تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799465099




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

*دستگيري قاچاقچيان گوشي تلفن همراه* بازپرس دادسراي قاچاق كالا و ارز خبر داد: اعلام جرم ميلياردي گمرك عليه متهمان


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: *دستگيري قاچاقچيان گوشي تلفن همراه* بازپرس دادسراي قاچاق كالا و ارز خبر داد: اعلام جرم ميلياردي گمرك عليه متهمان
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فقه و حقوق - حقوق اقتصادي

بازپرس شعبه سوم دادسراي قاچاق كالا و ارز از دستگيري قاچاقچيان گوشي موبايل خبر داد و گفت: سه متهم با قرار قانوني روانه زندان شدند.

حسن متولي در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقي ايسنا، در تشريح اين پرونده اظهار كرد: ماموران اداره‌ي مبارزه با قاچاق كالاي پليس آگاهي تهران در حين گشت‌زني در خيابان حافظ به سه نفر كه در حال تخليه‌ي كيسه‌هاي مشكي رنگ از داخل تاكسي بودند مظنون مي‌شوند كه پس از بازرسي از داخل اين خودرو 150 كارتن گوشي تلفن همراه كشف مي‌شود.

وي گفت:‌ ماموران از مالكان اين گوشي موبايل‌ها اسناد و مدارك گمركي را خواستار مي‌شوند كه متهمان اظهار عجز مي‌كنند.

متولي با بيان اين‌كه تعدادي كارتن‌هاي فاقد گوشي نيز در داخل اموال كشف شده وجود داشت، افزود: تحقيقات در اين خصوص انجام شد و متهمان ابتدا از پاسخ در اين زمينه خودداري و پس از انجام تحقيقات اعتراف كردند كه گوشي‌ها در آپارتمان‌ محل سكونت‌شان نگهداري مي‌شود. پس از هماهنگي با اين شعبه با توجه به بودن دلايل قانوني اذن ورود به محل و بازرسي صادر شد.

بازپرس شعبه سوم دادسراي قاچاق كالا و ارز افزود: ماموران پس از مراجعه به محل در معيت متهمان تعداد 645 كارتن خالي كه 259 كارتن داراي گوشي و مقاديري تجهيزات و لوازم جانبي گوشي همراه كشف مي كنند كه در اين خصوص متهمان قادر به ارائه‌ي مدارك گمركي نشده‌اند.

وي گفت: متهمان بعد از اينكه متوجه شدند محل اختفاي ساير گوشي‌ها لو رفته است موضوع را تلفني به همدستانش اطلاع مي‌دهند اما ماموران زودتر از آنها به محل رسيده و زماني كه ماموران داخل آپارتمان در حال بازرسي و جمع آوري گوشي‌هاي قاچاق بودند آنها وارد مي‌شوند كه توسط ماموران بازداشت شده و در تحقيقات عنوان مي‌كنند همدستانشان در زمان دستگيري به منظور انتقال گوشي‌ها از آپارتمان با آنها تماس گرفته بودند.

متولي افزود: يكي از متهمان در اعترافاتش اعلام كرد كه داراي مغازه‌ي گوشي فروشي در يكي از مراكز اصلي فروش گوشي تلفن همراه در تهران است و مقاديري از اين گوشي‌ها در آنجا براي فروش نگهداري مي‌شود. بلافاصله ماموران به محل مورد نظر مراجعه كردند اما آن مغازه تخليه شده بود و كسي در داخل آن حضور نداشت.

وي گفت: متهم اصلي مالكيت گوشي‌ها را قبول كرده و گفته است كه آنها را از كردستان برايمان مي‌آوردند و ما درصدي از محل فروش را به عنوان پورسانت دريافت مي‌كرديم.

بازپرس شعبه سوم دادسراي قاچاق كالا و ارز افزود: متهم اصلي اين پرونده عنوان كرده است كه در برخي موارد گوشي‌ها يا كارتن‌ها در داخل ساك گذاشته و با اتوبوس از كردستان در ترمينال غرب به ما تحويل مي دادند و از بهمن‌ماه سال گذشته فعاليتم را شروع كردم و در ابتدا گوشي‌ها و سپس كارتن‌ها را تحويل مي گرفتيم و در آپارتمان هر كدام را در جاي خودش قرار مي‌داديم و سپس در مغازه آنها را مي‌فروختيم.

وي گفت: از آنجايي كه احتمالا تلفن همراه كارتن‌هاي فاقد گوشي فروخته شده به عنوان مال از دست رفته گمرك از متهمان اعلام جرم كرده است.

بازپرس شعبه‌ي سوم دادسراي قاچاق كالا و ارز افزود:‌ اموال مكشوفه به گمرك جهت كسب نظر و اعلام جرم ارسال شد كه گمرك شهريار يك ميليارد و 200 ميليون ريال عليه متهمان اعلام جرم كرده و رسيدگي قانوني به اتهام قاچاق را از دادسرا تقاضا كرده است.

وي با بيان اين‌كه اموال مكشوفه از متهمان تحويل انبار گمرك شهريار شده است، گفت:‌ سه متهم اصلي با قرار قانوني روانه زندان شده‌اند و پرونده جهت رسيدگي به اتهامات دو متهم ديگر و شناسايي همدستان احتمالي در شعبه‌ي سوم بازپرسي دادسراي قاچاق كالا و ارز در حال رسيدگي است.

انتهاي پيام
 شنبه 12 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 202]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن