تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816471029




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كاهش شديد ارزش شاخص سهام بورس پاريس / كاهش شاخصهاي بورس روسيه / ارزش سهام در بازارهاي بورس اسيا / كاهش شاخص سهام در بازارهاي مالي آمريكا


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: كاهش شديد ارزش شاخص سهام بورس پاريس / كاهش شاخصهاي بورس روسيه / ارزش سهام در بازارهاي بورس اسيا / كاهش شاخص سهام در بازارهاي مالي آمريكا
شاخص سهام در اكثر بازارهاي بورس در كشورهاي جهان بار ديگر كاهش يافت.
به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه از پاريس ،در پي انتشار امار و ارقام مايوس كننده برخي شركت هاي صنعتي در فرانسه و امريكا از جمله ضرر شركت خودرو سازي جنرال موتورز و افزايش مجدد قيمت نفت در بازار معاملات نفتي جهان ،ارزش شاخص سهام بازار بورس پاريس (كك 40) به شدت كاهش يافت .

بر اساس اين گزارش، ارزش شاخص سهام بازار بورس پاريس (كك 40) با هفتاد و هشت و دو صدم درصد كاهش به چهار هزار و سيصد و چهارده مميز سي و چهار صدم واحد رسيد . حجم معاملات صورت گرفته در اين بازار در مجموع به چهار و نيم ميليارد يورو رسيد .

ركود اقتصادي در امريكا ، افزايش شمار بيكاران در اين كشور ، ضرر مالي هنگفت شركت جنرال موتورز و افزايش مجدد قيمت نفت در بازارهاي جهاني دراين كاهش ارزش شاخص سهام بازار بورس پاريس (كك 40) نقش داشته اند.

****كاهش شاخصهاي بورس روسيه

همزمان شبكه تلويزيوني راشاتودي روسيه نيز گزارش داد ،در پي انتقادات دوباره ولاديمير پوتين نخست وزير روسيه از اقدام شركت فولاد "مچل" به افزايش بهاي محصولات خود ، بار ديگر شاخصهاي بورس روسيه كاهش يافت.

بنا بر اين گزارش، در بازار سهام روسيه شاخص ار تي اس با يك و بيست و يك صدم درصد كاهش به هزار نهصدو چهل و يك و هفتادو سه صدم واحد رسيد. شاخص مايسكاس نيز نوزده صدم درصد افت داشت و به هزا رو چهارصد و نود و دو و پنجاه و پنج صدم واحد رسيد.

اريك ديپوي تحليلگر مسائل بازار بورس در گفتگو با شبكه راشاتودي گفت به احتمال زياد بازار بار ديگر به وضع عادي خود باز مي گردد و شاخصهاي ان دوباره بالا خواهد رفت زيرا اصولا دولت قصد ندارد باعث تخريب و زيان شركت فولاد مچل شود و سناريوي شركت نفتي يوكاس براي اين شركت هم تكرار شود اما به علت نياز دولت به فولاد توليدي اين شركت براي اجراي طرحهاي زيربنايي مجبور است براي كاهش قيمت فولاد كه به شدت بالا رفته است اقدام كند.

****ارزش سهام در بازارهاي بورس اسيا

همچنين به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از شبكه يورونيوز ،ارزش سهام دربازار بورس ژاپن كاهش يافت.

بر اساس اين گزارش، ارزش شاخص نيكي در بازار بورس توكيو با دو و يازده صدم درصد كاهش به سيزده هزار و نود و چهار ، و پنجاه و نه صدم واحد رسيده است و در بازار بورس هنگ كنگ شاخص هنگ سنگ با پنجاه و هشت صدم درصد افزايش به بيست و دو هزار و هشتصد و هشتاد و دو ، و شصت صدم واحد رسيده است.

****ارزش سهام در بازارهاي بورس اروپا

ارزش سهام دربازار بورس لندن نيز كاهش يافت.

بر اساس اين گزارش، ارزش شاخص فوتسي در بازار بورس لندن با يك و شش صدم درصد كاهش به پنج هزار و سيصد و پنجاه و چهار، و هفتاد صدم واحد رسيده است و در بازار بورس فرانكفورت شاخص دكس با يك و بيست و هشت صدم درصدكاهش به شش هزار و سيصد و نود و شش، و چهل و شش صدم واحد رسيده است.

در بازار بورس پاريس هم شاخص كك 40 با يك و هفتاد و هشت صدم درصد كاهش به چهار هزار و سيصد و چهارده ، و سي و چهار صدم واحد رسيد.

در بازار ميلان شاخص ام آي بي با هفتادو يك درصد كاهش به بيست و هشت هزار و صد و سي واحد رسيده است.

در بازار بورس اروپا نيز شاخص نايز يورونكست موسوم به يورو استوكس پنجاه با يك و پنجاه و دو صدم درصد كاهش به سه هزار و سيصد و شانزده، و شصت و يك صدم واحد رسيده است.

****كاهش شاخص سهام در بازارهاي مالي آمريكا

همچنين به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از شبكه تلويزيوني يورونيوز ،به دنبال از سرگيري روند افزايشي بهاي نفت در بازارهاي جهاني ، شاخص سهام در بازارهاي مالي آمريكا روز شنبه كاهش يافت.

بنا بر اين گزارش، ارزش سهام داو جونز در بازار بورس نيويورك با چهل پنج صدم درصد كاهش در رقم يازده هزار و سيصد و بيست و شش مميز سي و دو صدم واحد بسته شد.

شاخص نزدك نيز با پنجاه و شش صدم درصد كاهش به رقم دو هزار و سيصد و ده صدم واحد رسيد روز گذشته نيز بيشتر بورس هاي معتبر كشورهاي اروپايي و آسيايي با كاهش شاخص همراه بودند.
 يکشنبه 13 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن