تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821193979




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معرفي رئيس جديد سازمان فضايي ايران


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: معرفي رئيس جديد سازمان فضايي ايران
تهران/ واحد مركزي خبر/ اجتماعي 1387/05/12
رئيس جديد سازمان فضايي ايران معرفي شد.
به گزارش خبرنگار واحد مركزي خبر بنا بر اعلام وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، رضا تقي‌ پور به عنوان معاون وزير و رئيس سازمان فضايي از طرف محمد سليماني وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات منصوب شد.
مديرعامل صنايع الكترونيك شيراز و صنايع مخابرات ايران و مديريت كلان طرح هاي ايجاد ايستگاه ‌هاي زميني و همچنين طراحي و ساخت ماهواره ‌هاي كوچك، از سوابق مديريتي رضا تقي ‌پور در سال‌‌‌ هاي اخير است.
طالب ‌‌زاده رئيس سابق سازمان فضايي كشور در مراسم توديع خود و معارفه رئيس جديد اين سازمان با ارايه گزارش از عملكرد سي و سه ماهه سازمان فضايي گفت:‌ برنامه ‌ريزي راهبردي، استقرار سازمان فضايي و اجراي طرح‌ هاي عمراني در قالب برنامه پنج ‌ساله چهارم از تلاش ‌هاي صورت گرفته در اين مدت است.
وي افزود: ‌در اين مدت همكاري‌ هاي سازمان فضايي با نهادهاي آموزشي و منطقه‌ اي و همچنين زيرساخت ‌هاي كشور در حوزه علوم و فنآوري فضايي توسعه يافته است.
طالب زاده خاطرنشان كرد: دستيابي به علوم و فناوري پيشرفته فضايي به منظور تامين نيازهاي كشور و همچنين ارتقاء سطح برخورداري جامعه از خدمات و كاربردهاي فضايي از اهداف كلان سازمان فضايي در 33 ماه گذشته بوده است.
وي گفت: تصويب اساسنامه اصلاحي سازمان فضايي در هيات وزيران، تصويب قانون عضويت در كنوانسيون سازمان همكاري‌ فضايي آسيا و اقيانوسيه در مجلس و همچنين تصويب قانون ايجاد مركز منطقه ‌اي تحقيقات علوم و فناوري فضايي با همكاري سازمان ملل در مجلس، برنامه‌ريزي و اقدام براي تاسيس پژوهشكده‌ هاي علوم و فنآوري‌ فضايي با همكاري تعدادي از دانشگاه ‌ها مانند صنعتي شريف، اميركبير، علم و صنعت و خواجه ‌نصير از اقدامات اين سازمان بوده است.
معاون آموزش و پژوهش و امور بين ‌الملل نيز در مراسم توديع و معارفه رئيس سازمان فضايي ايران گفت:‌ در حال حاضر تجارب افراد در حوزه وزارت ارتباطات مستندسازي مي شود تا به عنوان شيوه‌ هاي مديريتي استفاده شود.
كمال محامدپور با بيان اين كه بايد از تمام امكانات موجود براي تحقق اهداف و برنامه ‌ريزي‌هاي صورت گرفته در بخش فضايي استفاده شود، خاطرنشان كرد: ‌استفاده از توانمندي‌ هاي دانشگاه‌ ها و همچنين تجربه افراد متخصص، از جمله اين امكانات محسوب مي‌ شوند.
وي گفت: فضا يكي از منابع اقتدار كشورها است و ‌بايد فضا را تسخير كرد.
در پايان اين مراسم كمال محامدپور با اهداي لوحي از زحمات احمد طالب زاده تقدير كرد.
كد0001/10102/68/16
 شنبه 12 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن