تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ایمان هیچ بنده ای راستین نمی شود مگر زمانیکه اعتمادش به آنچه نزد خداست از اعتمادش به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816860246




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديركل تربيت‌بدني آموزش و پرورش: اساسنامه فدراسيون ورزش دانش‌آموزي تاكنون 27 بار ويرايش شده است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديركل تربيت‌بدني آموزش و پرورش: اساسنامه فدراسيون ورزش دانش‌آموزي تاكنون 27 بار ويرايش شده است
خبرگزاري فارس: مديركل تربيت‌بدني وزارت آموزش و پرورش با بيان اين‌كه اساسنامه فدراسيون ورزش دانش‌آموزي تاكنون 27 بار ويرايش شده است، گفت: اميدواريم اين اساسنامه تا پايان امسال به تصويب برسد.


به گزارش خبرنگار اجتماعي فارس، سيد غلامرضا كمانه در نشست خبري كه امروز در ساختمان زنده‌ياد علاقه‌مندان وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، گفت: فدراسيون ورزش دانش‌آموزي هيچوقت مصوبه نداشته است و اكنون هم اين روال ادامه دارد. در حقيقت فدراسيون ورزش دانش‌آموزي تنها اسماً وجود داشته است.
وي با بيان اين‌كه 27 بار اساسنامه ورزش دانش‌آموزي به مشورت مسئولان سازمان تربيت‌بدني، معاونان پرورشي و وزير آموزش و پرورش تغيير داده شده است، اظهار داشت: شايد نياز باشد تا دوباره اين اساسنامه تغيير كند و اميدواريم بتوانيم اين اساسنامه را تا پايان امسال مصوب كنيم.

* سرانه ورزش دانش‌آموزي به ازاي هر دانش‌آموز يك هزار تومان است

كمانه در خصوص سرانه ورزش دانش‌آموزي نيز گفت: از نظر ريالي سرانه ورزش دانش‌آموزي در سال 83، 500 تومان براي هر دانش‌آموز بود كه با حضور معاونت پرورشي و تربيت‌بدني در آموزش و پرورش اين ميزان به يك هزار تومان رسيد.
وي ادامه داد: ما به رقمي حدود 3 هزار تومان به ازاي هر دانش‌آموز نياز داريم تا ورزش دانش‌آموزي را در سطح كشور رشد دهيم.
مديركل تربيت‌بدني وزارت آموزش و پرورش به استعداديابي دانش‌آموزان در زمينه ورزش اشاره كرد و افزود: در زمينه استعداد يابي به وسيله آيتم‌ها و فرم‌هايي، دانش‌آموزان مستعد را شناسايي مي‌كنيم.

* محروم‌ترين مدارس كشور در زمينه ورزش را شهر تهران داراست

مديركل تربيت‌بدني وزارت آموزش و پرورش محروم‌ترين مدارس كشور در زمينه ورزش را شهر تهران عنوان كرد و افزود: دانش‌آموزان دختر شهر تهران نيز در زمينه ورزشي جزو محروم‌ترين دانش‌آموزان هستند.
وي ادامه داد: در زمينه حل مشكل فضاهاي ورزشي از بند «م» ماده 104 قانون برنامه‌ توسعه چهارم استفاده كرديم. در اين دستورالعمل آمده است كه همه دستگاه‌هاي دولتي بايد فضاهاي ورزشي خود را در اختيار عموم قرار دهند.
كمانه اضافه كرد: با آقاي سعيدلو معاون رئيس‌جمهور گفت‌وگو و عنوان كرديم كه در سفرهاي استاني هيئت دولت، تأسيس سالن ورزشي در نظر گرفته مي‌شود اما هيچ سالني به آموزش و پرورش داده نمي‌شود و پيشنهاد بود كه در اختيار آموزش و پرورش قرار گيرد.
وي در پاسخ به پرسشي درباره ورزش «دارت» در آموزش و پرورش گفت: بحث مهم ما در خصوص ورزش دارت، ايمن سازي بود به همين دليل دارت مغناطيسم را فراهم آورديم و استفاده از دارت سوزني را در مدارس ممنوع كرديم.
مديركل تربيت‌بدني وزارت آموزش و پرورش افزود: به هر كسي كه متولي رسمي ورزش دارت باشد، احترام مي‌گذاريم و با او هماهنگ مي‌كنيم.

* اعتبار ورزش دانش‌آموزي، 20 ميليارد تومان است

كمانه در خصوص اعتبار ورزش دانش‌آموزي در سال‌جاري گفت: اعتبار سال گذشته ورزش دانش‌آموزي 17 ميليارد تومان بود كه 7 ميليارد تومان آن را تخصيص ندادند.
وي افزود: اعتبار امسال ورزش دانش‌آموزي 20 ميليارد تومان است كه نسبت به سال گذشته 20 درصد افزايش يافته است.

* تنها مربي ورزش حق دارد به دانش‌آموز درس ورزش را آموزش دهد

مديركل تربيت‌بدني وزارت آموزش و پرورش به ايمني دانش‌آموزان در هنگام ورزش و اردوهاي ورزشي اشاره كرد و اظهار داشت: بخشنامه‌اي به مدارس فرستاديم و بر اساس آن مديران مدارس مكلف هستند تا صورت‌جلسه‌اي تنظيم كنند و تمام جوانب ايمني مدارس را در آن ذكر كنند.
وي با تأكيد بر اين‌كه تنها مربي ورزش حق دارد به دانش‌آموز درس ورزش را آموزش دهد، گفت: دستورالعمل ايمني دانش‌آموزان در هنگام ورزش دانش‌آموزي و همچنين اردوهاي ورزش دانش‌آموزي به مدارس ابلاغ شود كه با متخلفان برخورد خواهد شد.
انتهاي پيام/ز
 يکشنبه 13 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 358]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن