تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804901479




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جمع‌آوري فرم اطلاعات اقتصادي خانوارها در گيلان آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: جمع‌آوري فرم اطلاعات اقتصادي خانوارها در گيلان آغاز شد
داخلي. اقتصادي.

كار جمع‌آوري فرم اطلاعات اقتصادي خانوارها همزمان با سراسر كشور، از امروز در گيلان آغاز شد.

قايم مقام مديراجراي طرح جمع‌آوري اطلاعات اقتصادي خانوارها در گيلان، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، گفت: كار جمع‌آوري پرسشنامه‌هاي تكميل شده اطلاعات اقتصادي خانوارها از امروز آغاز و تا ‪ ۱۰‬شهريورماه ادامه دارد.

" فرشته انساندوست" افزود: يك هزار و ‪ ۱۱۷‬ايستگاه با همين تعداد مامور آمارگير در سطح استان، براي جمع‌آوري اطلاعات در ‪ ۶۸۱‬مكان درنظر گرفته شده است.

وي گفت: از اين تعداد، ‪ ۶۱۵‬ايستگاه در مناطق شهري و مابقي در مناطق روستايي استان تعيين شده است.

"انساندوست" ادامه داد: در سطح شهرستان رشت، ‪ ۴۰۷‬ايستگاه مشتمل بر ‪ ۲۸۹‬ايستگاه شهري و ‪ ۱۱۸‬ايستگاه روستايي براي جمع‌آوري فرم‌هاي اقتصادي خانوارها آماده شده است.

به گفته وي، يك هزار و ‪ ۶۰۰‬نفر كارشناس، كارشناس فني، مديران و معاونين اجرايي در انجام اين طرح در استان گيلان مشاركت دارند.

* نحوه مراجعه
"انساندوست" در خصوص نحوه مراجعه خانوارها، گفت: خانوارها مي‌توانند به نزديكترين ايستگاه جمع‌آوري اطلاعات كه عمدتا مدارس سطح استان هستند، مطابق با جدول تعيين شده مراجعه كنند.

مدير كل آمار و اطلاعات معاون برنامه‌ريزي استانداري گيلان ادامه داد:
خانوارهاي يك تا سه نفره بايد در روزهاي ‪ ۱۲‬تا ‪ ۱۶‬مردادماه، خانوارهاي چهار نفره روزهاي ‪ ۱۷‬تا ‪ ۲۱‬مرداد ماه به ايستگاه‌هاي تعيين شده مراجعه كنند.

وي گفت: روزهاي ‪ ۲۲‬تا ‪ ۲۶‬مرداد ماه هم براي خانوارهاي پنج نفره و روزهاي ‪ ۲۷‬تا ‪ ۳۱‬مرداد ماه نيز براي خانوارهاي شش نفره درنظر گرفته شده است.

"انساندوست" افزود: خانوارهاي هفت نفره و بيشتر نيز مي‌توانند پرسشنامه‌هاي خود را در روزهاي اول تا پنجم شهريور ماه به ايستگاه‌هاي در نظر گرفته شده تحويل دهند.

وي يادآور شد: خانوارهايي كه در موعد مقرر موفق به تحويل پرسشنامه نشدند، مي‌توانند از تاريخ ششم تا ‪ ۱۰‬شهريورماه به ايستگاه‌هاي جمع‌آوري پرسشنامه اطلاعات اقتصادي خانوارها مراجعه كنند.

* زمان مراجعه
مردم مي‌توانند از ساعت ‪ ۹‬صبح تا ‪ ۲۰‬شب براي تحويل پرسشنامه و مدارك خود اقدام كنند.

* مدارك لازم
مدير كل آمار و اطلاعات معاون برنامه‌ريزي استانداري گيلان اظهار داشت:
مردم بايد در هنگام مراجعه به ايستگاه‌هاي جمع‌آوري اطلاعات، علاوه بر ارايه فرم تكميل شده، شناسنامه تمامي اعضاي خانوار، كارت ملي و در صورت مستاجر بودن اصل اجاره‌نامه و كپي تمامي مدارك ياد شده را همراه داشته باشند.

" انساندوست" افزود: پس از تحويل مدارك و تطبيق آن، يك رسيد و يك كد رهگيري به افراد داده مي‌شود.

وي گفت: با ارايه اين كد، درصورتي كه نياز به اصلاح و يا تغيير مطالب مندرج در پرسشنامه باشد، اقدام خواهد شد.

* دريافت فرم
قايم مقام مدير اجراي طرح جمع‌آوري اطلاعات اقتصادي خانوارها در گيلان، در بخش ديگري از گفت و گوي خود با ايرنا، تصريح كرد: توزيع فرم جمع‌آوري اطلاعات اقتصادي خانوارها از اول مردادماه از طريق كليه دفاتر پستي، روزنامه‌هاي محلي استان، فرمانداري‌ها و بخشداري‌ها و دهياري‌ها انجام شده و همچنان نيز ادامه دارد.

" انساندوست" گفت: همچنين مردم مي‌توانند براي دسترسي به اين فرم به سايت استانداري گيلان و يا پايگاه اينترنتي مركز آمار ايران به آدرس ‪ www.amar.org.ir‬مراجعه كنند.

وي افزود: علاوه بر آن فرم جمع‌آوري اطلاعات اقتصادي خانوارها در گيلان در ايستگاه‌هاي جمع‌آوري فرم‌ها(مدارس) استان به مردم ارايه مي‌شود.

"انساندوست" با بيان اينكه عرضه اين فرم‌ها به صورت رايگان خواهد بود، خاطر نشان ساخت: اين فرم‌ها حاوي سوالاتي مبني بر مشخصات اعضاي خانوار، وضعيت فعاليت و تحصيلات، درآمد حاصل از شغل اصلي، متوسط درآمد ماهيانه علاوه بر شغل اصلي، وضعيت تملك خانه مسكوني، مساحت زيربناي ملك و ارزش تقريبي آن و تحت پوشش بودن بيمه است.

وي گفت: همچنين خانوارها بايد به سوالات مطرح شده در زمينه داشتن خودرو شخصي و ارزش آن، اطلاعات مربوط به پرداخت وام و اقساط مربوط به آن و تحت پوشش بودن يكي از نهادهاي حمايتي نيز پاسخ دهند.

* مركز پاسخگويي جمع‌آوري اطلاعات
بنابراعلام مدير روابط عمومي و تبليغات ستاد طرح جمع‌آوري اطلاعات اقتصادي خانوارها در گيلان، مركز پاسخگويي طرح جمع‌آوري اطلاعات اقتصادي خانوارها، با هدف پاسخگويي به سوالات مردم و رفع ابهامات راه‌اندازي شده است.

"ايرج غمخوار" افزود: عموم مردم استان مي‌توانند همه روزه به غير از روزهاي جمعه با شماره تلفن ‪ ۰۱۳۱ -۶۶۶۶۶۷۵‬دبيرخانه اين ستاد تماس گرفته و سوالات خود را مطرح كنند.

وي خاطرنشان كرد: اين ستاد از ساعت ‪ ۱۹‬تا ‪ ۲۱‬عصر پاسخگوي سوالات مردمي در خصوص طرح جمع‌آوري اطلاعات اقتصادي خانوارها است.

معاون برنامه ريزي استانداري و مدير اجراي طرح جمع‌آوري اطلاعات اقتصادي خانوارها در گيلان هم، شاخصه مهم طرح تحول اقتصادي را هدفمند كردن يارانه ها و پرداخت مستقيم آن به مردم عنوان كرد كه از طريق طرح جمع‌آوري اطلاعات اقتصادي خانوارها انجام مي‌شود.

"كيهان هاشم نيا" در گفت وگو با خبرنگار ايرنا، گفت: با اجراي طرح تحول اقتصادي كه در هفت بخش تدوين شده است، انقلاب اقتصادي در كشور به وجود خواهد آمد كه مهمترين آن پرداخت مستقيم يارانه‌ها به مردم است.

وي مهمترين هدف از اجراي طرح هدفمند كردن يارانه‌ها، را برخورداري افراد نيازمند از يارانه بيشتر و برقراري و تامين عدالت اجتماعي در كشور دانست.

معاون برنامه‌ريزي استانداري گيلان بابيان اينكه اطلاعات لازم براي اجراي اين طرح و جمع‌آوري اطلاعات از طريق خود اظهاري افراد انجام مي‌شود، از مردم خواست تا با ارايه آمار صحيح و درست آمارگيران را در اجراي بهتر اين طرح ياري دهند.

وي تاكيد كرد: كليه اطلاعات مردم، محرمانه خواهد بود.

" هاشم نيا" اظهار داشت: در صورتي كه آمار اشتباهي از سوي افراد ارايه شود، اين آمارها از طريق حداقل ‪ ۱۳‬بانك جامع اطلاعاتي در كشور كنترل و اصلاح خواهد شد.

وي افزود: آمارگيران بايد با دقت تمام نسبت به جمع آوري اطلاعات اقدام كنند چرا كه نتايج آن در ميزان پرداخت يارانه‌ها و زندگي مردم تاثير خواهد داشت.

" هاشم نيا" اظهار داشت: اگر جمع‌آوري آمار و اطلاعات به صورت دقيق در يك شهر و يا استان انجام نشود، تاثير سوء آن شامل كل كشور خواهد شد.

وي با بيان اينكه مهلت تحويل اين فرم‌ها تمديد نخواهد شد، از عموم مردم خواست تا ضمن دقت در تكميل پرسشنامه‌ها، در زمان‌هاي تعيين شده به ايستگاه‌هاي جمع آوري آمار مراجعه كنند.

معاون برنامه‌ريزي استانداري و مديراجراي طرح جمع‌آوري اطلاعات اقتصادي خانوارها در گيلان، در ادامه گفت و گو با ايرنا، خاطر نشان كرد: براي افرادي كه امكان مراجعه به ايستگاه‌هاي تعيين شده وجود ندارد مانند افراد بستري در بيمارستانها و يا آسايشگاه‌هاي معلولين، يك فرد مي‌تواند از طرف سرپرست خانوار با ارايه مدارك لازم براي ارايه فرم آنان اقدام كند.

" هاشم نيا" گفت: براي مواقع خيلي ضروري نيز ايستگاه‌هاي سياري درنظر گرفته شده است، كه نسبت به اعزام كارشناسان اقدام خواهيم كرد.

بالغ بر ‪ ۶۷۰‬هزار خانوار در گيلان زندگي مي‌كنند. ك/‪/۴‬
 شنبه 12 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 238]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن