تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس براى كسب رضايت خدا و آگاهى در دين قرآن بياموزد، ثوابى مانند همه آنچه كه به ف...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816289796




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امام جمعه بوشهر: مهمترين ابزار مديريت، قدرت تحمل افكار ديگران است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: امام جمعه بوشهر: مهمترين ابزار مديريت، قدرت تحمل افكار ديگران است
نماينده ولي فقيه دراستان و امام جمعه بوشهر گفت: نخستين و مهمترين ابزار مديريت، قدرت تحمل افكار ديگران است.


آيت الله اسدالله ايماني شنبه شب درنشست شوراي اداري استان بوشهرافزود: حوصله و صبر در مقابل افكار ديگران يكي از نعمت هاي الهي است كه مديران بايد براي تقويت آن دررفتار خود زمينه سازي كنند تامسووليت به سامان برسد.
وي اظهارداشت: اگر مديري شرح صدر پيدا نكند از حل مشكلات عاجز خواهد شد و در حوزه كاري دچار مشكلات عديده اي مي شود.
امام جمعه بوشهر اضافه كرد: افسردگي و احساس ناتواني درحل مشكلات از ديگر تبعات منفي فقدان شرح صدر مديران است.
وي با اشاره به اينكه آنچه مربوط به حوزه مديريت در جامعه است براساس چارچوب غرب است گفت:مديريت در متون اسلامي جايگاه بالايي دارد و بايد تلاش شود هويت مديريت در جامعه، اسلامي شود.
امام جمعه بوشهر گفت: كمتر بحثي در قرآن است كه از يك اشاره به مسايل مديريتي خالي باشد و برهمين اساس مديريت اگر از ابزار و امكانات لازم برخوردار نباشد، خروجي مطلوبي نخواهد داشت.
استاندار بوشهر نيزگفت:استفاده ازتجربه مديريت نظام در30 سال از پيروزي انقلاب اسلامي درسال نوآوري و شكوفايي بسياري از مشكلات را برطرف خواهد كرد.
ابوطالب شفقت افزود: باتوجه به اينكه آمايش سرزمين با همكاري وزارت نفت دراستان بوشهر دردست اجراست بايد بااستفاده از فرصت پيش آمده، ظرفيت ها و توانمندي هاي اين استان براي رفع مشكلات در آن ديده شود.
وي اظهارداشت: همچنين براي تدوين برنامه پنج ساله پنجم توسعه بايد نقاط قوت و ضعف برنامه چهارم ارزيابي شود تا چشم اندازي روشن در بخش هاي مختلف اين استان حاصل شود.
شفقت اضافه كرد:باتوجه به اينكه يكي از برنامه هاي مهم رييس جمهوري عدالت محوري است در تدوين برنامه توسعه اي بايد به نقاط محروم توجه شود.
استاندار بوشهر گفت:هم اينك بسياري از شاخص هاي توسعه اي درمناطق روستايي اين استان درحد مطلوب وجود دارد اما مشكل اصلي روستاها، بيكاري و عدم استفاده از قابليت هاي اين مناطق است.
وي افزود: فرصت هاي زيادي براي سرمايه گذاري به خصوص در زمينه صنايع پايين دستي نفت، گاز و پتروشيمي در استان بوشهر وجود دارد كه بايد علاقه مندان به اين بخش را دعوت و زمينه جذب سرمايه آنان را فراهم كرد.
شفقت با بيان اينكه رييس جمهوري و وزرا توجه ويژه اي به پيگيري مصوبات سفرهاي استاني دارند گفت:تحقق مصوبات سفر تحولات چشمگيري در استان بوشهر ايجاد مي كند كه اين امر يكي از مهمترين برنامه هاي كاري مديران است.
استاندار بوشهر گفت: هم اينك اشتغال يكي از مهمترين مشكلات كشور است و دراستان بوشهر نيز سالانه 12 تا 15 هزار نفر متقاضي كار به جمع جويندگان كار افزوده مي شود.
وي افزود:هرچند براساس ارزيابي وزارت كار، ميزان بيكاري در استان بوشهر 6/9درصداست اما بايد با برنامه ريزي و بهره گيري از فرصت هاي توسعه اي اين شاخص ترميم شود.
شفقت با تاكيد برتلاش مديران براي جذب اعتبارات ملي گفت: يكي از ملاك هاي موفقيت مديران تلاش براي جذب اعتبارات ملي و تسريع در پروژه هاي عمراني است.
استاندار بوشهر گفت:باتوجه به اينكه مبادله موافقت نامه طرحهاي عمراني امضا شده است دستگاههاي اجرايي اين استان موظف هستند تا پانزدهم شهريورماه امسال پيمانكار را انتخاب كنند.
وي برنامه هاي دولت براي تحول اقتصادي را گامي سترگ براي عدالت اجتماعي دانست و گفت: اين طرح با هدف هدفمند كردن يارانه ها تاثير زيادي در شرايط زندگي مردم به خصوص اقشار آسيب پذير جامعه دارد كه تحقق آن منجر به كم كردن فاصله طبقاتي خواهد شد.
نماينده مردم بوشهر،گناوه و ديلم درمجلس شوراي اسلامي نيزگفت: مديران دستگاههاي اجرايي استان بوشهر بايد در كنار انجام رسالت سازماني با دوستي و صفا آنچه به صلاح و پيشرفت اين استان منجر مي شود را پيگيري كنند.
غلامعلي ميگلي نژاد افزود:بخشي نگري راه به جايي نمي برد و مديران براي جلوگيري از تبعات منفي آن درتوسعه استان بوشهر بايد ازآن رويگرداني كنند.
وي اظهارداشت: مجموعه نمايندگان استان بوشهر درمجلس شوراي اسلامي براي پيگيري مطالبات مردم همكاري و همراهي خواهند كرد.
عضو كميسيون انرژي مجلس شوراي اسلامي گفت:مديران براي رفع موانع توسعه استان بوشهر نمايندگان را ازانجام كارها وپيگيري امور محروم نكنند.
ميگلي نژاد گفت: هم اينك فضاي همدلي و هماهنگي در استان بوشهر حاكم است و در چنين فضايي اگر خوشحالي مردم ديده نشود ما مسوولان به وظيفه خود به شكل مطلوب عمل نكرده ايم.
وي اضافه كرد:دولت نگاه ويژه اي به استان بوشهر دارد و در نشست هاي انجام شده با رييس جمهوري و وزيران آنان از خواسته هاي نمايندگان براي توسعه استان بوشهر استقبال كرده اند.
نماينده مردم بوشهر،گناوه وديلم در مجلس شوراي اسلامي گفت:بر اساس ارتباط نزديكي كه بين نمايندگان و وزيران است امكان تسريع در امور براي حل مشكلات وجود دارد و مديران بايد باانتقال مسايل حوزه كاري خود به نمايندگان ازاين فرصت نهايت بهره مندي را براي اين استان فراهم كنند.
ك/2 628/539/675 شماره 098 ساعت 10:14 تمام
 يکشنبه 13 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 140]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن