تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همانا نفرت انگیزترین مخلوق خدا بنده ای است که مردم از شرّ زبان او پرهیز می کنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806842486




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تازه ها


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: تازه ها
بازداشت سفير يكي از كشورهاي همسايه به دليل حمل مواد انفجاري
سفير يكي از كشورهاي منطقه سه شنبه گذشته زماني كه قصد ورود به ايران را داشت در فرودگاه بازداشت شد. به گزارش عصرايران ماموران امنيتي مستقر در فرودگاه در بازرسي كيف اين مقام ديپلماتيك با مقاديري مواد انفجاري مواجه شدند و به همين دليل دستور بازداشت او را صادر كردند. اين در حالي است كه با دخالت مسئولان وزارت خارجه و به دلايل ديپلماتيك موقتا آقاي سفير از بازداشت رها شده اما مسئولان قصد برخورد با او و كشور فرستنده را دارند! سفير اين كشور همسايه اگرچه پذيرفته مواد در كيف او يافت شده اما مدعي است كه آن بسته را فردي ديگر به او داده و او از محتواي آن خبر نداشته است . سفير قبلي اين كشور كه هر ازگاهي مطالب مضحك و خلاف واقع عليه ايران مطرح مي كند هم بارها به دليل قاچاق اشياي قيمتي و خروج غيرقانوني عتيقه از ايران مورد بازخواست قرار گرفته بود تا جايي كه ايران موضوع را به اطلاع مسئولان كشور فرستنده رساند و عذر وي خواسته شد.
كاخ سفيد باز هم ايران را تهديد كرد
كاخ سفيد هشدار داد چنانچه ايران از پذيرش بسته پيشنهادي قدرت هاي بزرگ در ازاي توقف فعاليت هاي هسته اي حساس خود امتناع كند با تحريم هاي جديدي روبرو خواهد شد. به گزارش خبرگزاري فرانسه « دانا پرينو » سخنگوي كاخ سفيد كه در جمع خبرنگاران در شمال شرق ايالت « مين » سخن مي گفت افزود : « اينكه بتوان به نيات ايران پي برد كاري بسيار دشوار است زيرا ايراني ها غير قابل پيش بيني هستند و نشانه هايي « مبهم » در روزهاي اخير از خود نشان داده اند. » پرينو به اين مسئله كه مهلت تعيين شده براي ايران براي پاسخگويي به بسته پيشنهادي غرب كه عملا امروز شنبه به پايان مي رسد تا چه اندازه قطعيت دارد اشاره اي نكرد ولي گفت : پنج عضو دائم شوراي امنيت سازمان ملل به علاوه آلمان همچنان در تماس با يكديگرند و درباره اقدامات بعدي تصميم گيري مي كنند. وي افزود : اگر ايراني ها پاسخ مثبتي به مجموعه مشوق ها و پيشنهادات سخاوتمندانه ما ندهند با پيامدهاي منفي و احتمالا در قالب تحريم هاي جديد روبرو خواهند شد. اين در حالي است كه وزير امور خارجه كشورمان گفت در مذاكرات تهران پيرامون تاريخ مشخصي صحبت نشده است . منوچهر متكي در پايان پانزدهمين اجلاس وزراي خارجه كشورهاي عضو عدم تعهد در تهران در كنفرانسي خبري سولانا و نمايندگان كشورهاي 1 +5 حاضر در مذاكرات تهران را به پايبندي به گفتگوهاي تهران فراخواند و تاكيد كرد : زماني كه آقاي سولانا سند را به طرف ايراني ارائه داد اضافه كرد كه اين پيشنهاد ما براي مذاكرات است و ما منتظر پيشنهادات ايران در اين nonpaper غير رسمي موضوع هستيم . وزير امور خارجه افزود : حركت روز بعد از نشست ژنو با شتاب ويژه اي كه داشت به هيچ وجه قابل فهم نبود. متكي تصريح كرد : ما در مذاكرات تهران از ضرب الاجل و يا تاريخ مشخص صحبتي نكرديم . ما به سولانا گفتيم ظرف يك ماه بررسي هايمان را انجام و پيشنهادات خودمان را ارائه خواهيم داد . اين توافق گفتگوهاي تهران است كه لازم است 1 +5 به آن پايبند باشد و ما به تعهد خود عمل كرديم .
خبرنگار « اف .بي .اس » و همراهانش در فرودگاه امام انگشت نگاري شدند
مشاور مطبوعاتي رئيس جمهور گفت : ويليامز و 11 همكار ديگرش در فرودگاه بين المللي امام خميني انگشت نگاري شدند . علي اكبر جوانفكر در جديدترين يادداشت وبلاگ خود با اشاره به مصاحبه اخير محمود احمدي نژاد با شبكه « ان بي سي » آمريكا نوشت : برايان ويليامز از مجريان برجسته تلويزيوني در آمريكا پرسشگر مصاحبه بود كه آشكارا به نظر مي رسيد كه مقهور مصاحبه شونده است هرچند كه او تلاش مي كرد تا از حوزه ادب و احترام نيز خارج نشود . وي افزود : ويليامز و 11 همكار ديگرش با دوربين ها و پرژكتورهاي خود به وزن تقريبي 4 تن به ايران آمدند و در فرودگاه بين المللي امام نيز انگشت نگاري شدند . مجري آمريكايي به دليل لغو پرواز با نگراني بسيار خود را از مسير دوبي به تهران رساند. البته او سه ساعت قبل از انجام مصاحبه وارد تهران شد و بسيار خوش شانس بود كه با همكاري و مساعدت كاركنان فرودگاه بدون نوبت توانست فرودگاه را ترك كند و گرنه او نيز مجبور بود همانند همكاران ديگرش كه دو روز زودتر به تهران سفر كردند شش ساعت بعد از فرودگاه خارج شود.
كروبي : تهديد به عدم شركت در انتخابات مشكلي را حل نمي كند
آقاي كروبي گفت : جرياني از اينكه در انتخابات شركت نكند ناراضي به نظر نمي رسد اما تهديد به عدم شركت مشكلي را حل نمي كند. به گزارش پايگاه اطلاع رساني حزب اعتماد ملي مهدي كروبي در جلسه شوراي مركزي اين حزب تصريح كرد : ما با هيچ كس دعوا نداريم و همه دقت داشته باشند كه از بيان مطالب تحريك آميز خودداري كنند. وي در ادامه افزود : از تخريب و تحقير سايرين جدا دوري شود چراكه ضمن مسئوليت شرعي موجب آلوده شدن فضاي انتخاباتي مي شود. همه به كار حزبي و تشكيلاتي خود مشغول باشيم و از ورود به تنش ها خودداري كنيم . كروبي ياد آور شد : امروز بايد با همفكري عقلا و بزرگان به دغدغه اصلي مان يعني چگونگي برگزاري انتخابات رياست جمهوري بپردازيم كه چگونه بتوانيم از سد نيروهاي غيبي عبور كنيم . دبير كل حزب اعتماد ملي با اشاره به نتايج نامطلوب و بي ثمر برخي مباحث و عملكردها از همه فعالان اصلاح طلب خواست به مسئوليت خود عمل كنند و از طرح مباحث غير واقعي خودداري كنند. وي در پايان سخنان خود اظهار داشت : جرياني از اينكه در انتخابات شركت نكند ناراضي به نظر نمي رسد تهديد به عدم شركت مشكلي را حل نمي كند چرا كه معلوم نيست نتيجه آن چه خواهد شد و طرح اين گونه مسايل دستاوردي ندارد و در حال حاضر فقط حضور گسترده مردم كليد حل مشكلات است .
ساخت چهارمين كنيسه براي اندك يهوديان باكو با اعتبارات رئيس جمهور آذربايجان
چهارمين كنيسه براي اندك يهوديان ساكن در شهر باكو با اعتبارات اختصاص يافته توسط دستگاه نهاد رياست جمهوري آذربايجان ساخته خواهد شد. به گفته « سيمون ايخيلوف » سرپرست يهوديان جمهوري آذربايجان الهام علي اف رئيس جمهوري آذربايجان پيشنهاد كرده است كه محل مناسبي در سطح شهر باكو براي ساخت كنيسه اي بزرگ و زيبا براي يهوديان اختصاص يابد تا با اعتبارات رياست جمهوري به سرعت ساخته شود. ايخيلوف با اشاره به اين كه اين كنيسه جديد احتمالا در مركز يهوديان شهر باكو در حوالي ميدان فضولي ساخته خواهد شد افزود : نياز به ساخت اين كنيسه كاملا محسوس است و خوشبختانه رئيس جمهوري آذربايجان اين نياز را به خوبي درك كرده است . كارشناسان فشار آمريكا و رژيم صهيونيستي به دولت الهام علي اف را دليل توجه ويژه حاكميت باكو به مسائل يهوديان و انجام بذل و بخشش خاص به اين قشر مي دانند. ساخت چهارمين كنيسه براي شمار اندك يهوديان ساكن در باكو در حالي است كه نزديك به چهار ميليون مسلمان و عمدتا شيعه مذهب اين شهر تنها 8 مسجد در اختيار دارند . اين مساجد از ادوار گذشته به يادگار مانده است . ضمن آن كه در جمهوري آذربايجان به هيچ كس و يا گروهي براي ساخت مسجد با هزينه هاي شخصي اجازه داده نمي شود. اما طي سالهاي اخير كليساها و كنيسه هاي جديدي در باكو ساخته شده است .
اهانت هاي وقيحانه يك نماينده مجلس ملي جمهوري آذربايجان به آذري زبانان ايران
يكي از نمايندگان افراطي مجلس ملي جمهوري آذربايجان با انتشار مقاله اي در يكي از سايتهاي خبري اين جمهوري ضمن اهانتهاي آشكار به آذري زبانان ايران ديوان تركي شاعر شهير آذري زبان ايران را غيرقابل فهم توصيف كرد. « صابر رستمخانلو » در مقاله اي كه در سايت ضدايراني « مديافوروم » كه توسط آمريكا تامين مالي مي شود انتشار يافته است در جملاتي بسيار بي ادبانه و وقيحانه ايرانيان آذري زبان را كه به تبليغات ضد ايراني بخصوص ياوه گويي هاي رستمخانلو عليه ايران پاسخ مي دهند را به « نفهم بودن » و « بردگي » متهم كرده است . اين نماينده مجلس جمهوري آذربايجان در جملات هتاكانه خود عليه آذري زبانان ايران از اينكه اكثر پاسخ دهندگان به ياوه گويي هاي وي روشنفكران تبريزي و اردبيلي بوده اند به شدت ابراز ناراحتي كرده اين پاسخ ها را دروغ دانسته و با تمسخري كه شايسته خود وي است نوشته است : در مقابل اين « روشنفكران ايران بزرگ » غير از گفتن « الهي بخاطر حيوانهايت شكر » هيچ حرفي براي گفتن باقي نمي ماند! صابر رستمخانلو همچنين در تلاش براي توجيه دروغ بافي هاي خود در مورد تاريخ و نام آذربايجان و نيز نام و تاريخ سرزميني كه در دوره هاي گذشته « آران » و اكنون جمهوري آذربايجان ناميده مي شود به تناقض گوييهاي آشكار افتاده است . اين نماينده معلوم الحال مجلس ملي جمهوري آذربايجان در يك جا براي اثبات ادعاهاي خود به فردوسي و تشريح مسايل ايران و توران توسط فردوسي استناد كرده است و در جاي ديگري در همين مقاله تشريح مسايل ايران و توران در اشعار فردوسي را خدمت به بيگانگاني دانسته است كه قصد آنها تضعيف هر دو ملت فارس و ترك بوده است ! رستمخانلو براي توجيه دروغ بافي هاي خود در مورد تاريخ در بخشي از مقاله خود به مطالب كتابي كه تحت عنوان « دايره المعارف اسلامي » در تركيه تاليف و منتشر شده استناد كرده است .
امتناع احمدي نژاد از حضور در مقبره آتاتورك و خبرسازي روزنامه هاي لائيك تركيه
نرفتن رئيس جمهور ايران به آرامگاه بنيانگذار جمهوري تركيه در جريان سفر آتي وي به اين كشور در صدر اخبار رسانه هاي لائيك تركيه قرار گرفت .
رسانه هاي تركيه با اشاره به سفر « محمود احمدي نژاد » به تركيه كه 24 مرداد انجام خواهد شد نوشتند كه رئيس جمهور ايران از آرامگاه « آتاتورك » ديدن نمي كند.
طبق قوانين تركيه هر مقامي كه به تركيه سفر رسمي انجام مي دهد مي بايست در برابر مقبره آتاتورك حاضر و با تقديم گل اداي احترام كند اما رئيس جمهور كشورمان با صرف نظر كردن از اين برنامه ترجيح داد سفر رسمي خود را به سفر كاري تبديل كند.
بر اساس اين قاعده احمدي نژاد به جاي آنكارا به اسلامبول خواهد رفت و در آنجا با « عبدالله گل » رئيس جمهور تركيه ديدار و گفتگو خواهد كرد.
نخستين امتحان مجلس در انتخاب وزرا
دكتر محمد خوش چهره معتقد است كه نخستين امتحان جدي مجلس هشتم در بررسي صلاحيت و راي مثبت يا منفي به وزراي پيشنهادي دولت صورت خواهد گرفت . نماينده تهران در مجلس هفتم در گفت وگو با سايت آفتاب درباره ارزيابي خود از نحوه راي اعتماد مجلس هشتم به وزراي پيشنهادي رئيس جمهور اظهار داشت : « نمايندگان در مجلس هشتم به دودسته تقسيم مي شوند; نمايندگاني كه استقلال راي دارند و بازيگران سياسي و نمايندگاني كه راي آنان متاثر از اين بازيگران در مجلس است » . وي تصريح كرد : « در حال حاضر اينكه كدام جريان در مجلس هشتم قدرت بيشتري دارد هنوز مشخص نيست اما اين موضوع كه در نخستين آزمون جدي در مورد چگونگي راي اعتمادي به وزراي پيشنهادي دولت روشن خواهد شد. بنابراين امكان پيش بيني راي مجلس به وزراي پيشنهادي دولت اكنون وجود ندارد » .
 شنبه 12 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 306]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن