تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على هرگاه عالِم با تقوا و توبه كار نباشد، موعظه اش از دل مردم مى لغزد همچنانكه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816815477




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه از ورزش استان مركزي


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: كوتاه از ورزش استان مركزي
خبرگزاري فارس: معرفي نفرات برتر چهار وزن سنگين مسابقات جودو و قهرماني تيم كاراته بانوان تهران در دومين المپياد ورزشب ايرانيان، درخشش بانوان سنگنورد استان مركزي در اين المپياد و ... از مهم‌ترين اخبار كوتاه ورزش امروز استان مركزي است.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي اداره كل تربيت بدني استان مركزي، نخستين روز مسابقات جودوي دومين المپياد ورزشي ايرانيان در رده سني اميد با معرفي نفرات برتر چهار وزن سنگين در يزد به كار خود پايان داد.
در اين رقابت‌ها كه با حضور 207 جودوكار از 31 استان در يزد جريان دارد، امين هومن از استان مركزي به مدال برنز دسته فوق سنگين رقابت‌هاي جودوي المپياد ايرانيان دست يافت.
در ديگر رقابت‌ها و در وزن 81- كيلوگرم حميد قاسمي‌نژاد از خراسان رضوي اول شد، ايرج اميرخاني از تهران به مقام دوم دست يافت و مسعود جليلوند از كرج و طيب طالبي از خوزستان مشتركا سوم شدند.
در وزن 90- كيلوگرم علي محمدنيا از خراسان شمالي اول شد، محسن حميدي از تهران به مقام دوم دست يافت و علي فاخته از خراسان رضوي و محمد جعفر انصاري از مازندران مشتركا سوم شدند.
در وزن 100- كيلوگرم سيروان بهرامي از كردستان به مقام اول دست يافت، محمد موسوي از تهران دوم شد و محمد روحاني از خراسان رضوي و رضا خاني نيا از گيلان در سكوي سوم ايستادند.
دروزن 100+ كيلوگرم مسعود حسن زاده از مازندران، امير ملكي پور از كرمانشاه ، محمد معصومي از تهران و امين هومن از مركزي به ترتيب مقام هاي اول تا سوم را از آن خود كردند.

*قهرماني تيم كاراته بانوان تهران در دومين المپياد ورزش ايرانيان
براساس اعلام روابط عمومي اداره كل تربيت بدني استان مركزي تيم كاراته بانوان تهران در دومين المپياد ورزش ايرانيان به مقام قهرماني دست يافت.
در رده‌بندي تيمي اين رقابت‌ها كه در رده سني اميد و با حضور 198 ورزشكار از 30 استان كشور در سالن 2 هزار نفري مجموعه ورزشي شهداي پنجم مرداد اراك برگزار شد، تهران با دو طلا، يك نقره و دو برنز قهرمان شد، كرمانشاه با دو طلا و دو برنز در سكوي دوم ايستاد و خوزستان با يك طلا و دو نقره سوم شد.
در كاتاي تيمي، استان خوزستان به مقام قهرماني اين رقابت‌ها دست يافت، تيم تهران در جاي دوم ايستاد و تيم‌هاي كاراته كرمانشاه و اصفهان مشتركا سوم شدند.
در رقابت‌هاي كاتاي انفرادي نيز سيما قنبريان از تهران اول شد، سميرا ذاكري از خوزستان دوم، سمانه جعفري از كرج و فاطمه حيدري از زنجان نيز بطور مشترك موفق به كسب عنوان سوم شدند.
در رقابت‌هاي كوميته كه در پنج وزن برگزار شد، در وزن ۴۸ - كيلوگرم سحر كرجي از يزد، مهتاب اميري از لرستان و سميرا علي محمدي از اصفهان و فروغ كرم نژاد از تهران به ترتيب عناوين اول تا سوم مشترك را كسب كردند، در وزن ۵۳- كيلوگرم آرزو ناصري از تهران اول، فاطمه چالاكي از مازندران دوم، صديقه ساجدي از گيلان و مهسا ياسمي از زنجان عنوان سوم مشترك را از آن خود كردند، دروزن ۵۸ – كيلوگرم آلاله صعودي از گيلان، الهه ترابي از خوزستان، رزيتا علي‌پور از مازندران و سيما قنبري از كرمانشاه به ترتيب اول تا سوم مشترك شدند، در وزن ۶۳ ـ كيلوگرم مهشيد جليلي‌فر از كرمانشاه، آزاده جليل پور از فارس، مريم كريمي از قزوين و شادي مرادي از اصفهان به عناوين برتر اين رقابت‌ها دست يافتند، در وزن ۶۳ + كيلوگرم سميه عزيزي از كرمانشاه، زهرا ميرزاخانيان ازاصفهان، فروغ يعقوبي از گيلان و حميده عباسعلي‌زاده از تهران به ترتيب اول تا سوم مشترك شدند.

*بانوان سنگنورد استان مركزي در دومين المپياد ورزش ايرانيان خوش درخشيدند.
به گفته روابط عمومي هيئت سنگنوردي استان مركزي تيم بانوان سنگنورد اميد استان مركزي در دومين المپياد ورزش ايرانيان خوش درخشيدند.
در اين مسابقات كه با حضور 20 ورزشكار از 12 استان در سالن 6 هزار نفري مجموعه انقلاب زنجان برگزار شد، تيم بانوان سنگنورد استان مركزي موفق به كسب يك نقره و يك برنز اين رقابت‌ها شدند.
براساس اين گزارش، سايه تجلي‌زاده از كرمان مدال طلاي اين رقابت‌ها را از آن خود كرد، زهرا حمزه‌اي از مركزي مدال نقره و حديث ملكي از مركزي مدال برنز اين مسابقات را به گردن آويختند.
انتهاي پيام/م
 شنبه 12 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 140]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن