تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس براى اصلاح خود، خويشتن را به زحمت بيندازد، خوشبخت مى‏شود هر كس خود را در لذت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813170626




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سد شهيد شاهچراغي دامغان منطقه نمونه گردشگري شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: سد شهيد شاهچراغي دامغان منطقه نمونه گردشگري شد
معاون سرمايه گذاري سازمان ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي استان سمنان از صدور موافقت اصولي تبديل سد شهيد شاهچراغي دامغان به منطقه نمونه گردشگري خبر داد.


"عباس دانايي" روز يكشنبه به خبرنگار ما گفت: موافقت اصولي منطقه نمونه گردشگري سد شهيد شاهچراغي دامغان كه پس از تصويب در كارگروه گردشگري استان سمنان به هيات دولت ارائه و تصويب شده بود به امضاي معاون رييس جمهوري و رييس سازمان ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي كشور رسيد.
وي گفت: در زمان حاضر سرمايه گذار مورد نظر براي تحويل زمين به مديريت امور اراضي جهاد كشاورزي استان سمنان معرفي شده است و بخشي از زمين مورد نياز نيز براي اجراي طرح گردشگري در اختيار قرار گرفته است.
معاون سرمايه گذاري سازمان ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي استان سمنان يادآور شد: طرح جامع اين منطقه هم اكنون مراحل نهايي خود را براي ارائه به هيات وزيران و تصويب نهايي طي مي كند.
در سفر هيات دولت به استان سمنان ايجاد 23 منطقه نمونه گردشگري در اين استان به تصويب رسيد كه سد شهيد شاهچراغي دامغان يكي از اين مناطق است.
ك/3 599/608/508 شماره 277 ساعت 12:45 تمام
 يکشنبه 13 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 147]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن