تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خدا قسم سه چيز حق است: هيچ ثروتى بر اثر پرداخت صدقه و زكات كم نشد، در حق هيچ كس ستم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820474942




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه از فوتبال


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: اخبار كوتاه از فوتبال
¤ محمود ياوري به علت مشكلات بوجود آمده در تيم فوتبال استقلال اهواز در فاصله سه روز تا ديدار نخست اين تيم در ليگ برتر و براي دومين بار طي ماه اخير از سمت سرمربيگري آبي هاي اهواز استعفا كرد. پس از نشست مديرعامل و سرمربي استقلال اهواز و اختلاف نظرهاي بوجود آمده در اين جلسه، محمود ياوري صبح ديروز از ادامه همكاري با اين تيم انصراف داد. ياوري صبح ديروز استعفاي خود را بصورت رسمي به مسئولان اين باشگاه اعلام كرد و بلافاصله شهر اهواز را به مقصد اصفهان ترك كرد. در حال حاضر هدايت موقت تيم فوتبال استقلال اهواز برعهده كريم بوستاني سپرده شده است تا سرمربي اين تيم ظرف روزهاي آينده بصورت رسمي مشخص شود.
¤ منصور پورحيدري سرمربي اسبق تيم ملي فوتبال كشورمان با بيان اينكه مشكلي در راه صعود به جام جهاني 2010نخواهيم داشت گفت: بي ترديد سطح فوتبال ايران فراتر از آسياست و فكر نمي كنم مشكلي در راه صعود به جام جهاني داشته باشيم، البته رسيدن به اين مهم بدون برنامه هرگز حاصل نمي شود. وي در مورد حضور تيم هاي عربستان و كره در گروه ايران اظهار كرد: ما نبايد به تيم هاي ديگر گروه توجه كنيم، تيمي كه مي خواهد به جام جهاني صعود كند، بايد تمام حريفان را شكست دهد كه ايران از اين قدرت برخوردار است. عضو هيات مديره باشگاه استقلال تهران در مورد شرايط اين تيم اظهار كرد: من استقلال را تنها مدعي قهرماني در فصل آتي ليگ برتر مي دانم؛ كادر فني استقلال امسال يارگيري بسيار خوبي انجام داده و در تمام پست ها مهره هاي خوبي در تركيب اين تيم ديده مي شوند؛ البته پيروزي هم بازيكنان خوبي جذب كرده است اما، بايد منتظر عملكرد اين تيم در فصل جديد باشيم.
¤ اكبر ميثاقيان سرمربي پيشين تيم ابومسلم مشهد پس از انتخاب هادي برگي زر به عنوان سرمربي جديد اين تيم گفت: براي ابومسلم و مربي جوانش آرزوي موفقيت دارم اما نمي دانم چه شد كه از اين تيم رفتم، مي خواهم قضاوت را برعهده مردم بگذارم، زيرا آنها همه چيز را مي دانند. با اين حال از اينكه به ابومسلم آمدم ناراحت نيستم و اگر صدبار ديگر هم بگويند به ابومسلم بيا، باز هم مي آيم. وي در پايان گفت: الان هم به خاطر ابومسلم مجبورم كوتاه بيايم و خيلي حرف ها را نگويم.
¤ در شرايطي كه پس از استعفاي نيك نفس از مديرعاملي باشگاه مس كرمان اين تيم توسط يوسف آبادي بطور موقت و به عنوان سرپرست اداره مي شود ديروز شنيديم كه گنجعلي خاني عضو هيات رئيسه فدراسيون فوتبال و رئيس هيات فوتبال استان كرمان به عنوان كانديداي اصلي مديرعاملي باشگاه مس كرمان محسوب مي شود و به احتمال فراوان طي روزهاي آينده وي به عنوان مديرعامل باشگاه مس كرمان معرفي خواهد شد.
¤ ميلاد ميداودي مهاجم ملي پوش تيم استقلال اهواز كه باشگاه الاهلي امارات را همچنان خواهان خود مي ديد به خاطر درخواست مسئولان باشگاه استقلال اهواز مجبور شد تا همچنان در اين تيم اهوازي توپ بزند. در شرايطي كه مديران باشگاه الاهلي براي دريافت رضايت نامه قطعي اين بازيكن پيشنهادي 600هزاردلاري را به مسئولان باشگاه استقلال اهواز داده بودند اما مديران باشگاه استقلال اهواز حاضر به از دست دادن مهاجم خود نشدند تا ميداودي كه قراردادي دو ساله با اين تيم دارد همچنان در اين تيم به فعاليت بپردازد.
¤ حسين كعبي بازيكن ملي پوش تيم سايپا به دليل آسيب ديدگي بازي نخست تيمش در ليگ برتر را مقابل پيروزي از دست داد. كعبي كه از ناحيه آشيل پاي راست مصدوم است پس از MRI از ناحيه آسيب ديده خود متوجه شد كه به بازي با پيروزي نمي رسد.
¤ ليليان تورام مدافع با سابقه و 36ساله تيم ملي فرانسه كه چندي پيش با عقد قراردادي يكساله به تيم پاري سن ژرمن پيوسته بود ديروز اعلام كرد به خاطر ناراحتي قلبي و مسايل خانوادگي مجبور به خداحافظي براي هميشه از دنياي فوتبال است. وي كه 142بازي ملي و قهرماني با تيم ملي فرانسه در جام جهاني 98 و قهرماني اروپا در سال 2000 را دارد در اين خصوص گفت: تصميمي سخت و دشوار را گرفتم اما به غير از اين چاره ديگري نداشتم زيرا نمي توانستم ريسك كنم.
¤ افشين قطبي سرمربي تيم پيروزي با بيان اينكه هدف اين تيم علاوه بر قهرماني در ليگ برتر، قهرماني در ليگ قهرمانان آسياست در خصوص آسيب ديدگي محسن خليلي و نياز پيروزي به جذب يك مهاجم ششدانگ گفت: از جذب مدافع چپ برزيلي صرفنظر كرديم تا طي روزهاي آينده يك مهاجم خوب خارجي را جذب كنيم تا در كنار ابراهيم توره، خط حمله خوبي را تا زمان اضافه شدن خليلي به مجموعه تيم تشكيل دهيم. در جناح چپ نيز مجتبي شيري و محمد نصرتي را داريم كه بطور مسلم مي توانند به كار تيم بيايند.
 يکشنبه 13 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن