تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820899536




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تخلف دولت در ارائه برنامه وزيران پيشنهادي/ لزوم ارائه برنامه با معرفي


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: تخلف دولت در ارائه برنامه وزيران پيشنهادي/ لزوم ارائه برنامه با معرفي
رئيس مجلس شوراي اسلامي در واكنش به تذكر نماينده كاشمر مبني بر عدم ارائه برنامه وزيران پيشنهادي به مجلس، بر تخلف دولت از مواد آئين نامه تاكيد كرد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، محمدرضا خباز نماينده كاشمر در جلسه علني امروز و در تذكر آئين نامه اي با استناد به ماده 188 مبني بر معرفي وزرا توسط رئيس جمهور به مجلس اظهار داشت: اين ماده مي گويد معرفي وزرا بايد كتبا به همراه شرح حال هر يك از وزيران و برنامه دولت باشد.

وي افزود: روز سه شنبه گذشته سه نفر از وزيران به وسيله رئيس جمهور معرفي شدند در ذيل نامه معرفي رئيس جمهور آمده بود كه برنامه هايشان تقديم مي شود كه رئيس وقت جلسه آقاي باهنر تذكر دادند برنامه اي ضميمه نيست و معاون رئيس جمهور اعلام كردند در اسرع وقت تقديم مي كنيم.

مخبركميسيون اقتصادي مجلس خاطر نشان كرد: من ديروز تا ساعت 2 بعد از ظهر در اينجا بودم و متاسفانه به جز رزومه وزير پيشنهادي اقتصاد از دو وزير مربوطه نه معرفي نامه و نه برنامه اي دريافت نكردم.

خبازتصريح كرد: تا ساعت 8 امروز نيز كه كارت زديم و داخل صحن آمديم داخل جا نامه اي ما چيزي گذاشته نشده و روز سه شنبه قرار است ما به وزيران راي دهيم.

نماينده كاشمر اظهار داشت: نمي دانم اين چه رفتاري است كه با مجلس انجام مي گيرد آيا قراراست نمايندگان در ابهام بمانند؟ قرار نيست كه ما از برنامه وزيران مطلع شويم.

وي گفت: چگونه مي خواهيم به كسي كه نه برنامه اش را مي دانيم نه خودش را مي شناسيم راي دهيم. خواهش مي كنم به آقاي رئيس جمهور تذكر دهيد برنامه ها را هر چه زودتر بدهند تا فرصت مطالعه و تحليل داشته باشيم و راي ما آگاهانه باشد.

لاريجاني در پاسخ به اين تذكر خباز تصريح كرد: البته تخلف كرده اند و بايد همراه معرفي رزومه آنها و شرح حال آنها را مي دادند ولي انجام ندادند ظاهرا اسرع وقت شان تا امروز صبح طول كشيد ولي الان برنامه وزرا در جانامه اي شما هست.

رئيس مجلس اظهار داشت: روز گذشته هم اگر ارائه مي شد دير بود برنامه بايد همراه معرفي ارائه مي شد و تذكر آقاي خباز وارد است.
 يکشنبه 13 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن