تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اجراى حدود و احكام خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با ضايع كردن آن بدبخت نمى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814716698




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

توكل: فدراسيون كشتي در سه سال گذشته كم كاري نكرده است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: توكل: فدراسيون كشتي در سه سال گذشته كم كاري نكرده است
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): عضو هيات رييس فدراسيون بين المللي كشتي (فيلا)گفت: فدراسيون كشتي ايران در 3 سال گذشته در قبال كشتي گيران و مربيان خود كم كاري نكرده است.


"محمد توكل" روز يكشنبه درگفت و گو با خبرنگار ايرنا تصريح كرد: فدراسيون كشتي براي موفقيت و افتخارآفريني كشتي گيران ايراني در بازيهاي المپيك 2008 پكن از تمام ابزارهاي خود و حتي بيشتر استفاده كرده است.
وي ادامه داد : اما در اين ميان اين كشتي گيران هستند كه بايد در المپيك با صرف فعل خواستن، ضمن صيانت از كيان كشتي ايران، حقانيت كشتي اين مرز و بوم را بر همگان ثابت كنند.
توكل در رابطه با عملكرد تيم كشتي فرنگي جوانان ايران دررقابتهاي جوانان جهان در تركيه افزود: كشتي گيران فرنگي كار جوان در اين مسابقات عملكرد قابل قبولي را از خود به ثبت رساندند.
وي تاكيد كرد: بعد از سالها توانستيم تيم كشتي فرنگي روس ها را كنار بزنيم و به مقام نايب قهرماني جوانان جهان دست پيدا كنيم.
عضو هيات رييسه فيلا اضافه كرد: از ايام قديم مسابقاتي كه در تركيه برگزار مي شد، هميشه با حق كشي ملي پوشان ايراني همراه بود البته فيلا مسئولان كشتي اين كشور را به كرات تنبيه كرده است، اما هنوز هم شاهد اين موارد زشت و ناپسند هستيم.
توكل تصريح كرد: در همين در رقابتهاي كشتي جوانان جهان در تركيه 2 داور كشتي به دليل اينكه در قضاوت هاي خود پر اشتباه و هدف دار ظاهر شدند از سوي كميته داوران فيلا خلع درجه شدند.
 يکشنبه 13 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن