تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خدا قسم سه چيز حق است: هيچ ثروتى بر اثر پرداخت صدقه و زكات كم نشد، در حق هيچ كس ستم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815655191




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايران زمين


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: ايران زمين
كارگاه آموزش هاي قبل از ازدواج جوانان
در مهاباد برگزار شد

اروميه- خبرنگار آفرينش
كارگاه آموزش هاي قبل از ازدواج جوانان به همت نمايندگي سازمان ملي جوانان در آذربايجان غربي و فرمانداري مهاباد در تالار وحدت مهاباد برگزار شد.
در اين همايش فرماندار مهاباد با اشاره به جوان بودن كشور مان به لحاظ جمعيتي گفت: در صورتي كه زمينه توانمند سازي جوانان فراهم شود اين امكان به يك فرصت و در صورتي كه راه كارهاي مناسب براي حل مشكلات جوانان ارائه نشود به يك تهديد تبديل مي شود.
ذوالفقاري، خانواده در اسلام را داراي يك جايگاه خاص عنوان كرد و افزود: محوريت كلي مباحث شوراي اجتماعي جوانان امور جوانان است و بحث توانمند سازي آنان از اهداف اين شوراست.
بخشايي،مسئول سازمان ملي جوانان آذربايجان غربي نيز با تشريح اهميت كارگاه هاي قبل از ازدواج گفت:بر اساس آخرين سرشماري دو سوم جمعيت كشورمان را جوانان تشكيل مي دهند كه خوشبختانه آذربايجان غربي به نسبت ميانگين كشوري ازدرصد بالايي در ازدواج و در سطح پاييني از ميزان طلاق برخوردار است.
وي اين كارگاه را اولين كارگاه قبل از ازدواج در اين شهرستان دانست و اظهار اميداوري كرد: با برگزاري آن در ديگر شهرهاي استان جوانان بيش از پيش با مقوله مهم ازدواج آشنا شوند.

معاون سما واحد دزفول ، معاون برتر منطقه 6 كشورشد

دزفول- چرخابي
معاونت سما واحد دزفول بعنوان معاون برتر منطقه شش سازمان سما معرفي شد . در همايش معاونان سما مناطق يازده گانه كشور كه در تهران برگزار شد 4 نفر از معاونين از مناطق يازده گانه سما كشور كه در زمينه هاي مختلف فرهنگي ، مالي و اداري ، عمراني و آموزشي حائز رتبه برتر شدند ، بعنوان برترين معاونان معرفي شدند . رضا صادقي جولا معاون دانشگاه و رئيس مركز آموزش و فرهنگي سما واحد دزفول بعنوان يكي از 4 معاون برتر كشور معرفي گرديد . مهندس سيد مهدي مير شمسي معاون دانشگاه و رئيس سازمان سما با اشاره به ارزشيابي عملكرد ساليانه روساي مراكز آموزشي و فرهنگي مناطق يازده گانه سما در سال تحصيلي 86 - 87 به لحاظ اهتمام در توسعه و خود كفايي مالي و اداري ، معاون سما واحد دزفول را بعنوان معاون برتر منطقه 6 سازمان سما انتخاب و معرفي نموده اند . معاون سما واحد دزفول عضو هيئت علمي واحد دزفول مي باشد كه در دوران تصدي وي فعاليت هاي چشمگيري در سطح واحد دزفول در حوزه سما انجام گرفته و درخشش دانش آموزان مدارس سما و دانشجويان آموزشكده سما واحد دزفول در عرصه هاي مختلف علمي ، فرهنگي ، آموزشي ، ورزشي و ... وكسب مقام كشوري و منطقه اي قابل توجه است .

نمايشگاه صنايع دستي 15 استان كشور در خوي گشايش يافت
اروميه- خبرنگار آفرينش
نمايشگاه عرضه محصولات،سوغاتي وهداياي 15 استان كشور درمحل ورزشگاه شهيد چمران خوي گشايش يافت.در اين نمايشگاه محصولات ،هدايا و سوغاتي هاي 15 استان كشور در 60 غرفه براي علاقمندان عرضه شده است.انواع صنايع دستي از جمله سفال، عروسك سازي،ظروف شيشه اي، تابولهاي هنري،انواع مواد مخدر و شوينده ،كيف،كفش،لوازم صوتي و تصويري،لوازم آشپزخانه و البسه از جمله محصولات عرضه شده در اين نمايشگاه است. اين نمايشگاه تا13 مرداد ماه براي بازديد علاقمندان داير است.

تبادل فرهنگي انجمن ايران شناسي فرانسه با موسسه فرهنگي دزفول شناسي

دزفول - خبرنگار آفرينش
دهها جلد كتاب در خصوص پيشينه تاريخي ايران توسط انجمن ايران شناسي فرانسه به موسسه فرهنگي دزفول اهدا شده است . مهندس عليرضا قادرپناه مسول روابط عمومي گروه تاريخ موسسه فرهنگي دزفول شناسي با اعلام اين خبر گفت : موسسه فرهنگي دزفول شناسي در راستاي اهداف خود كه شناسايي تاريخ فرهنگ سبز شهرستان دزفول است گام هاي موثري برداشته است. كه از آن جمله تاليف و انتشار دهها جلد كتاب و مقاله ، حضور محققان موسسه در همايش هاي ملي و بمن المللي و كسب عناوين مختلف افتخار آميز از فعاليت هاي ارزشمند موسسه فرهنگي دزفول شناسي است وي با اشاره به همكاري انجمن ايران شناسي فرانسه كه يكي از انجمن هاي فعال بين المللي در زمينه ايران شناسي گفت : اين انجمن سال هاست كه در زمينه هاي تاريخي ، فرهنگي ، هنري و مردم شناسي منطقه فعاليت داشته و كتب بسياري رل در اين خصوص منتشر كرده و گروه تاريخ موسسه دزفول شناسي از چند سال پيش با معرفي موسسه به انجمن ايران شناسي فرانسه و برقراري ارتباط با آن جهت شناساندن تاريخ و فرهنگ دزفول به محققان داخلي و خارجي همكاري مي نمايد . به گفته وي ار سال كتب دزفول شناسي و پوسترهاي چاپ شده توسط موسسه و شركت در همايش هاي بين المللي برگزار شده در تهران توسط انجمن ايران شناسي فرانسه از جمله همكاري هاي انجام شده اين انجمن با موسسه دزفول شناسي است . وي افزود : اين انجمن در راستاي همكاري في مابين دهها كتاب از انتشارات خود را براي موسسه دزفول شناسي ارسال داشته است كه در اين خصوص جا دارد از زحمات استاد پور اسداله كه از همكاران انجمن ايران شناسي فرانسه در تهران است قدرداني شود .

به همت مركز رشد دانشگاه قم:
دومين نمايشگاه ICT استان قم افتتاح شد

قم - خبرنگار آفرينش
دومين نمايشگاه ICT استان قم به همت مركز رشد دانشگاه قم و با حضور شركتهاي داخل و خارج استان افتتاح شد.
دبير اجرايي اين نمايشگاه در جمع خبرنگاران گفت: در اين نمايشگاه، 28 شركت از استانهاي قم و تهران حضور دارند و دادههاي خود را به نمايش مي گذارند.
سيد مهدي مدبري تصريح كرد: اين شركتها فناوري اطلاعات، نرم افزار، سخت افزار و شبكه اينترنت را نمايش خواهند داد و آموزشهاي لازم را براي بازديد كنندگان ارائه خواهند كرد.
وي با بيان اينكه سعي شده است در اين نمايشگاه سطح علمي در جايگاه بالايي قرار داشته باشد، گفت: در دومين نمايشگاه ICT استان قم مهمترين و تخصصي ترين مسائل به نمايش در آمده است. دبير دومين نمايشگاه ICT استان قم در ادامه گفت: همچنين در اين نمايشگاه، هشت غرفه از واحدهاي موفق مركز رشد و نخبگان دانشگاهي استان قم نيز به نمايش در آمده است.
مدبري به هدف از برگزاري اين نمايشگاه اشاره كرد و گفت: در سال گذشته اولين دوره اين نمايشگاه برگزار شد كه با استقبال گسترده و همچنين اثرات بسيار خوبي روبرو بود و بدين منظور اين نمايشگاه براي دومين سال برگزار شد. وي افزود: اين نمايشگاه با هدف گسترش اطلاعات ICT همشهريان و به ويژه دانشجويان برگزار شده است كه مي تواند نقش موثري در كيفيت و افزايش سطح آگاهي ها داشته باشد. مدبري در خصوص زمان برگزاري اين نمايشگاه گفت: نمايشگاه فوق از پنجم تا نهم مرداد از ساعت 17 تا 23 در محل دائمي نمايشگاههاي استان قم دائر است.
 شنبه 12 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 283]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن