.

راننده خودروي دوگانه سوز

خلف وعده‌هاي وزيران و استيضاح مجلس‌

پيشنهاد مي‌شود مجلس شوراي اسلامي، هر وزيري را كه به مردم وعده‌هايي مي‌دهد و اجرا نمي‌كند، استيضاح نمايد تا ايشان صرفا وعده‌هايي را بدهند كه در زمان مقرر، قادر به اجراي آنها باشند.

محمد باقري‌

شهرداري اطلاع‌رساني كند

براي ساكنان تهران اين سئوال مطرح است كه شهرداري براي مقابله با حوادثي مانند جاري شدن سيل بخصوص در ارتفاعات شميران، چه پيش‌بيني‌هايي كرده و امكاناتي را مهيا ساخته است؟ در صورت امكان، شهرداري لطفاً در اين مورد اطلاع‌رساني كند.

شهروند تهراني‌

انتشارشرح وظايف سازمان‌هاي دولتي به زبان ساده‌

جا دارد دولت رئوس وظايف هر يك از وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها را با عبارات ساده و قابل فهم براي همگان منتشر كند، تا مردم بدانند براي انجام هر كاري بايد به كجا مراجعه كنند.‌

براتي‌

چراغ و نورافكنهاي بزرگراه‌ها روزها هم روشن است‌

ساعت 5 بعدازظهر از بزرگراه همت مي‌گذشتم و با تعجب ديدم كه تمامي چراغ‌ها و نورافكن‌هاي اين بزرگراه روشن است. متاسفانه اين وضع در اغلب خيابان‌ها و بزرگراه‌ها نيز ديده مي‌شود و روشن بودن چراغ آنها در طول روز، با سياست‌هاي اعلام شده در مورد صرفه جويي در مصرف برق، منافات دارد.

شهروند تهراني‌

خلافكاران افغاني را اخراج كنند

دولت و نيروي انتظامي بايد با آن عده از افاغنه كه قاچاق دارو از كشور مي‌كنند و يا امكان ورود غيرمجاز اتباع خارجي به ايران را فراهم مي‌آورند، قاطعانه برخورد و اين افراد خلافكار را از كشور اخراج كند.

تلفن به خط ارتباطي‌

تسريع در صدور مجوز فعاليت انجمن‌ها

با اين كه وزارت كشور اعلام كرده است گروه‌ها، انجمن‌ها و جمعيت‌ها مدارك خود را براي اخذ مجوز فعاليت ارائه دهند، متأسفانه مراحل صدور اين مجوز به كندي پيش مي‌رود كه جا دارد با اتخاذ تدابير لازم، در اين كار تسريع شود.

متقاضي تاسيس انجمن‌

آسفالت ناهموار مشكل‌زا شده است‌

خرابي روكش آسفالت خيابان 17 شهريور، حدفاصل تا ميدان خراسان، باعث مشكلات فراواني براي اهالي اين منطقه شده است. از شهرداري منطقه 15 تهران درخواست داريم در بحبوحه‌ گراني لوازم يدكي خودرو به فكر آسيب‌هاي وارده به خودروهاي عبوري از اين منطقه باشد و نسبت به ترميم روكش آسفالت اين خيابان اقدام سريع انجام دهد.

فائزي از تهران‌

كارت منزلت و اتوبوس‌هاي ريالي‌

بازنشسته راه آهن هستم و حال كه پس از 35 سال خدمت كارت منزلت دريافت كرده‌ام، از اتوبوس‌هاي ريالي شركت واحد نمي‌توانم به رايگان استفاده كنم. جا دارد با بستن قرارداد با بخش خصوصي، بازنشستگان با ارائه كارت منزلت بتوانند از اتوبوس‌هاي ريالي هم به رايگان بهره‌مند شوند.

مهدي فتحعلي - بازنشسته راه‌آهن‌

براي مرحوم شكيبايي دعا كنيد

ازملت ايران و بخصوص خوانندگان روزنامه اطلاعات تقاضا مي‌كنم براي شادي روح مرحوم استاد خسرو شكيبايي، برايش نماز بخوانند و او را دعا كنند.

يك خانم شهروند

كاهش ارزش سهام و يك مشكل خانوادگي!

4 سال پيش از خانواده همسرم هرچه پول داشتند، گرفتم تا برايشان در يك شركت پتروشيمي، سرمايه‌گذاري كنم. در آن موقع ارزش سهام يادشده 850 تومان بود، كه امروز پس از گذشت سال‌ها نه تنها افزايش نيافته، بلكه 50 تومان كاهش يافته و در ضمن از 2 سال قبل، سود سهام آن هم پرداخت نشده است و با اين وضع نمي‌دانم جواب خانواده همسرم را چه بدهم؟

راشدي‌

تشكر از انتظامات بيمارستان بوعلي‌

در مراجعه به بيمارستان بوعلي، حوالي ميدان امام حسين(ع)، متوجه برخورد مناسب و راهنمايي درست عيادت‌كنندگان توسط كاركنان انتظامات بيمارستان شدم، كه به سهم خود از آنان تشكر مي‌كنم.

يك عيادت‌كننده‌

براي استفاده از طبيعت پول مي‌گيرند

در حالي كه مسئولان امر پيوسته مردم را به ورزش و طبيعت‌گردي تشويق مي‌كنند، براي استفاده از عوارض تعيين شده است و از مراجعان پول مي‌گيرند. اگر اين عوارض براي ارائه خدمات است، جا دارد شهرداري و يا سازمان‌هاي تربيت بدني و ميراث فرهنگي و گردشگري، هزينه‌هايش را تقبل كنند.

دوستدار طبيعت‌

بازنشستگان بيمار و بن‌هاي سفر

از آنجا كه بسياري از بازنشستگان به دليل بيماري قادر به سفر نيستند، بهتر است به جاي بن‌هاي سفر، به آنان معادل بن‌هاي سفر پرداخت شود و اين موضوع در مورد ساير تسهيلات بازنشستگان هم مورد توجه قرار گيرد.

خانم پژوهشگر

بيمارستان به نفع خود حساب مي‌كند؟

حقوق پرستاران بيمارستان شهداي يافت‌آباد در 6ماهه اول سال به جاي 31 روز، معادل 30 روز محاسبه و پرداخت مي‌شود. اما مرخصي‌هايشان به جاي روزي 5/6 ساعت، 7 ساعت محاسبه مي گردد چرا بيمارستان به نفع خود حساب مي‌كند؟

پرستار بيمارستان‌




 يکشنبه 13 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 211]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن