تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815490303




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

المپيك بيست و نهم /پايان انتظار چهار ساله ميراسماعيلي براي مدال/ طلسم المپيك مي شكند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: المپيك بيست و نهم /پايان انتظار چهار ساله ميراسماعيلي براي مدال/ طلسم المپيك مي شكند
خبرگزاري مهر - گروه ورزشي: لحظه شماري جودوكار وزن 66 كيلوگرم تيم ملي كشورمان براي رسيدن به مدال المپيك 20 مردادماه به پايان مي رسد و اميدوار است اين بار بتواند به مدالي ارزشمند دست پيدا كند.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهاي وزن 66- كيلوگرم در رويداد بزرگي چون المپيك 2008 پكن به دليل حضور قهرمانان باسابقه و عنوان دار كه تعدادشان از انگشتان دو دست تجاوز مي كند از حساسيت بالايي برخودار است. اما در ميان تمام اين نامداران، نماينده ايران سرآمد است چرا كه در طول سالهاي گذشته همواره يك پاي ثابت سكوهاي قهرماني در مسابقات جهاني و قاره اي بوده است.

آرش ميراسماعيلي كه در المپيك 2000 سيدني عنوان پنجم را كسب كرد در آتن 2004 بخت مسلم كسب مدال طلا بود كه درحمايت از ملت مظلوم فلسطين، با نماينده رژيم اشغالگر قدس مبارزه نكرد و با وجود آمادگي آرماني از رسيدن به مدال بازماند.

حالا او بعد از چهارسال دوباره بخت خود را براي تكميل كلكسيون افتخاراتش آزمايش مي كند چرا كه ميراسماعيلي با كسب بيش از 12 مدال طلا ، نقره و برنز از رقابتهاي جهاني جوانان ، جهاني بزرگسالان، قهرماني آسيا و بازيهاي آسيايي تنها مدال المپيك را در ويترين افتخارات خود كم دارد.

ميراسماعيلي در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: جريان المپيك آتن يك كار ارزشي بود كه ريشه در آرمانهاي انقلاب اسلامي داشت، ولي براي اين دوره خيلي تلاش كرده ام. ماهها شبانه روز تمرين كرده و سختي ها را پشت سر گذاشته و اكنون در شرايط خوبي به سر مي برم. آسيب هاي جزيي و كمي اضافه وزن دارم كه برايم مشكل ساز نخواهد شدو به اميد خدا با آمادگي مناسب راهي مسابقات خواهم شد.

وي در مورد اردوهاي اروپايي گفت: بعد از رقابتهاي قهرماني آسيا كه تيم ملي به لطف خدا توانست عنوان قهرماني را كسب كند برنامه خوبي طراحي شد. حضور در سه رادوي روسيه ، بلاروس و آلمان هم به لحاظ روحي و هم به لحاظ فني براي من و تمام تيم تاثيرات مثبت فراواني داشت كه نتايج المپيك بيانگر آن خواهد بود.

ميراسماعيلي با وجود داشتن حريفان سرسخت كار دشواري را در پكن پيش رو دارد. "ماساتويوجي شيبا" قهرمان المپيك 2004 آتن كه نقره 2005 جهاني قاهره را در اختيار دارد مهمترين حريف اوست. "ماساتو" در سالهاي اخير تحليل رفت تا جائيكه در جهاني 2007 "ريو" خيلي زود حذف شد و در قهرماني آسيا 2008 ، زماني كه آرش طلا گرفت به عنوان پنجم دست يافت.

اما در كنار اين ژاپني بايد از "درلي جائو" دارنده مدال طلا در سالهاي 2005 و 2007 جهان از برزيل، "ارن سيبيا" دارنده مدال نقره 2007 جهان از كوبا، "زازا كدشويلي" دارنده مدال طلاي سالهاي 2007 و 2008 اروپا از گرجستان ، "تريل زين ترديس" دارنده طلاي جوانان جهان از يونان، بنجامين داربلت" دارنده مدال برنر 2007 اروپا از فرانسه، "كيم جوجين" دارنده مدال برنزآسيا از كره جنوبي، "ميكولوس" دارنده مدالهاي برنز 2005 و 2007 جهان و نقره 2007 اروپا ، "آرمن نازاريان" از ارمنستان ، "شريبوف" از ازبكستان، جيواني از ايتاليا به عنوان مهمترين رقباي ميراسماعيلي در پكن نامبرد.

دارنده چهار مدال جهاني در مورد اين حريفان گفت: اكثر رقباي خود را مي شناسم و با آنها بارها مبارزه كرده ام ولي من فكر مي كنم مهمترين حريفم خودم هستم، هرزمان خوب تمرين كرده و به لحاظ روحي ، رواني شرايط مناسبي داشته و از سويي لطف خدا شامل حالم بوده، توانسته ام به مدال دست پيدا كنم.

وي درپايان گفت: عامل اصلي تمام موفقيت هاي من لطف خدا و دعاي خير مردم بوده كه هميشه باعث دلگرمي و افزايش روحيه من شده است. در اين دوره هم سخت تلاش مي كنم تا با بهره جستن از اين دو فاكتور مهم و كمك كادر فني با دست پر به ايران اسلامي بازگردم.
 شنبه 12 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن