تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):خوش اخلاقى عبادت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816680720




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بيانيه مشترك تهران و دمشق موضوع هسته‌اي ايران به آژانس بازگردد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: بيانيه مشترك تهران و دمشق موضوع هسته‌اي ايران به آژانس بازگردد
سياسي. بشار اسد . بيانيه
روساي جمهور ايران و سوريه در بيانيه مشتركي بر ضرورت بازگشت موضوع هسته ايران به آژانس بين‌المللي انرژي اتمي تاكيد كردند.

در اين بيانيه مشترك كه روز يكشنبه منتشر شد با اشاره به ديدار بشار اسد با دكتر محمود احمدي نژاد آمده است: در جريان اين ديدار طرفين در خصوص روابط دو جانبه مذاكره كرده و تحولات منطقه‌اي را بر مبناي ديدگاهها ي مشترك دو كشور مورد بحث و برر سي قرار دادند .

در اين بيانيه اضافه شده است: طرفين در فضايي سرشار از دوستي ، مودت و همكاري تبادل نظر و بر تحكيم روابط فيمابين در تمامي زمينه‌ها تاكيد كردند.

در خصوص مسائل خاورميانه ، طرفين استمرار سياستهاي اشغالگري و شهرك‌سازي و تهاجم رژيم صهيونيستي عليه مردم بي‌پناه فلسطين در سرزمينهاي اشغالي را محكوم كردند .

درجريان اين ديدار جمهوري اسلامي ايران دفاع از حقوق ملت سوريه را در بازپس‌گيري سرزمين اشغالي جولان به طور كامل ، مورد تاكيد قرار داد.

همچنين طرفين وضعيت صحنه فلسطين را مورد بحث قرار دادند و بر ادامه تلاشها جهت تحقق آشتي ملي فلسطيني به عنوان تضمين‌كننده حقوق ملت فلسطين در امر بازگشت و تشكيل دولت مستقل فلسطيني به پايتختي قدس تاكيد كردند .

طرفين همچنين بر اهميت تحقق امنيت ، ثبات و حمايت از اقدامات سياسي به منظور تحقق آشتي ملي ميان اقشار مختلف مردم عراق و خروج نيروهاي بيگانه از عراق به منظور تضمين وحدت ملي ، سرزميني ، حاكميت و استقلال اين كشور تاكيد كردند .

در خصوص لبنان طرفين خرسندي خود را از تحولات مثبتي كه لبنان از زمان توافق دوحه ، شاهد آن است ابراز كرده و برحمايت خود از روند توافق ملي لبنان و حق مردم لبنان در مقاومت عليه تجاوزهاي مكرر رژيم صهيونيستي عليه حاكميت لبنان و بازگرداندن بخشهاي باقي مانده از اراضي اشغالي تاكيد و از جامعه بين‌المللي درخواست كردند اقداماتي را در جهت ممانعت از ارتكاب اين تجاوزات به عمل آورد .

طرفين در اين ديدار پرونده هسته‌اي ايران رامورد بحث قرار داده و اعتقاد راسخ خويش را نسبت به اين امر بر اساس گزارش اخير مدير كل آژانس بين المللي انرژي هسته‌اي و تاكيد ايشان بر مسالمت آميز بودن برنامه هسته اي ايران اين پرونده بايستي در آژانس بين‌المللي انرژي هسته‌اي پي‌گيري گردد ، ابراز كردند .

طرفين همچنين بر ضرورت يافتن راه حل سياسي از طريق گفت و گو در جهت حفظ حقوق ثابت جمهوري اسلامي ايران ، به عنوان عضو معاهده منع گسترش سلاح‌هاي هسته‌اي و استفاده مسالمت آميز انرژي هسته‌اي تاكيد كرده و ضرورت محترم شمردن تصميمات و سياستهاي كشورهاي عضو معاهده از جمله حق جهوري اسلامي ايران در برخورداري از چرخه توليد سوخت هسته‌اي را خاطر نشان كردند.

طرفين همچنين بر اعتقاد راسخ خويش مبني بر ضرورت قرار دادن منطقه خاورميانه به عنوان منطقه‌اي عاري از سلاح‌هاي كشتار جمعي و بويژه سلاح هسته‌اي تاكيد كرده و نظر جامعه بين‌المللي را نسبت به سلاح‌هاي هسته اي رژيم صهيونيستي كه موجب تهديد صلح و امنيت بين‌المللي است جلب نموده و بر ضرورت اقدام نهادهاي مسول بين‌المللي در جهت برداشتن گامهاي سريع به منظور رويارويي با اين تهديد تاكيد مي‌كنند .

در خاتمه آقاي بشار اسد از دعوت و پذيرايي گرم آقاي احمدي نژاد و ملت ايران نسبت به ايشان و هيات همراه ، تشكر و قدرداني كرده واز جناب آقاي احمدي نژاد براي ديدار از جمهوري عربي سوريه دعوت به عمل آورد كه آقاي احمدي نژاد دعوت را پذيرفته و مقرر گرديد در زمان مناسب اين ديدار انجام شود .
 يکشنبه 13 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن