تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن نیک را از هر کسی ، هر چند به آن عمل نکند ، فرا گیرید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805545086




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

توپ طلا به خليلي رسيد ؛ قطبي و پرسپوليس بهترين شدند


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: توپ طلا به خليلي رسيد ؛ قطبي و پرسپوليس بهترين شدند
سومين دوره مراسم اهداي توپ طلا با حضور بازيكنان، مربيان و داوران فوتبال و جمعي از خبرنگاران برگزار شد كه در نهايت «محسن خليلي» به عنوان مرد فوتبال ايران، برنده توپ طلاي اين دوره شد.

در ابتداي اين مراسم كه صبح جمعه در هتل المپيك تهران برگزار شد، از عادل فردوسي پور مجري و تهيه كننده برنامه 90 به خاطر يك دهه فعاليت در زمينه فوتبال كشور تقدير و قدرداني شد.
لوح تقدير و تنديس يادبود توسط «افشين قطبي» به عادل فردوسي پور اهدا شد و فردوسي پور طي صحبتي كوتاه درمورد فوتبال كشور گفت: فوتبال ايران در حال حرفه اي شدن است و حاشيه در فوتبال جذابيت آن را زياد مي كند.
سپس نامزدهاي دريافت لوح تقدير و تنديس سومين دوره مراسم اهداي توپ طلا با معرفي دروازه بانان برتر آغاز شد. از بين دروازه بانهاي ليگ برتر مهدي واعظي، وحيد طالب لو و مهدي رحمتي سه دروازه بان برتر بودند كه از اين بين «مهدي رحمتي» به عنوان بهترين دروازه بان ليگ هفتم انتخاب شد.
در ادامه نامزدهاي دريافت جايزه بهترين دفاع فصل گذشته اعلام شدند كه از بين هادي عقيلي از سپاهان اصفهان، مجتبي شيري از استقلال اهواز، سيد جلال حسيني از سايپا و سپهر حيدري از پرسپوليس، «سيد جلال حسيني» از سايپا به عنوان بهترين دفاع ليگ هفتم انتخاب شد.
كريم باقري از پرسپوليس با كسب اكثريت آرا از بين مجتبي جباري از استقلال تهران، ايمان مبعلي از الشباب امارات و احسان حاج صفي از سپاهان به عنوان بهترين هافبك انتخاب شد.كريم باقري پس از دريافت جايزه اش گفت: اميدوارم پرسپوليس را در فصل آينده قدرتمندتر از فصل قبل ببينيد و بتوانيم در سه جام پيش رو بهترين نتيجه را كسب كنيم.
وي در پاسخ به سؤالي مبني بر اينكه آيا حضور افشين قطبي باعث تمديد قراردادش شد؟ گفت: من پرسپوليس را به خاطر پرسپوليس دوست دارم، هرچند قطبي هم زحمتهاي زيادي كشيده و پرسپوليس را در سخت ترين شرايط به مقام قهرماني رساند.همچنين در ادامه اين مراسم از بين هادي اصغري، مهاجم فصل گذشته راه آهن، محسن خليلي مهاجم پرسپوليس و نيكبخت واحدي از پرسپوليس، «محسن خليلي» علاوه بر انتخاب شدن به عنوان مرد سال فوتبال كشور به عنوان بهترين مهاجم نيز انتخاب شد.
در ادامه اين مراسم؛ سعيد مظفري زاده با رأي نويسندگان و ورزشي نويسان به عنوان بهترين داور ليگ هفتم انتخاب شد. سعيد مظفري زاده براي كسب اين مقام مسعود مرادي، خداداد افشاريان و محسن تركي را در پيش رو داشت.
سپس فرشاد پيوس و صادق درودگر براي اهداي جايزه بهترين تيم فصل گذشته حاضر شدند كه از بين تيمهاي پرسپوليس تهران، سپاهان اصفهان و صباباتري، «پرسپوليس» به عنوان بهترين تيم ليگ هفتم انتخاب شد.
صادق درودگر هم در ادامه مراسم گفت: به قطبي گفتم دل شير را امسال بايد داشته باشي كه بعد از قهرماني در فصل گذشته و با وجود تمامي سختيها و مشكلات سال قبل بار ديگر پرسپوليس را براي سرمربيگري انتخاب كردي.
فرشاد پيوس، بازيكن سابق پرسپوليس نيز گفت: پرسپوليس و افشين قطبي سال سختي دارند و اميدوارم با كسب امتيازات خوب، قهرماني را بار ديگر نصيب پرسپوليس كنند.
در ادامه مراسم، بهترين مربي فصل گذشته انتخاب شد كه «افشين قطبي» از بين پرويز مظلومي از ابومسلم و نادر دست نشان از پگاه؛ توانست اين عنوان را كسب كند.
گفتني است، اين انتخابها هر ساله با نظرسنجي از نمايندگان رسانه هاي گروهي، مربيان و كارشناسان فوتبال انجام و توسط خبرگزاري فوتبال ايران برگزار مي شود.
*قطبي: اميدوارم هميشه پرسپوليس اول و استقلال دوم باشد
افشين قطبي پس از دريافت تنديس انتخابش به عنوان مربي برتر فصل گذشته ليگ برترگفت: كار ساده اي با پرسپوليس دارم. اميدوارم با تبديل دل شير به دل ببر، هر سه جام را كسب كنيم.سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در مراسم انتخاب برترينهاي فوتبال ايران افزود: تماشاگران پرسپوليس بهترين هواداران دنيا هستند و اين توپ طلايي براي تمامي هواداران و بازيكنان طلايي پرسپوليس است. من در فصل آينده با وجود چنين بازيكنان ارزنده و طلايي كار ساده اي را در پيش روي دارم و اميدوارم امسال بتوانيم شادي فصل گذشته را با كسب سه جام به هواداران اعطا كنيم.وي درمورد سختيهاي كار در پرسپوليس گفت: همه باشگاههاي بزرگ سختي و فشارهاي كاري مربوط به خود را دارند و من دوستار سختي و فشارهاي كاري هستم و سال گذشته بيشترين فشار را تحمل كردم و اميدوارم فصل آينده دل شير را به دل ببر تبديل كنم و پرسپوليس را به عنوان قهرماني برسانم.
وي درمورد برگشتش به پرسپوليس گفت: هواداران، مصطفوي و حسين هدايتي، عاملان اصلي حضورم در پرسپوليس بودند. صحبتهاي علي آبادي هم يكي ديگر از عوامل حضور من در پرسپوليس بود.
قطبي درمورد ديدار خود با حبيب كاشاني گفت: از زمان برگشتم به ايران فرصتي براي ديدار با كاشاني پيدا نكرده ام، اما به عنوان يك برادر كوچكتر مشتاق ديدار وي هستم و در اولين فرصت به ديدار او خواهم رفت.
در پايان اين مراسم «قطبي» درمورد شهرآورد ليگ آينده گفت: بيشتر بازي هاي اين دو تيم مساوي شده است و اميدوارم بازي خوبي را بتوانيم در مقابل حريف سنتي خود انجام دهيم.
قطبي در پايان آرزو كرد كه پرسپوليس هميشه قهرمان و استقلال دوم باشد.
*قلعه نويي: تيم ملي كار آساني دارد
در آخر اين مراسم با حضور سعيد مظفري زاده و افشين قطبي از امير قلعه نويي به عنوان يك مربي ويژه تشكر و قدرداني شد.
امير قلعه نويي نيز پس از دريافت جايزه اش گفت: به قطبي به خاطر قهرماني در فوتبال ايران و كسب عنوان بهترين مربي و بهترين تيم تبريك مي گويم و اميدوارم حضور اين چنين افرادي در فوتبال ايران باعث ارتقاي سطح كيفي فوتبال شود.
قلعه نويي درمورد استقلال و ليگ پيش روي نيز گفت: با توجه به تجربه سپاهان، استقلال را براي حضور در سه جام به خوبي آماده كرده ايم و مدعي هر سه جام هستيم.
وي درمورد بازي پرسپوليس و استقلال در ليگ هشتم گفت: تا آن زمان فرصت زيادي است و من تمامي فكر و انديشه ام براي بازي در مقابل ابومسلم است.
قلعه نويي درمورد حضورش در تيم ملي گفت: من در بدترين شرايط فوتبال ايران و در صورتي كه فدراسيون رئيسي نداشت، تيم را قهرمان كردم و در مدت چهار روز بيست هزار كيلومتر براي انجام ديدارهاي ملي با بازيكنان سفر كرديم و در آن زمان ما در ضربات پنالتي نتيجه را به كره جنوبي واگذار كرديم. در مالزي يك تيم قهرمان مي شد، اما در حال حاضر براي حضور در جام جهاني پنج تيم براي حضور در جام جهاني كانديدا هستند و كار آساني در پيش رو دارند.
وي در پايان درمورد «افشين قطبي» و فوتبال ايران گفت: قطبي را از نظر فني مورد صحبت قرار نمي دهم، اما در مورد شخصيت و رفتار وي بايد بگويم داراي يك شخصيت بالاست و داراي دانش فوتبالي خوبي است و براي فوتبال ما با ارزش است.

فردوسي پور: 90 تغيير مي كند
عادل فردوسي پور به عنوان بهترين گزارشگر اين فصل فوتبال كشور از سوي ستاد برگزار ي مراسم توپ طلا انتخاب و در اين مراسم كه در هتل المپيك برگزار شد مورد تقدير قرار گرفت.وي با تشكر از برگزار كنندگان اين مراسم اظهار داشت: انتخاب بهترينهاي فوتبال در همه جاي دنيا رواج دارد و به پيشرفت فوتبال كمك مي كند.
وي همچنين در خصوص برنامه 90 اظهار داشت: تصاويري كه در اين مراسم از 90 پخش شد براي خود من هم جالب بود و واقعاً فكر مي كنم دلم براي 90 تنگ شده. منتظريم تا فصل شروع شود و باز هم در خدمت فوتبال دوستان باشيم. 90 امسال تغييراتي نسبت به گذشته خواهد داشت. البته اصول حفظ مي شود، اما در سبك كارمان تغييراتي ايجاد مي كنيم و اميدواريم شكل جديد برنامه مورد توجه مردم و رسانه ها قرار بگيرد.
 شنبه 12 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 290]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن