تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على! از ارجمندى مؤمن در نزد خدا اين است كه برايش وقت مرگ، معيّن نفرموده است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816299875




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مجلس درباره وزراي پيشنهادي سه وزارتخانه روز سه شنبه تصميم مي گيرد


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: مجلس درباره وزراي پيشنهادي سه وزارتخانه روز سه شنبه تصميم مي گيرد
بخش خبري : رئيس جمهور در نامه اي به رئيس مجلس شوراي اسلامي وزيران پيشنهادي خود براي وزارتخانه هاي امور اقتصادي و دارايي كشور و راه و ترابري را بمنظور كسب راي اعتماد معرفي كرد.
در نامه احمدي نژاد به رئيس مجلس كه در پايان جلسه علني سه شنبه گذشته مجلس قرائت شد سيد شمس الدين حسيني براي تصدي وزارت امور اقتصادي و دارايي علي كردان براي تصدي وزارت كشور و حميد بهبهاني براي تصدي وزارت راه و ترابري معرفي شده اند.
باهنر نايب رئيس دوم مجلس كه در غياب لاريجاني رئيس و ابوترابي نايب رئيس اول مجلس مسئوليت اداره جلسه علني را برعهده داشت اعلام كرد جلسه علني براي بررسي راي اعتماد به وزراي پيشنهادي سه شنبه هفته جاري برگزار مي شود.
نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در جلسه علني سه شنبه كليات لايحه اي را به تصويب رساندند كه بر اساس آن خيرين مسكن ساز از پرداخت حق انشعاب آب برق و گاز براي يكبار معاف خواهند بود.
اين مصوبه درقالب بررسي كليات لايحه اصلاح بند 21 ماده واحده قانون بودجه سال 87 به تصويب رسيد .
بر اساس بند 21 ماده واحده قانون بودجه سال 87 حسينيه ها مساجد و تكاياي روستاها از پرداخت بهاي آب برق و گاز و فاضلاب معاف بوده كه در صورت تصويب نهايي خيرين مسكن ساز نيز با تاييد وزارت رفاه و تامين اجتماعي از پرداخت اين حق انشعاب معاف خواهند بود.
نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در ادامه به كليات لايحه اصلاح ماده 56 قانون الحاق موادي به قانون تنظيم بخشي از مقررات مالي دولت هم راي مثبت دادند.
بر اساس اين گزارش دولت به دليل اينكه تسهيلات موضوع ماده 56 قانون الحاق موادي به قانون تنظيم بخشي از مقررات مالي دولت مصوب 1384 از نوع تسهيلات تكليفي نبوده و رعايت سقف تسهيلات تكليفي در اين ماده لزومي نداشته اعلام كرده بود كه درسه سال گذشته عملا استفاده اي از سازوكار اين ماده نشده است .
بر اساس مصوبه مجلس و به درخواست دولت عبارت با رعايت سقف تسهيلات تكليفي و سهم دولت از اين سقف برابر پروژه هاي شروع نشده طرح هاي مندرج در پيوست شماره يك قوانين بودجه سنواتي و طرح هاي ملتي استاني با استفاده از منابع داخلي ريالي و ارزي حذف شد.
همچنين با راي نمايندگان دو نماينده مجلس به عنوان ناظر در كميسيون ماده 10 احزاب انتخاب شدند .
با راي نمايندگان مجلس اسدالله بادامچيان و حميدرضا فولادگر نمايندگان تهران و اصفهان به ترتيب با 115 و 56 راي به عنوان دو نماينده عضو كميسيون ماده 10 احزاب براي نظارت بر فعاليت احزاب و گروه ها برگزيده شدند .
در جلسه روز سه شنبه مجلس سئوال الياس نادران و پرويز سروري از وزير ارشاد درباره جايگاه قانوني هيئت نظارت بر خبرگزاري هاي غير دولتي مستند قانوني توقيف خبرگزاري فارس مطرح شد كه بعد از طرح سئوال و پاسخ صفار هرندي به دليل قانع نشدن سئوال كنندگان موضوع براي بررسي بيشتر به كميسيون مربوطه ارجاع شد.
در حاشيه مجلس
در جلسه علني سه شنبه مجلس سئوال سه نماينده تهران از وزير بازرگاني در خصوص علت حذف يارانه هاي برنج پودر شوينده و چند قلم ديگر و همچنين اقدامات جبراني اين وزارتخانه اعلام وصول شد.
دكتر غلامعلي حداد عادل نماينده تهران در تذكري مكتوب در مورد رسيدگي به علت انتظار طولاني رانندگان در صف پمپ بنزين كه موجب اتلاف وقت و نارضايتي گسترده مردم شده است به وزير نفت تذكر داد.
روح الله حسينيان نماينده تهران با ابراز شگفتي از معرفي شمس الدين حسيني علي كردان و حميد بهبهاني به عنوان وزراي پيشنهادي اقتصاد كشور و راه و ترابري به مجلس اظهار داشت : اميدي به اينكه اين افراد بتوانند كاري انجام دهند وجود ندارد.
كاظم دلخوش عضو كميسيون اقتصادي مجلس در خصوص معرفي شمس الدين حسيني براي تصدي وزارت اقتصاد گفت : مجلس به وزيري راي مي دهد كه دانش تئورهاي اقتصادي و توان كارهاي اجرايي را همزمان داشته باشد.
الياس نادران نماينده تهران در جلسه علني سه شنبه در تشريح سئوال خود از وزير ارشاد در مورد جايگاه قانوني هيات نظارت بر خبرگزاريهاي غير دولتي مستند قانوني توقيف سه روزه خبرگزاري فارس خطاب به صفار هرندي گفت : چگونه است كه دولت شب قبل از انتخابات وزير كشور را عضو مي كند و مشكلي پيش نمي آيد اما وقتي يك خبرگزاري (فارس ) ساعت 8 5 شب خبري را منتشر مي كند و دو ساعت بعد هم تكذيب آنرا مي زند مي گويند بانكها مشوش مي شوند!
نماينده تهران همچنين با بيان اينكه بسياري از سايت هاي دولتي بطور مكرر به مسئولان و مقامات توهين و جسارت مي كنند و مديران را مورد بي مهري قرار مي دهند خاطرنشان كرد : مشاور رئيس جمهور گفته بود خبرگزاري فارس را بستيم تا درس عبرتي براي بقيه رسانه ها باشد حال من مي گويم چرا سايت هاي دولتي كه مكرر به مقامات توهين مي كنند توقيف نشدند تا درسي عبرتي براي بقيه شود و چرا از خوديها شروع نكردند و سايتهاي دولتي را نبستند.
محمد ابراهيم نكونام و الياس نادران نمايندگان گلپايگان و تهران در تذكري آيين نامه اي اعلام كردند با توجه به اينكه دولت شوراي پول و اعتبار را منحل اعلام كرده حال چگونه است كه لايحه اصلاحيه آورده تا بر اساس اجازه اين شورا بتواند اوراق مشاركت منتشر كند محمدرضا باهنر كه مسئوليت اداره جلسه را بر عهده داشت پاسخ داد به اعتقاد مجلس شوراي پول و اعتبار وجود دارد و قانوني است .
با نظر اعضاي كميسيون ويژه طرح تحول اقتصادي غلامرضا مصباحي مقدم نماينده تهران به عنوان رئيس اين كميسيون انتخاب شد. همچنين محمدرضا تابش نماينده اردكان و روح الله حسينيان نماينده تهران هم به عنوان نايب رئيس اول و دوم كميسيون ويژه طرح تحول اقتصادي انتخاب شدند. سيد كاظم دلخوش هم مخبر اين كميسيون برگزيده شد.
 جمعه 11 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن