تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816424074




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سينما - نفرين به سبك چيني


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: سينما - نفرين به سبك چيني
سينما - نفرين به سبك چيني

ساسان گلفر www.cinemaglobe.blogfa.com:موميايي به روي پرده نقره‌اي بازگشته است. البته در سومين قسمت اين مجموعه جت‌لي بازيگر چيني جاي بيلي زين در مقام موجود نفرين شده هزاران ساله را گرفته، ريچل وايز ديگر علاقه‌اي به حضور در اين مجموعه نشان نداده و مكان وقوع داستان از مصر و شمال آفريقا به چين و خاور دور منتقل شده است. از اين فيلم كه بگذريم، ساير آثاري كه از جمعه -ديروز- روي پرده رفته‌اند فيلم‌هاي كما بيش كوچك و كم هزينه و مستقلي هستند كه البته از حضور يكي دو ستاره هاليوود هم بهره برده‌اند.

موميايي: مقبره امپراتور اژدها
The Mummy:Tomb of the Dragon Emperor
در سومين قسمت از مجموعه موميايي، كه اين‌بار راب كوهن به جاي استيون سامرز كارگرداني كرده، باز هم ريك اوكانل برندان فريزر) ماجراجو همراه با همسرش اِولين (اين‌بار ماريا بلو به جاي ريچل وايز)، پسرش آلكس (لوك فورد) و برادر زنش، جاناتان (بار ديگر جان هانا) با امپراتور هان (جت‌لي) كه يك جادوگر (ميشله يوه) دو هزار سال پيش او را موميايي كرده و لشكر 10 هزار نفري جنگجويان گِلي او مي‌جنگد و از مقبره‌هاي باستاني مركز چين تا قله‌هاي پوشيده از برف هيماليا را زير پا مي‌گذارد. اين فيلم كه با بودجه 175 ميليون دلار در چين توليد شده محصول مشترك آمريكا، كانادا و آلمان است. زمان نمايش اين فيلم 112 دقيقه و درجه‌بندي‌اش13ـ PG است.
راي شناور Swing Vote
اين اصطلاح در نظام‌هاي سياسي دو حزبي به آرايي اطلاق مي‌شود كه ممكن است هر لحظه جهت خود را به سوي يكي از كانديداها تغيير دهد و بنابراين نمي‌توان با قطعيت درباره آن پيش‌بيني كرد. در كمدي «راي شناور» نوشته جيسون ريچمن و به كارگرداني جاسوا مايكل استرن، همه چيز در انتخاب رياست‌جمهوري آمريكا به مرد درب و داغان و گمنامي بستگي پيدا مي‌كند كه در شهر كوچك و دور افتاده تكزيكو، در ايالت نيومكزيكو، با دختر 12 ساله‌اش، مالي (مدلين كارول) زندگي مي‌كند و اين دختر بچه باهوش در روز انتخابات به وقايعي دامن مي‌زند كه سيل سياستمداران را به شهر كوچكشان روانه مي‌سازد تا نظر پدر او را به سمت كانديداي حزب آنها جلب كند. زيس هاپر، استنلي توچي و ناتان لين نيز در «راي شناور» بازي مي‌كنند و علاوه بر بازي عالي همه گروه و مخصوصا كوين كاستنر، مدلين كارول نيز به‌عنوان يكي از استعدادهاي نوجوان هاليوود- در كنار ابيگيل برزلين، داكوتا فانينگ و آناسوفي راب- مطرح شده است. فيلم با درجه‌بندي13ـ PG نمايش داده شده است.
رودخانه يخ‌زده Frozen River
برنده جايزه بزرگ هيات داوران در رشته بهترين فيلم دراماتيك جشنواره ساندنس 2008، درامي است كه كورتني هانت نوشته و به‌عنوان اولين فيلم بلندخود كارگرداني كرده است. در فيلم 97 دقيقه‌اي «رودخانه يخ‌زده» كه با درجه R روي پرده رفته، دو زن، يكي سفيد پوست و ديگري سرخپوست از قبيله موهاوك كه هر دو، كودك‌شان را به تنهايي بزرگ مي‌كنند در منطقه مرزي ميان ايالت نيويورك آمريكا و كبك كانادا وارد فعاليت‌هاي قاچاق مي‌شوند و از روي رود يخ‌زده سنت لارنس عبور مي‌كنند تا آنكه سر و كله نيروهاي مرزي پليس نيويورك پيدا مي‌شود. مليسا لئو، ميستي اوپهام، چارلي مك درمونت و مايكل اوكيف بازيگران اين فيلم مستقل هستند كه با دوربين ديجيتال HD فيلمبرداري شده است.
قطار گوشت نيمه شب The Midnight Meat Train
اين فيلم ترسناك براساس داستان كوتاهي از جلد اول «كتاب‌هاي خون» كلايو باركر منتشر شده در سال 1984 را ريوهي كيتامورا كارگرداني كرده و نويسنده داستان تهيه‌كنندگي فيلم را برعهده گرفته است. در «قطار گوشت نيمه شب» يك عكاس در تعقيب قاتلي زنجيره‌اي ملقب به «قصاب راه‌آهن زيرزميني» متوجه مي‌شود كه در زير خيابان‌هاي شهر اتفاقاتي فراتر از تصور او در جريان است. بردلي كوپر، راجر بارت، ويني جونز و بروك شيلدز بازيگران اين فيلم هستند كه با بودجه 15 ميليون دلار در لوكيشن‌هاي مترو لس‌آنجلس فيلمبرداري شده و به‌خاطر هزينه‌هاي سنگين توليد فيلم در نيويورك، مكان وقوع داستان آن به ساحل غربي آمريكا و ايالت كاليفرنيا منتقل شد. فيلم علاوه بر تاخير يك ساله توليد و تغيير كارگردان (قرار بود پاتريك تاتوپولس كارگردان آن باشد) براي همزمان نشدن با اكران «وقايع‌نگاري نارنيا: شاهزاده كاسپين» با سه ماه تاخير روي پرده رفته است.
شصت و شش Sixty Six
در كمدي- درام «شصت و شش»، محصول 2006 انگلستان به كارگرداني پل وايلاند، پسر نوجوان 13 ساله‌اي كه طبق رسم كليميان بايد مراسم آييني خاصي در اين سن برگزار كند، قصد دارد مثل برادر بزرگ‌ترش مراسم باشكوهي در خانه برگزار كند اما به اين مشكل برمي‌خورد كه جشن او مصادف با بازي فينال جام‌جهاني 1966 است و تيم انگلستان در بازي فينال حضور دارد و در آن زمان اكثر مدعوين ترجيح مي‌دهند در خانه خودشان پاي تلويزيون بنشينند. فيلمنامه را بريجيت اوكانر و پيتر استروگان نوشته‌اند و هلنا بونهام كارتر، ادي مارسان، گرگ سولكين و تامس دروسن بازيگران اين فيلم 93 دقيقه‌اي داراي درجه‌بندي 13-PG هستند كه در لوكيشن‌هاي شهر برايتون ساسكس انگلستان فيلمبرداري شده است.
 شنبه 12 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 333]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن