تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه هاى عنكبوتى كه در اتاق هاى شماست، لانه شياطين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817218544




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فال روز چهارشنبه 17 آذر 89


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: متولدین فروردین:
شما این روزهای در خانه تان احساس كمبود می‌كنید. این احساس می‌تواند بازتاب یكی از اتفاقاتی باشد كه در دوران كودكیتان اتفاق افتاده است. برای مثال ممكن است شما آرزوی داشتن همسر، فرزند و خانواده را داشته باشید. رویا پردازی و آرزو كردن می‌تواند برایتان مفید باشد، اما شما نباید آنها را با واقعیت اشتباه بگیرید و باید در زمان حال زندگی كنید تا شاد باشید.


متولدین اردیبهشت:
یادآوری یک خاطره از تجربه‌های دوارن بچگی نظر شما را نسبت به آنچه که امروزه آن را موفقیت می‌نامید عوض می‌کند. شاید به یاد آوردن بخشی از یک رویا هدفی را که شما رهایش کرده بودید را به یادتان بیاورد. حتی اگر شما دوست ندارید مسیر زندگی خود را عوض کنید، اما هنوز می‌توانید با آرامش تخیلات غیر واقعی خود را با زندگی واقعی بیامیزید.


متولدین خرداد:
امروز شما وقتی به خاطرات روزهای قبل فكر می‌كنید، در حالیكه یادتان می‌آید كه چیزی را در خانه گم كرده‌اید، حسرت گذشته را می‌خورید. اما زندگی واقعی این است كه به جای سیر كردن در گذشته، به چیزهایی كه در حال حاضر دارید و به پروژه‌هایی كه قبول كرده‌اید فكر كنید. اگر از نظر احساسی نیاز به حمایت دارید می‌توانید روی دوستان قابل اعتماد خود حساب كنید.



متولدین تیر :
شاید افراد دیگر فکر کنند که شما را می‌شناسند، اما امروز حتی دوستان صمیمی ‌و یا خانواده‌تان نیز شاید نتوانند کاملاً احساسات‌تان را درک کنند. این حرف به این معنی نیست که شما از قصد احساسات خود را مخفی می‌کنید و یا اینکه حال و حوصله ندارید! بلکه فقط به این معنی است که احساسات شما امروز عمیق‌تر از قدرت فهم و درک اطرافیان‌تان است و شما هم نمی‌خواهید موضوعی را فاش کنید که باعث شود بیشتر احساس ضعف و آسیب پذیر بودن بکنید. لازم نیست در مورد فعالیت‌های خود قضاوت کنید، دنیای درون‌تان مال خودتان است و حق دارید هر موقع دلتان خواست آن را با دیگران سهیم شوید!

متولدین مرداد :
اگر روزها خیلی سریع می گذرند، شما این قدرت را دارید كه حركت آن را كند كنید. البته این سخن به معنی این نیست كه می توانید تقویم را دستكاری كنید و یا اینكه بعضی از فعالیتها را از برنامه كاریتان حذف كنید. شما می توانید با كاستن از استرسهای درونی ناراحتی‌ها و مشغولیتهای روزمره‌تان را كمتر كنید. گرفتن یك تصمیم ساده و 15 دقیقه در روز تفكر كردن می تواند به خود شما امكاناتی كه دارید را نشان دهد.

متولدین شهریور:
شما از اینکه مدام نگران رئیس، همکاران و بچه هایتان بوده‌اید، خسته شده‌اید! اما با سخت گیری کردن بر خود انرژی تان را هدر ندهید، برای اینکه نقد کردن بیش از اندازه خودتان بدون اینکه دیدگاه مثبتی بهتان بدهید فقط مایوس‌تان می‌کند. اگر برایتان امکان داشت بخشی از روز را به استراحت کردن اختصاص دهید.



متولدین مهر :
همیشه قبل از اینكه گفتگویی را آغاز كنید، قبلاً به حرفهایی كه می‌خواهید بزنید فكر كنید، چرا كه امروز برقراری ارتباط از روی احتیاط خوشبختی شما را تضمین می‌كند. از سوی دیگر شاید نتوانید نظر مساعد دیگران را نسبت به نقطه نظرات خود جلب كنید. فهم اینكه شما ممكن است تمام حرفهایی كه زده می‌شود را به طور كامل متوجه نشوید، برای اینكه قبل از حرف زدن فكر كنید، دلیل خوبی است.

متولدین آبان :
شما امروز كاملاً به جایگاه خود در زندگی واقف بوده و به آن اطمینان دارید، اما ممكن است امروز چیزی یاد بگیرید كه برایتان سئوال ایجاد كند كه آیا در مسیر درستی قرار گرفته‌اید یا خیر؟ انعطاف پذیر بودن همیشه یك استراتژی عاقلانه است، اما امروز اصلاً مسیر خود را تغییر ندهید، مگر اینكه لازم باشد.



متولدین آذر :
خیلی خوب است كه قبل از اینكه پروژه جدیدی را شروع كرده و قدم جدیدی بردارید، زمان كافی برای فكر كردن بر روی گزینه‌هایی كه می‌توانید انتخاب كنید اختصاص دهید. شما باید به دقت تصمیمات خود را سبك و سنگین كنید، عمل كردن از روی غریزه و بدون تعمق شما را به جایی نمی رساند. اگر لازم شد تصمیم فوری و عجله‌ای بگیرید، حتماً قبل از آن تمام نظرات مخالف و موافق را بررسی كرده و خوب مورد ارزیابی قرار دهید.

متولدین دی :
امروز شاید آتش خوشی و لذت كمی فروكش كرده باشد، اما كاملاً خاموش نشده است. حتی اگر به نظر می‌رسد كه سعی و تلاشتان بیهوده است اما باز هم تسلیم خوشی‌های زندگی نشوید. در عوض از آن به عنوان یك راه عبور تأمل برانگیز استفاده كنید تا بفهمید كه دقیقاً از زندگی چه می خواهید. تهیه كردن یك فهرست اولین قدم برای مشخص كردن آرزوهایتان است.



متولدین بهمن:
شما اكنون تصویری واقع بینانه نسبت به آینده در ذهن دارید، اما هنوز هم فكر كردن بیش از اندازه در مورد موفقیتهای مربوط به گذشته كه از دستشان داده اید باعث می‌شود كه نتوانید به خوبی از آنچه پیش رویتان قرار دارد بهره بگیرید. پیگیری كردن مهم ترین هدفهایتان بسیار مهم است، اما توسعه دادن امكانات دیگر نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. به یاد داشته باشید كه رویاهای شما می‌توانند پتانسیل ناشناخته‌ای كه در موقعیت اخیر پنهان بودند را احیا كنند.

متولدین اسفند:
امروز شما نمی‌توانید به راحتی بفهمید كه دور و برتان چه خبر است. برای اینكه كسانی كه شما را در فهم واقعیت یاری می‌كردند، امروز خیلی قابل اطمینان نیستند. به دلیل اینكه یكی از افراد صمیمی خانوده‌تان و یا یكی از دوستانتان به شما نمی‌گوید دقیقاً چه اتفاقاتی افتاده است، نگرانی بی موردی وارد زندگی شما شده است. متأسفانه دیگران در تجربیات و دیدگاه‌های شما سهیم نمی‌شوند. پس به جای حرف‌های آنها بیشتر به صدای درونتان گوش فرا بدهید.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن