تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820791527




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه و خواندني و سوت پايان و دقيقه 90


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: كوتاه و خواندني و سوت پايان و دقيقه 90
توپ طلا فوتبال ايران به محسن خليلي رسيد

سومين دوره مراسم اهداي توپ طلا با حضور بازيكنان، مربيان و داوران فوتبال و جمعي از خبرنگاران برگزار شد كه در نهايت محسن خليلي به عنوان مرد فوتبال ايران، برنده توپ طلاي اين دوره شد.

تماس تلفني قطبي با خليلي
تبريك به بهترين بازيكن فوتبال ايران

افشين قطبي پس از انتخاب محسن خليلي به عنوان بهترين بازيكن فوتبال ايران تلفني اين عنوان را به او تبريك گفت.
گفتني است كه پس از آن كه از سوي نويسندگان و خبرنگاران ورزشي محسن خليلي مهاجم پرسپوليس به عنوان بهترين بازيكن فوتبال ايران دست يافت، افشين قطبي دقايقي پس از انتخاب به صورت تلفني اين عنوان را به خليلي تبريك گفت. او در اين گفت وگوي تلفني احوال پاي آسيب ديده بهترين مهاجم فصل گذشته فوتبال ايران را جويا شد.

محمد نصرتي قراردادش را با پرسپوليس تمديد كرد

محمد نصرتي قرارداد خود با تيم فوتبال پرسپوليس را تمديد كرد.
گفتني است كه محمد نصرتي مدافع ملي پوش پرسپوليس پس از بازگشت از اردوي اروپايي تيم ملي، قرارداد خود را براي يكسال ديگر تمديد كرد.
نصرتي پس از گفت وگو با داريوش مصطفوي مديرعامل پرسپوليس، با حضور در هيات فوتبال تهران قرارداد خود را ثبت كرد.
همچنين مدافع برزيلي كه افشين قطبي روي آن نظر داشت، پس از حضور او در تمرينات نتوانست نظر كادر فني پرسپوليس را جلب كند و جذب وي منتفي شد.
بر اساس اعلام سازمان ليگ، هفتم مرداد فصل نقل وانتقالات ليگ هشتم به پايان رسيد. اما با توجه به حضور تيم ملي در اردوي اروپا و نامشخص بودن وضعيت تعدادي از بازيكنان تيم ملي، فدراسيون فوتبال تصميم گرفت كه اين تاريخ را براي بازيكنان ملي پوش تا دوازدهم مرداد تمديد كند.

محسن خليلي مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس تهران :
از فدراسيون با من تماس نگرفته اند
محسن خليلي مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس تهران كه در اردوي تيم ملي آسيب ديد و مجبور به عمل جراحي شد گفت: پس از عمل جراحي تا كنون، از فدراسيون با من تماسي گرفته نشده است.
وي افزود: خوشحالم كه عمل جراحي موفقيت آميزي روي زانويم انجام شد تا بتوانم دوباره در خدمت فوتبال ايران و پرسپوليس باشم.
وي ادامه داد: تمرينات فيزيوتراپي، كار با وزنه و حركات بالاتنه را انجام مي دهم تا قدرت راه رفتن را پيدا كنم.
مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس درباره بهترين جايگزين خودش گفت: امسال پرسپوليس مهره هاي بسيار خوبي دارد. فقط مي توانم براي دوستانم آرزوي موفقيت كنم كه بتوانم مشكل را حل كنند و مطمئن هستم جوانان خوبي هستند تا جايم را پر كنند.
وي افزود: از صميم قلب از تمام دوستان و افشين قطبي تشكر مي كنم كه با دلداري هايشان باعث شدند به آينده اميدوار شوم و زودتر از موعد مقرر براي تيم ملي و پرسپوليس گلزني كنم.
خليلي عنوان كرد: برايم بازي نكردن در دربي بسيار عذاب آور است; اما سعي مي كنم به عنوان يك هوادار با پيراهن قرمز در ورزشگاه حضور داشته باشم تا جشن پيروزي بگيرم.
مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس درباره هزينه هاي پرداختن عمل جراحي اش اظهار داشت: علي دايي سرمربي تيم ملي و ابراهيمي سرپرست تيم ملي به من اعلام كردند كه فدراسيون هزينه هاي عمل جراحي مرا پرداخت مي كند; اما پس از عمل جراحي هنوز از فدراسيون با من تماسي گرفته نشده و تمام هزينه ها را از جيبم پرداخت كرده ام.
خليلي در مورد كسب توپ طلا گفت: اين تبريك را بايد به هوادار پرسپوليس گفت و به بازي هايم كه مرا كمك كردند. اميدوارم بازيكن مفيدي پس از رفع مصدوميتم باشم تا جواب محبت هاي دوستان را بدهم.
وي خاطر نشان ساخت: با توجه به اينكه بدترين خاطره در زندگي فوتبالي ام را در حال سپري كردن هستم، مطمئنم به زودي با تلاش دو چندان برمي گردم تا با گلزني مجدد براي پرسپوليس، جام جهاني را از دست ندهم و در قهرماني در ليگ قهرمانان شريك باشم.

در بازي مقابل يوكوهاما فارينوس
هاشميان 23 دقيقه در ژاپن بازي كرد

مهاجم ايراني بوخوم در ديداري دوستانه براي تيم آلماني اش به ميدان رفت.
گفتني است كه وحيد هاشميان كه در پايان فصل گذشته از هانوفر جدا شد و به بوخوم ملحق شد، در ديدار دوستانه در ژاپن 23 دقيقه برابر تيم يوكوهاما فارينوس بازي كرد.
در اين بازي هاشميان در نيمه دوم و از دقيقه 67 به جاي ميسل به ميدان آمد.
دو تيم در ورزشگاه يوكوهاما بعد از 90 دقيقه به تساوي يك بر يك رضايت داد. ياماسه در دقيقه 43 براي يوكوهاما و در دقيقه 53 گروته براي بوخوم گل زدند.

نگرنوبل فوت 38 فرانسه خواهان مجتبي جباري

تيم فوتبال " گرنوبل فوت 38 " فرانسه كه به تازگي به ليگ دسته اول باشگاه هاي اين فرانسه راه يافته، خواهان عقد قرارداد با جباري شده است.
مجتبي جباري پس از عقد قرارداد با باشگاه استقلال براي مذاكره با تيم تازه دسته اولي شده به فرانسه رفت و پس از شركت در تست پزشكي مورد تاييد اين باشگاه قرار گرفت.
جباري كه سابقه چنداني در عرصه ملي ندارد، براي همراهي اين تيم بايد ابتدا در تست پزشكي شركت مي كرد و پس از تاييد سلامت با وي مذاكرات نهايي انجام مي شد. هافبك جوان استقلال در صورت تمايل پس از پشت سرگذاشتن اين آزمون طي هفته آتي با مسئولان باشگاه گرنوبل فوت وارد مذاكره مي شود تا براي چند و چون قرارداد با آنها مذاكره كند.
در مفاد قرارداد جديد مجتبي جباري با باشگاه استقلال حق ترانسفر به وي داده شده است اما در صورتي حق و حقوق اين باشگاه پرداخت شود.
باشگاه " گرنوبل فوت 38" كه مجتبي جباري در آستانه امضا قرارداد با آن قراردارد، در سال 1892 با نام دوگرنوبل تاسيس شده و از سال 1997 به المپيكو گرنوبل فوت تغيير نام داده است. مدير اين باشگاه كازوتوشي باتانابه ژاپني است. تيم فوتبال گرنوبل فوت در ورزشگاه 30 هزار نفري آلپس به ديدار حريفان مي رود.

هكتور كوپر در آستانه مربيگري تيم ملي
فوتبال گرجستان

هكتور كوپر، سرمربي سرشناس آرژانتيني در آستانه قبول سرمربي گري تيم ملي گرجستان قرار دارد.
هكتور كوپر كه هم اكنون در گرجستان به سر مي برد به احتمال فراوان با توجه به توافق هاي اوليه هدايت اين تيم در مرحله مقدماتي جام جهاني2010 را در اختيار خواهد گرفت.
تيم ملي گرجستان در گروه 8 مسابقات مقدماتي جام جهاني در قاره اروپا با تيم هاي ايتاليا، ايرلند، قبرس و مونته نگرو هم گروه است.

استقلال همچنان بدون حامي مالي است

مسئولان استقلال هنوز با شركتي براي قبول حمايت مالي از اين تيم به توافق نرسيده اند.
گفتني است كه در حالي كه چند روز ديگر تا شروع ليگ برتر در فصل جديد باقيمانده، باشگاه استقلال هنوز نتوانسته با شرايط مالي شركت هايي كه براي مذاكره با آنها پيش قدم شده اند، موافقت كنند و به همين دليل هنوز حامي مالي ندارد.
فصل گذشته كه فروشگاه هاي زنجيره اي شهروند و تعاوني مالي و اعتباري شهر حمايت مالي دو باشگاه پزسپوليس و استقلال را برعهده گرفتند، مبلغي در حدود يك ميليارد تومان به اين دو تيم پرداخت شد. با توجه به اين موضوع، مسئولان اين تيم حاضر نيستند با مبلغي پايين تر از سال گذشته با اين شركت ها قرارداد امضا كنند.
مدير روابط عمومي اين باشگاه اظهار داشت: با توجه به پيشنهادهاي نامناسب مالي، هنوز با شركت خاصي به توافق نرسيديم; اما در حال مذاكره با شركت هاي مختلف هستيم.

حضور 205 كشور در چين و شكستن ركورد آتن

بيست و نهمين دوره المپيك با حضور 205 كشور از سراسر دنيا برگزار مي شود كه اين تعداد، ركورد مسابقات آتن را خواهد شكست.
گفتني است كه در بيست و هشتمين دوره المپيك كه سال 2004 به ميزباني آتن برگزار شد 201 كشور حضور داشتند كه اين تعداد در پكن به احتمال زياد به 205 افزايش خواهد يافت.
البته هنوز حضور جزاير مارشال كشور توولو از اقيانوسيه مشخص نيست و عراق نيز از سوي كميته بين المللي المپيك محروم شده است. كره شمالي و جنوبي به عنوان 2 كشور مجزا در المپيك حضور خواهند داشت.

كريم باقري هافبك تيم فوتبال پرسپوليس تهران:
فقط به خاطر هواداران
كريم باقري هافبك تيم فوتبال پرسپوليس تهران در خصوص تمديد قرارداد خود گفت: از آمدنم قطبي خوشحالم; اما به خاطر هيچكس پرسپوليسي نشده ام.

وي افزود: فكر كنم در اردوي دبي كادر فني به خواسته خود رسيده و در دو بازي تداركاتي كه شايد سخت نبوده باشد، به وحدت تاكتيكي رسيديم.
وي اضافه كرد: از صميم قلب اميدوارم هواداران بي احترامي به بازيكنان حريف مخصوصا در برابر پرسپوليس را فراموش كنند و فقط به فكر تشويق تيم محبوب خود باشد.
باقري ياد آورشد: مدتي كه در پرسپوليس بودم، با وجود اينكه از آمدن قطبي بسيار خوشحال شدم; اما حضور در اين تيم ربطي به شخص نداشت و فقط به عشق هواداران و رنگ قرمز پيراهن آن را پوشيده ام.
وي در باره انتخابش به عنوان بهترين هافبك گفت: از تمام كارشناسان و اهل فن تشكر مي كنم. ياد گرفته ام كه هرگز حتي يك دقيقه هم بدون مسئوليت در زمين نباشم.
وي افزود: در اولين گام در ليگ برتر، بازي سختي را برابر سايپا داريم. اميدوارم براي حضور موفق در ديدارهاي بعدي، از روز اول با قدرت ظاهر شويم.

استقلال با 5 گل به پيروزي رسيد

تيم فوتبال استقلال در ديداري تداركاتي مقابل آرمين به پيروزي 5 بر صفر دست يافت.
گفتني است كه اين تيم در دومين بازي دوستانه خود پس از اردوي تركيه، در زمين شماره 2 آزادي به مصاف آرمين رفت و با پنج گل اين تيم را شكست داد.
گل هاي اين تيم را هادي شكوري، سياوش اكبرپور، علي عليزاده (2 گل) و آرش برهاني به ثمر رساندند.
تنها مصدوم اين تيم عليرضا عباسفرد دور زمين به دويدن پرداخت. مجتبي جباري نيز غايب آبي پوشان در اين مسابقه بود. گويا اين بازيكن براي مذاكره با يك تيم فرانسوي به اين كشور سفر كرده است.

محمد طلايي خط خورد

محمد طلايي مربي تيم ملي كشتي آزاد پس از حذف از ليست مربيان اعزامي به المپيك گفت: با شرايطي كه فدراسيون كشتي براي اعزام من به بازيهاي المپيك 2008پكن در نظر گرفته است ، به اين بازيها نخواهم رفت.
وي با نظر و خواست مسوولان فني و اجرايي فدراسيون كشتي از فهرست مربيان اعزامي به بازيهاي المپيك 2008پكن خط خورد و نام محسن فرح وشي يكي ديگر از مربيان تيم ملي كشتي آزاد ايران كه دو ماه پيش به جمع كادر فني اين تيم اضافه شد ، در فهرست نفرات اعزامي به المپيك پكن قرار گرفت.!
گفتني است كه چند روز پيش رئيس فدراسيون كشتي گفت كه تحت هر شرايطي و با هزينه شخصي خودش محمد طلايي را به بازيهاي المپيك 2008پكن اعزام مي كند اما او نمي تواند در دهكده اين بازيها اسكان يابد و بايد در يكي از هتل هاي شهر پكن اقامت كند.!
طلايي گفت : با اين وضعيت تحت هيچ شرايطي به المپيك پكن نخواهم رفت. اگر من مربي تيم ملي كشتي آزاد ايران هستم بايد همانند يك مربي و با احترام به اين بازيها اعزام شوم. اينگونه اعزام شدن به المپيك در واقع بي احترامي و توهين به شخصيت من است.
وي ادامه داد : نيازي نيست كه با هزينه شخصي رئيس فدراسيون كشتي به بازيهاي المپيك بروم و منتي هم روي سرم باشد.
وي تصريح كرد : اما در اين بين احساس مي كنم كه بعضي افراد ، رئيس فدراسيون كشتي را فريب داده اند و از موقعيت خود در كشتي سو» استفاده كرده اند.

رقابت هاي داياموند بال - چين
تيم ملي بسكتبال ايران چهارم شد

تيم ملي بسكتبال ايران 75 بر 46 مغلوب چين شد و عنوان چهارمي جام داياموند بال را از آن خود كرد.
تيم ايران در ديدار رده بندي با شكست مقابل ميزبان المپيك چهارم شد. در ديدار ايران مقابل چين، صمد نيكخواه بهرامي بازي نكرد، حامد حدادي نيز در كوارتر چهارم به دليل آسيب ديدگي از ناحيه ي مچ پا از زمين بازي خارج شد.
پيش از ديدار رده بندي، صربستان نيز با حساب 99 بر 62 از سد آنگولا گذشت و پنجم شد.

اميد بوخوم به هاشميان

پايگاه اينترنتي روزنامه آلماني وست دويچه سايتونگ در مطلبي درباره باشگاه بوخوم نوشت: بوخوم به بازيكنان بازگشته اش اميد بسته است.
گفتني است كه اين روزنامه در اين باره به بازگشت وحيد هاشميان مهاجم سال هاي پيش بوخوم اشاره كرد و نوشت: بوخوم دو سال گذشته را بدون نگراني پشت سر گذاشت. اكنون نوبت سال سوم فرا رسيده است. ماندن در بوندسليگا يك هدف هر ساله بوخوم است. اين باشگاه در دو سال گذشته به اين هدف دست يافته است. اين باشگاه با دو بازيكن دوباره بازگشته اش، يعني فراير و هاشميان در فصل آينده دوباره مي خواهد، كارش را بدون نگراني پيش ببرد.
بوخوم در سال 2008 هم همچون هميشه، فصل را با هدف حفظ جايگاهش شروع خواهد كرد. باشگاه با حفظ استانيسلاو سستاك بهترين گلزن فصل پيش خود و بازگشت وحيد هاشميان كه گلزن ترين بازيكن بوخوم در سال 2004 بود، به تهاجم مي انديشد. در ادامه اين مطلب به بازگشت هاشميان اشاره شده و حضور مجدد وي را در اين تيم از روي علاقه او به اين تيم دانسته است. و همچنين نيز آمده است: هاشميان بهترين دوران فوتبالش را در بوخوم گذراند. او در آنجا چنان خوب بود كه بايرن مونيخ او را مي خواست اما، هلي كوپتر در بايرن مونيخ به ندرت بلند شد. اين بازيكن 32 ساله پس از حضور در هانوفر اكنون بار ديگر به بوخوم بازگشته است.

امير احمد مظفري رييس پژوهشكده تربيت بدني وزارت علوم:
خصوصي كردن ورزش يعني ناديده گرفتن حق فقرا

امير احمد مظفري رييس پژوهشكده تربيت بدني وزارت علوم، تحقيقات و فناوري گفت: توسعه پايدار در ورزش خود به خود ايجاد نمي شود و واژه ي پايدار توصيفي جهاني است.
دكتر امير احمد مظفري با ارايه مقاله خود درباره توسعه پايدار در ورزش قهرماني در دومين كنگره ملي مديريت ورزش افزود: تجهيزات، زيرساخت و پشتيبان محورهاي اساسي توسعه هستند. خلاقيت، استعداد، تفاهم و تعامل، سازگاري و انطباق در توسعه از اهميت بالايي برخوردارند. انسان محور پايداري است. براي رسيدن به رفاه بايد در منابع طبيعي، سياسي، اجتماعي و اقتصادي پايداري وجود داشته باشد.
وي ادامه داد: مصرف زياد، كاهش بهره برداري و نگراني هاي موجود در جوامع منجر به ايجاد تفكر توسعه پايدار صرفا به خاطر حفظ محيط زيست شد. توسعه پايدار كاملا انسان محور است و در واقع انسان هسته ي مركزي توسعه پايدار است.
وي با بيان اينكه توجه ويژه به افزايش سطوح زيربنايي ورزش نقش ورزشكار را گم مي كند، متذكر شد: امروزه خصوصي كردن ورزش يعني ناديده گرفتن افراد فقير در ورزش. آيا اين انسان محوري است؟ توسعه پايدار بايد حقوق انسان را رعايت كند و براي آينده او برنامه ريزي نمايد. تعريف چشم انداز 20 ساله يعني ما به آينده نگاه كرديم. در قانون اساسي به رعايت محيط زيست انسان ها تاكيد شده است. توسعه پايدار شامل يك موقعيت ثابت نيست، فرآيندي است كه مشمول دگرگوني، انطباق و سازگاري مي شود. وي با بيان اين كه براي سالم سازي انسان ها بايد سرمايه گذاري كنيم، خاطرنشان كرد: براي رسيدن به توسعه پايدار و رسيدن به پايداري در ورزش قهرماني بايد عقبه اي قوي داشته باشيم. كميته ي ملي المپيك، وزارت آموزش و پرورش و ساير سازمان ها بايد براي توسعه پايدار هماهنگ و همسو حركت كنند و با توجه به علم ورزش فعاليت داشته باشند. براين اساس چرا علم ورزش در كشور ما تشريفاتي است؟!
وي به صحبت هاي اخير رييس سازمان تربيت بدني مبني بر عدم توانايي اساتيد تربيت بدني در مديريت ورزش كشور اشاره و اظهار كرد: شايد علي آبادي براي ورزش دلسوزانه تصميم مي گيرد و ما نيز در اين امر شكي نداريم ولي اين نوع نگاه و نگرش هرگز ما را به تفكر توسعه در ورزش نمي رساند. اين تفكر غلطي است كه بايد اصلاح شود.

امير قلعه نوعي سرمربي استقلال :
كار تيم ملي آسان است
امير قلعه نوعي سرمربي استقلال در خصوص انتخاب قطبي به عنوان مربي برتر سال گفت: به قطبي به خاطر قهرماني در فوتبال ايران و كسب عنوان بهترين مربي و بهترين تيم تبريك مي گويم و اميدوارم حضور اين چنين افرادي در فوتبال ايران باعث ارتقاي سطح كيفي فوتبال شود.
وي درمورد استقلال گفت: با توجه به تجربه سپاهان، استقلال را براي حضور در سه جام به خوبي آماده كرده ايم و مدعي هر سه جام هستيم.
وي درمورد بازي پرسپوليس و استقلال در ليگ هشتم گفت: تا آن زمان فرصت زيادي است و من تمامي فكر و انديشه ام براي بازي در مقابل ابومسلم است.
وي درمورد حضورش در تيم ملي گفت: من در بدترين شرايط فوتبال ايران و در صورتي كه فدراسيون رييسي نداشت، هدايت تيم را برعهده گرفتم و در مدت چهار روز بيست هزار كيلومتر براي انجام ديدارهاي ملي با بازيكنان سفر كرديم و در آن زمان ما در ضربات پنالتي نتيجه را به كره جنوبي واگذار كرديم و در مالزي يك تيم قهرمان مي شد. ولي در حال حاضر براي حضور در جام جهاني پنج تيم براي حضور در جام جهاني كانديدا هستند و كار آساني در پيش رو دارند.
وي در پايان درمورد افشين قطبي و فوتبال ايران گفت: از نظر فني در مورد قطبي صحبت نمي كنم، ولي درمورد شخصيت و رفتار وي بايد بگويم داراي يك شخصيت بالاست و داراي دانش فوتبالي خوبي است و براي فوتبال ما با ارزش است.

واكنش سخنگوي چارلتون به اعتراض فدراسيون فوتبال:
ديدار تيم هاي ملي ايران و باشگاه چارلتون سازماندهي نشده بود

با توجه به اعلام فدراسيون فوتبال ايران، قرار بود كه تيم ملي با سفر به اسپانيا و برگزاري اردوي 10 روزه، ديدار دوستانه اي را در ساحل ماربيا با چارلتون انگليس برگزار كند; اما به يك باره، انجام اين ديدار تداركاتي لغو شد.
مهدي تاج، نايب رئيس اول فدراسيون درباره علت لغو اين مسابقه دوستانه عنوان كرد كه تيم انگليسي به دليل آزمايش موشكي از سوي ايران اين رقابت را لغو كرد. مسئولان فدراسيون در واكنش به رفتار نمايندگان انگليسي كه فوتبال را به مسايل سياسي ربط داده اند، به فيفا شكايت كردند.
مت رايت، سخنگوي چارلتون در اين زمينه تاكيد كرد كه لغو ديدار دوستانه با تيم ملي ايران هرگز به دليل مسايل سياسي نبوده است.
وي اظهار داشت: ما مانند تيم ملي ايران، اردويي را در اسپانيا برگزار كرديم. علاوه بر ما، تيم هاي روچداله (تيمي از شمال انگليس) و گيبرلتار (جبل الطارق) در همانجا حضور داشتند. قصد داشتيم كه علاوه بر پيگيري تمريناتمان، چند بازي تداركاتي را با تيم هايي كه آنجا هستند نيز برگزار كنيم. سخنگوي چارلتون ادامه داد: به دلايل متعددي كه در آن شرايط داشتيم، بازي با تيم هاي روچداله و تيم ملي ايران برحسب موارد منطقي، امكان پذير نبود. بر همين اساس، در پايان اردو فقط يك مسابقه با گيبرلتار انجام داديم.
وي چاپ گزارش هايي كه در آن به ارسال نمابرهايي از سوي چارلتون مبني بر عدم برگزاري ديدار دوستانه با ايران را رد كرد و گفت: تا آنجايي كه مي دانم، انتشار چنين خبرهايي براي لغو ديدار دوستانه معتبر نبودند زيرا نمابري ارسال نكرديم. ديدار دوستانه با ايران لغو شد چون اين مسابقه سازماندهي نشده بود و همانطور كه گفتم، به دلايل منطقي با ايران در اسپانيا بازي نكرديم.
رايت خاطر نشان ساخت: اگر مشكلي با ايران داشتيم، بدون شك هيچ چيزي را مخفي نمي كرديم و شرايط را به بازيكنان ايران مي گفتم. در صورت داشتن
اختلاف، اصلا با ايران بحث نمي كرديم.

نامزدهاي بهترين هاي فوتبال ايران در سال 87

فدراسيون فوتبال نامزدهاي بهترين هاي اين رشته در سال 1387 را معرفي كرد و قرار است شنبه شب در مراسم ويژه اي نفرات برتر رسما معرفي شوند.
فدراسيون فوتبال با همكاري صندوق حمايت از قهرمانان و پيشكسوتان ورزشي و نظر سنجي از مربيان ، مديران عامل ، سرپرستان و مديران مسئول و سردبيران رسانه هاي ورزشي اقدام به برگزاري مراسم انتخاب بهترين هاي فوتبال ايران در سال 1387 كرده است.
براين اساس نامزدهاي بهترين هاي فوتبال و فوتسال ايران در سال 1387 به شرح زير است:
فوتبال :
بهترين فوتباليست : محسن خليلي - كريم باقري - مجتبي جباري
بهترين سرمربي: افشين قطبي - پرويز مظلومي - نادردست نشان
بهترين دروازه بان : سيدمهدي رحمتي ، وحيد طالب لو ، مهدي واعظي
پديده جوان ليگ : محسن مسلمان، كريم انصاريفرد، احسان حاجي صفي
بازيكن خارجي: ايوان پترويچ ، عماد رضا ، ابراهيم توره
فوتسال :
بهترين بازيكن : وحيد شمسايي ، محمد هاشم زاده ، محمد طاهري
پديده ليگ فوتسال: حسين طيبي ، جواد حسن زاده ، مصطفي طيبي
دروازه بان برتر: مصطفي نظري ، مجيد ابراري نيا ، رضا ناصري
مربي برتر : عليرضا افضلي ، مهدي ابطحي ، محمود خوراكچي
فوتبال بانوان :
بهترين بازيكن : فاطمه ارژنگي ، بيان محمودي ، عاطفه عابدي و سلما رضوي
بهترين مربي : مريم ايراندوست ، شهرزاد مظفر، ساحل صوفي
بهترين دروازه بان : زهره سادات زماني ، زهره كودايي ، سميرا جهاندار
فوتسال بانوان :
بهترين بازيكن : فهميه زارعي ، زهره ميثمي ، ليلا اقبالي
بهترين مربي : مظفر ، سليماني ، دارا
بهترين دروازه بان : فرزانه توسلي ، بهناز خياط ، زهرا صفري
مراسم انتخاب بهترين هاي فوتبال و فوتسال ايران در سال 1387 ساعت - 20 شنبه 12 مرداد- با حضور محمد علي آبادي معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان تربيت بدني ، معاونان سازمان تربيت بدني ، رئيس فدراسيون فوتبال ، اعضاي تيم ملي فوتبال و بازيكنان و مربيان فوتبال كشور در محل اآكادمي ملي المپيك برگزار خواهد شد.

شكايت اتيوپي به CAS
محروميت فيفا غيرقانوني است

فدراسيون فوتبال اتيوپي از فيفا به دادگاه بين المللي ورزش (CAS) شكايت كرد.
گفتني است كه اين فدراسيون فوتبال آفريقايي با غير قانوني خواندن محروميت فيفا اعلام كرد، به CAS شكايت مي كند.
فدراسيون جهاني فوتبال در هفته گذشته اتيوپي را از حضور در همه رقابت ها محروم كرد. علت اين محروميت، عدم اجراي برنامه هاي عادي سازي در فدراسيون فوتبال اين كشور اعلام شده است.

حضور مدافع برزيلي در تيم فوتبال پرسپوليس منتفي شد

حضور مدافع برزيلي مورد نظر افشين قطبي براي همراهي پرسپوليس در ليگ هشتم منتفي شد.
"فابيوآرتور انريكه آنتونيو" مدافع برزيلي تيم سانتوز از مدتها پيش مد نظر افشين قطبي سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس قرار گرفته بود اما پس از آنكه او نتوانست خود را به موقع به ايران برساند، عقد قراردادش با پرسپوليس منتفي شد.
فرخزادي عضو هيئت مديره و سخنگوي باشگاه پرسپوليس ضمن تاييد اين خبر گفت: قرار بود اين مدافع برزيلي قبل از پايان فصل نقل و انتقالات يعني روز 7 مرداد به ايران سفر كند اما اين اتفاق نيفتاد و ما ناچار شديم قيد جذب او رابزنيم.
ابراهيم توره ، ايوان پترويچ و فرانك آتسو سه بازيكن خارجي پرسپوليس در ليگ هشتم هستند كه از تيم پيكان و ابومسلم به اين تيم پيوستند. ضمن اينكه پرسپوليسي ها هنوز قرارداد الون الونگفرانك آتسو " بازي اول پرسپوليس در ليگ هشتم را از دست مي دهد
مدافع توگويي تيم فوتبال پرسپوليس ديدار ابتدايي اين تيم در هشتمين دوره رقابتهاي ليگ برتر را از دست خواهد داد.
 جمعه 11 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 158]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن