تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816468777




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

«عبدولى» طلا گرفت ، ايران نايب قهرمان جهان شد


واضح آرشیو وب فارسی:ابرار: «عبدولى» طلا گرفت ، ايران نايب قهرمان جهان شد
تيم كشتى فرنگى جوانان ايران با كسب يك مدال طلا، ۳ نقره و يك برنز به مقام نايب قهرمانى مسابقات قهرمانى جوانان جهان دست يافت. در اين خصوص مسابقات كشتى فرنگى قهرمانى جوانان جهان چهارشنبه شب در استانبول تركيه به پايان رسيد و تيم ايران موفق شد در آخرين روز اين رقابتها در وزن ۶۶ كيلوگرم توسط سعيد عبدولى به تنها مدال طلاى خود دست يابد. بر پايه اين گزارش، عبدولى در ديدار نهايى اين وزن به مصاف الكساندر ماكسيموويچ از صربستان رفت كه تايم اول را ۲ بريك به سود خود پايان داد. اين كشتى گير در تايم دوم با توجه به اينكه كلينچ اول به سود حريفش افتاد با نتيجه يك بر يك مغلوب شد اما در تايم سوم با تلاش بسيار زياد توانست حريف صربستانى را با نتيجه ۴ برصفر شكست دهد و به مدال طلا دست يابد. همچنين رضا اسدپور در وزن ۵۰ كيلوگرم، محمدرضا اكبرى در وزن ۹۶ كيلوگرم و بشير باباجان زاده در وزن ۱۲۰ كيلوگرم ۳ مدال نقره كشورمان را در اين رقابتها كسب كردند و در وزن ۷۴ كيلوگرم يدالله عرب جعفرى تنها مدال برنز تيم ايران را از آن خود كرد. در رده بندى تيمى تركيه با ۵۹ امتياز به عنوان قهرمانى رسيد، ايران با يك پله صعود نسبت به سال گذشته و با ۵۰ امتياز نايب قهرمان شد، آذربايجان با ۳۳ امتياز سوم شد، روسيه با ۳۱ امتيازبه مقام چهارم رسيد و قزاقستان با همين امتياز پنجم شد. رده بندى انفرادى مسابقات كشتى فرنگى قهرمانى جوانان جهان به شرح زير است:
۵۰ كيلوگرم: كانيبك ژولكوبكوف(قرقيزستان)، رضا اسدپور(ايران)، اوه سانگ هون(كره جنوبى) و فرهاد تكين(تركيه)، سرگيس خاچاطوريان(ارمنستان) و ادوارا سيمونيان(ارمنستان)
۵۵ كيلوگرم: الكساندر كاستادينوف(بلغارستان)، آرسن اراليف(قرقيزستان)، مايكل آناچه(كوبا) و هارون بوزاوغلو(تركيه)، نوربك اوكتاموف(ازبكستان) و مدى ژاربويوف(قزاقستان) در اين وزن محسن حاجى پور هفتم شد.
۶۰ كيلوگرم: رحمان بيليجى(تركيه)، هنادزى خالياويتسكى(بلاروس)، حاجى خان مصطفى يف(آذربايجان) و يلدار كايراتوف(قزاقستان)، واهرام خاچاطوريان(ارمنستان) و اوچا شاوادزه(گرجستان) در اين وزن امير دريكوندى دهم شد.
۶۶ كيلوگرم: سعيد عبدولى(ايران)، الكساندرماكسيموويچ(ليتوانى)، ميگران آروتيونيان(روسيه) و رفيق حسين اف(آذربايجان)، ساسو كاسينن(فنلاند) و دانيل يانچيچ (كرواسى)
۷۴ كيلوگرم: الوين مرسليف(آذربايجان)، آلخازوراوزديف(قزاقستان)، سليم دمير(تركيه) و يدالله عرب جعفرى(ايران)، رمضان آباچارايف(روسيه) و رستم سلطان اف(ازبكستان)
۸۴ كيلوگرم: زائور كارژف(روسيه)، آلداس لوكوسايتيس(ليتوانى)، رابرت پاپ(رومانى) و الكساندر شيشمان(اوكراين)، ماسايوكى آمانو (ژاپن) و يول سى لى (كره جنوبى) در اين وزن بابك قربانى بدليل حاضر نشدن در مقابل نماينده اسرائيل از دور رقابتها كنار رفت.
۹۶ كيلوگرم: احمد تاج ييلديز(تركيه)، محمدرضا اكبرى(ايران)، اوليور هاس(آلمان) و مارين كازاى(مولداوى)، تايستو لالى(فنلاند) و يرولان ايسكاكوف(قزاقستان)
۱۲۰ كيلوگرم: رضا كايالپ(تركيه)، بشير باباجان زاده(ايران)، شينيچى هيراكاوا(ژاپن) و سزار فاغيان(رومانى)، مرات رامونوف(قرقيزستان) و سباستين لونبورن(سوئد)
 شنبه 12 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابرار]
[مشاهده در: www.abrarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 134]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن