تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 12 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813619209




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

صندوق حمايت از فيلم‌سازان كودك در همدان تشكيل مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: صندوق حمايت از فيلم‌سازان كودك در همدان تشكيل مي‌شود
خبرگزاري فارس: به منظور رشد و ارتقاي فيلم‌هاي توليد شده با محوريت كودك و نوجوان در كشور، صندوق حمايت از فيلم‌سازان كودك و نوجوان در همدان تشكيل و راه‌اندازي مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري فارس از همدان، در ديداري بين بهروز مرادي استاندار همدان با رضا داد مشاور عالي معاونت سينماي وزير ارشاد، احمدرضا درويش كارگردان برجسته كشور، سيدآقا حسيني مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان و جعفر زمرديان مشاور فرهنگي معاونت سياسي ـ امنيتي استانداري همدان پيشنهاد تشكيل و ايجاد صندوق حمايت از فيلمسازان كودك و نوجوان در همدان مطرح و مورد استقبال استاندار همدان قرار گرفت.
در اين جلسه مقرر شد با توجه به اينكه جشنواره بين‌المللي فيلم كودك و نوجوان حداقل پنج سال به ميزباني همدان برگزار خواهد شد و دبيرخانه دائمي اين جشنواره در همدان به صورت مستقل در حال فعاليت است، در كنار فعاليت اين دبيرخانه صندوق حمايت از فيلم‌سازان كودك و نوجوان در همدان تشكيل شود.
هدف از تشكيل اين صندوق ايجاد تسهيلات مضاعف براي فيلم‌سازاني است كه فيلم‌هاي خود را با محور كودك و نوجوان مي‌سازند در همدان ساخته و يا همدان و كودكان و نوجوانان همداني در آن به عنوان نقش اصلي و ويژه ديده شده باشد، پرداخت مي‌شود.
در پايان اين نشست تئوافق شد آيين‌نامه اجرايي اين صندوق به زودي تدوين شود و اعضا و نحوه عملكرد اين صندوق از طريق دبيرخانه دائمي جشنواره فيلم‌هاي كودكان و نوجوانان همدان اعلام شود.
با تفاهمنامه‌اي كه بين استانداري همدان و بنياد سينمايي فارابي منعقد شده است، جشنواره بين‌المللي فيلم‌هاي كودكان و نوجوان حداقل تا سال 1390 به ميزباني همدان برگزار خواهد شد.
انتهاي پيام/ر
 شنبه 12 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن