تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805643510




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پت ويرا دوباره مصدوم شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: پت ويرا دوباره مصدوم شد
پاتريك ويرا هافبك اينتر به دليل مصدوميت ران چپ احتمالا رقابت هاى چند هفته ابتدايى سرى A را از دست خواهد داد. به گزارش باشگاه معاينات گواه آن است كه مصدوميت كاپيتان فرانسه در جريان ديدارهاى پيش از فصل تشديد شده است. ويرا در مصاحبه با سايت باشگاه گفت: «من واقعا ناراحتم اما بازهم به آينده خوش بين هستم و تمام تلاشم را براى بازيابى آمادگى ام براى ديدارهاى آغاز فصل انجام خواهم داد.»چندى قبل ماسيمو موراتى رييس باشگاه اينتر گفت: «احتمالا به دليل مواجه شدن با چندين مصدوميت در ناحيه دفاع از جمله آسيب ديدگى ماركو ماتراتزى بايد بار ديگر به فكر جذب بازيكن جديد براى اين پست باشيم.» از سوى ديگر به نظر نمى رسد تا ۳۱ آگوست (۱۰ شهريور) والتر ساموئل، كريستين چيوو و ايوان كوردوبا ديگر مدافعان نيز آمادگى لازم را براى حضور در تركيب تيم به دست بياورند.

ابقاى پالاسيوس در ويگان

ويلسون پالاسيوس هافبك ويگان با اين باشگاه ليگ برتر تمديد قرارداد كرد. اين بازيكن هندوراسى على رغم پيشنهادهاى فراوان از تيم هاى ليگ انگليس، باز هم به ماندن در ميان هم تيمى هاى سابقش ابراز تمايل كرد. او كه در ماه ژوئن به دنبال استيو بروس از بيرمنگام به ويگان آمد، گفت: «به چه دليل بايد ويگان را ترك كنم من بازى كردن زير نظر استيو بروس را دوست دارم و عاشق هواداران باشگاهم و به بازى در اين تيم و در بهترين ليگ جهان افتخار مى كنم.»

باشگاه هاى بزرگ خواهان جذب اتوئو

تكسيگى بگيريستاين مدير فنى بارسلونا از تمايل دست كم چهار يا پنج باشگاه براى جذب ساموئل اتوئو مهاجم كامرونى آبى و انارى پوشان خبر داد.
اين مقام همچنين اظهار داشت كه تاكنون هيچ درخواست رسمى از سوى باشگاه ها ارائه نشده است تا مذاكرات را آغاز كنيم: «ساموئل بايد با انتقال موافق باشد پس از آن باشگاه براى مذاكره وارد عمل مى شود اما در درجه اول علاقه او براى پيوستن به آن باشگاه مورد نظر ما است.»
از سويى اين بازيكن ۲۷ ساله مى داند كه او جزيى از برنامه هاى پپ گوارديولا سرمربى جديد بارسا به حساب نمى آيد. خوان لاپورتا رييس باشگاه كاتالونيا نيز اذعان داشت: «تاكنون باشگاه با اينتر و ميلان جلساتى داشته است اما هنوز هيچ يك از اين تيم ها درخواست رسمى براى به خدمت گرفتن اتوئو ارائه نكرده اند.»

پپه: از آرمسترانگ چيزهاى زيادى آموختم

پپه مدافع پرتغالى رئال مادريد اذعان داشت كه مطالعه زندگى نامه آرمسترانگ قهرمان هفت باره توردوفرانس درباره بيمارى اش او را تحت تاثير قرار داده است.
پپه گفت: در اين كتاب از قدرت اودر مواجهه با بيمارى سرطان سخن گفته شده. خواندن اين كتاب برايم بسيار لذت بخش بود زيرا بيانگر مقاومت اوبراى رسيدن به اهداف زندگى اش است.
آرمسترانگ دركتاب« موضوع فقط دوچرخه سوارى نيست. بازگشت من به زندگى» به شرح مقاومت هايش در مقابل بيمارى كشنده سرطان و فائق آمدن به آن پرداخته و اينكه چگونه پس از دو سال در ۱۹۹۹ به قهرمانى توردوفرانس رسيده است.

گوزان رسما دروازه بان ويلا شد

براد گوزان دروازه بان سابق چيواس امريكا با به دست آوردن اجازه كار، قرارداد خود را با استون ويلا تكميل كرد. به اين ترتيب اين سنگربان در اين فصل در كنار براد فريدل هموطن خود كارش را آغاز مى كند. ويلا ماه گذشته مذاكراتش را براى انتقال گوزان آغاز كرده بود تا در نهايت چند روز پيش دو طرف به توافق رسيدند.
گوزان كه در سال ۲۰۰۷ دروازه بان سال MLS شده بود، يكى از اعضاى تيم ملى امريكا در المپيك پكن به شمار مى رود. اين دروازه بان معتقد است با وجود تجربه بالاى فريدل ۳۷ ساله در بلكبرن و ليورپول، او قادر است عنوان دروازه بان اول تيم اونيل را از آن خود كند: «من سخت تمرين مى كنم تا چيزهاى بيشترى ياد بگيرم و بتوانم بهترين بازيكن تيم شوم. باشگاه هايى كه شرايط خوبى دارند رقابت سالمى را در بين بازيكنان ايجاد مى كنند كه مى تواند تا حد زيادى به ارتقاى سطح تيم كمك كند.» گوزان در ديدار تداركاتى امريكا و ساحل عاج عنوان بهترين بازيكن را به دست آورد. انتظار مى رود كه اين دروازه بان ۲۳ ساله با حضور در المپيك، ديدارهاى آغازين ليگ برتر را از دست بدهد. تيم امريكا در اين رقابت ها به مصاف نيجريه، ژاپن و هلند خواهد رفت.

انتصاب كوپر به مربيگرى تيم ملى گرجستان

هكتور كوپر مربى سابق والنسيا و اينتر هدايت تيم ملى گرجستان را برعهده گرفت. اين مربى ۵۳ ساله جانشين كلاس تاپ مولر مربى اخراجى اين تيم شد.تاپ مولر از ناكامى در صعود به مرحله پايانى يورو ۲۰۰۸ در ماه آوريل از تيم ملى اخراج شد. قرار است كوپر هفته آينده در تفليس قرارداد دو ساله خود با فدراسيون فوتبال گرجستان را منعقد كند تا بتواند تيم را براى رويارويى با ايتاليا، بلغارستان، ايرلند، قبرس و مونته نگرو در گروه ۸ براى مقدماتى جام جهانى ۲۰۰۸ آماده سازد.
اين سرمربى آرژانتينى در طول دوره مربيگرى اش والنسيا را در سال ۲۰۰۰ و ۲۰۰۱ به مرحله پايانى ليگ قهرمانان هدايت كرد. وى در اين دوران هدايت دو تيم رئال بتيس و رئال مايوركا را نيز برعهده داشت. كوپر آخرين مربيگرى اش را در پارما تجربه كرد ولى يك هفته پيش از سقوط اين تيم به دسته دوم سرى A از كار بركنار شد.

آدبايور: هرگز از آرسنال نمى روم

امانوئل آدبايور مهاجم آرسنال اعلام كرد به تمديد قرارداد با توپچى ها تمايل دارد.اين ملى پوش توگويى كه در سال ۲۰۰۶ از موناكو به آرسنال آمد؛ به ارائه بازى زيبا در فصل گذشته مورد توجه باشگاه هايى چون بارسلونا و ميلان قرار گرفته است اما اين بازيكن ۲۴ ساله همچنان بر ماندن در تيم آرسن وانژه تاكيد دارد.
او گفت: حالا مى توانم به همه بگويم كه با آرسنال دوباره قرارداد مى بندم. من در اينجا احساس خوبى دارم و بسيار خوب عمل مى كنم و هيچ وقت نيز نگفتم كه از آرسنال مى روم. هنوز سه سال ديگر با توپچى ها قرارداد دارم و مى خواهم حتى دو يا سه سال ديگر نيز بيشتر بمانم. آدبايور رابطه خوبى با آرسن وانژه را يكى از دلايل مهم ماندنش در لندن مى داند: «زمانى كه من با او درباره قراردادم صبحت مى كردم هرگز از رفتن حرفى نزدم و او نيز از قصد من كاملا آگاه است. وانژه مانند پدر من است او همچنين مربى تيم است و هرچه بگويد انجام مى دهم و با اين رويه مطمئنم هر لحظه روابط ما بهتر از گذشته خواهد شد.»

فان در فارت به رئال پيوست

شبكه راديويى كادناسر گزارش داد باشگاه رئال مادريد با قراردادى به ارزش ۹ ميليون يورو رافائل فان درفارت هافبك هلندى هامبورگ را به خدمت گرفته است.در گزارش اين شبكه آمده كه قرارداد جديد اين بازيكن شامل شرايطى است كه با عملكرد اين بازيكن در باشگاه تغيير خواهد كرد. برند شوستر سرمربى آلمانى رئال از مدت ها پيش به حضور اين بازيكن تمايل داشت اما هامبورگ چندان علاقه اى به درخواست هاى قهرمان اسپانيا نشان نمى داد.
هفته گذشته ديتمار بايرس دورفر رييس باشگاه هامبورگ اعلام كرد كه باشگاه پيشنهاد ۷ ميليون يورويى را با آگاهى از علاقه فان درفارت براى حضور در يك باشگاه بزرگ اروپايى رد كرده است اما رومن كالدرون رييس باشگاه رئال اظهار داشت كه فان درفارت در آستانه پيوستن به قهرمان لاليگاست: «فان درفارت بازيكن مورد نظر شوستر و كادر مربيگرى رئال است و قرارداد او نيز در مراحل پايانى قرار دارد. در حال حاضر باشگاه فقط به دنبال موافقت قطعى هامبورگ است كه چندان دور به نظر نمى رسد.» با اين شرايط اين شبكه راديويى در ادامه گزارشش اعلام كرد فان درفارت روز دوشنبه رسما بازيكن رئال خواهد شد.

ناكامى لمن برابر تيم سابق

ينس لمن دروازه بان كهنه كار آلمان در نخستين حضور خود در دروازه اشتوتگارت سه گل از هم تيمى هاى سابقش آرسنال دريافت كرد.در اين ديدار كارلوس ولا، جك ويلشر و نيكلاس بنتنر سه بار دروازه لمن ۳۸ ساله را گشودند.فصل گذشته اين سنگربان با نظر آرسن وانژه سرمربى توپچى ها يار جايگزين مانوئل آلمونيا همتاى اسپانيايى اش شد.اين بازيكن پيش از پيوستن به آرسنال، در شالكه سنگربانى مى كرد، لمن در اين دوران يك قهرمانى جام يوفا را به دست آورد. پس از يك دوره كوتاه در ميلان به همراه بورسيا قهرمان بوندس ليگا شد.
على رغم تمايل لمن براى ادامه حضور در دروازه تيم ملى كشورش يواخيم لو سرمربى اين تيم معتقد است ديگر وقت آن رسيده كه به بازيكنان جوانى چون رنه آدلر و مانوئل نيوئر فرصت بازى داده شود اما اين دروازه بان اظهار داشت كه براى بازگشت با لو صحبت خواهد كرد: من اهداف آينده ام را مى دانم اما فكرمى كنم بايد با لو صحبت كنم. شايد هم از فوتبال ملى كناره گيرى كنم.اشتوتگارت پس ازقرار گرفتن درجايگاه ششم بوندس ليگا جواز صعود به جام يوفا را به دست آورد.

حضور مدافع چلسى در منچستر سيتى

تال بن هايم، چلسى را به مقصد منچسترسيتى ترك كرد. اين بازيكن ۲۶ ساله با امضاى قراردادى ۴ ساله كه مبلغ آن فاش نشده است دومين خريد مارك هيوز است.بن هايم پس از آنكه با انتقالى آزاد در سال ۲۰۰۷ از بولتون به استمفورد بريج پيوست، در مدت زمانى يكساله دومين قرارداد بزرگ خود را نيز امضا كرد. اگرچه بن هايم مى تواند در خط دفاعى بازى كند اما هيوز اعلام كرد منچسترسيتى بايد خط دفاعى را پوشش دهد: «اين فصل بازى هاى زيادى در پيش داريم و بايد به خوبى توازن را در تيم برقرار كنيم. فصل گذشته به خاطر عدم حضور ميكا ريچاردز و ريچارد داون، تيم ضعيف شده بود. ما سعى مى كنيم اين ضعف را برطرف كنيم.»بن هايم در حال حاضر در كنار جو، مهاجم برزيلى كه با امضاى قراردادى ۱۹ ميليون يورويى به منچسترسيتى آمد، دومين خريد اين تيم محسوب مى شود.وى در سيتى براى قرار گرفتن در تركيب تيم در مقابل رقباى خود، ريچارد دون، كاپيتان تيم و ميكا ريچاردز، زوج موفق باشگاه قرار گرفته است.
 يکشنبه 13 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 155]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن