تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه براى من است و من پاداش آن را مى‏دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804878421




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امام جمعه بروجرد: برقراري امنيت از مطالبات جدي مردم است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: امام جمعه بروجرد: برقراري امنيت از مطالبات جدي مردم است
داخلي. سياسي. دين. مذهبي. نمازجمعه.

امام جمعه بروجرد گفت: يكي از مطالبات جدي و انتظارات مهم مردم از مسوولان، برقراري امنيت همه جانبه در جامعه و برخورد قاطع با عوامل ناامني است.

حجت‌الاسلام "حسن ترابي" در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه بروجرد افزود:
تامين امنيت نواميس، خانواده‌ها و اجتماع و مرزها از وظايف ذاتي و اوليه حاكميت است و برقراري امنيت براي جامعه اسلامي از واجبات است.

وي اظهار داشت: هر چه ضريب امنيت بالاتر باشد جامعه سالم و محور توسعه و شكوفايي مهياتر خواهد بود.

وي اضافه كرد: آغاز اجراي طرح ارتقا امنيت اجتماعي در سال ‪ ۸۵‬و برخورد با اراذل و اوباش و افراد مخل در نظم عمومي با حمايت مردم مواجه شده كه در طول اين دو سال آمار همه جرائم كاهش محسوسي پيدا كرده و رضايت نسبي مردم فراهم شده است.

خطيب جمعه بروجرد افزود: قوه قضاييه بايد با پديده بدحجابي، اراذل و اوباش و سوداگران مرگ و قاچاقچيان و باندهاي فساد و فحشا برخورد قاطع كند در غير اينصورت ناامني و فساد روز به روز در جامعه بيشتر مي‌شود.

وي گفت: اعدام ‪ ۲۹‬نفر از اراذل و اوباش و قاچاقچيان موادمخدر در تهران در هفته گذشته اقدام بسيار خوب و مباركي بود كه حكايت از فصل جديدي از مجازات متجاوزين به حقوق مردم دارد.

امام جمعه بروجرد افزود: طرح ارتقا امنيت اجتماعي بيشتر در تهران و چند شهر بزرگ اجرا شده و در شهرهاي ديگر كمرنگ است در حاليكه اين طرح بايد در همه شهرهاي ايران اسلامي كامل اجرا شود.

وي تاكيد كرد: انتظار مردم مومن و ولايت مدار شهرستان بروجرد از نيروي خدوم انتطامي و دستگاه قضايي اين است كه هماند تهران و برخي شهرهاي ديگر برخورد قاطع و محكم و جدي با عوامل ناامني اعمال شود تا مردم از اين به بعد شاهد ناامني در گوشه گوشه شهر نباشند.

حجت‌الاسلام ترابي در ادامه با اشاره به پيوستگي سه ماه رجب، شعبان و رمضان افزود: اين ماهها از رموز بزرگ تكوين بوده و از فرصتهاي مغتنمي است كه خداوند براي تكامل انسانها در گذر ايام رقم زده است.

خطيب جمعه بروجرد افزود: اين ايام بهترين موقع براي بهره‌گيري از اسوه هاي فضيلت در جهت تهذيب نفوس و خودسازي و فرصتي براي كسب آمادگي معنوي و درك فضويات ماه رمضان است.

وي ضمن اشاره به فرارسيدن سوم و چهارم شعبان ميلاد حضرت امام حسين (ع) و ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) به عنوان روز پاسدار و جانبار افزود: سپاه از اركان مهم قانون اساسي و نظام مقدس جمهوري بوده كه از بدو تولد تا امروز در هر عرصه‌اي كه وارد شده امتحان خود را به خوبي پس داده است.

وي افزود: پاسداران انقلاب اسلامي خاطرات شهدا و ايثارگران را در ذهن دارند كه اگر به نسل جديد منتقل شود بزرگترين خدمت انجام شده است.

حجت‌الاسلام ترابي افزود: جانبازان نيز بهترين اسناد و درخشان‌ترين چهره هاي دوران دفاع مقدس ملت ايران و يادگاران روزهاي حماسه و مقاومت و تبلور مظلوميت و حقانيت ملت ايران در طول هشت سال جنگ تحميلي هستند.

خطيب جمعه بروجرد افزود: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامي همانند ارتش جمهوري اسلامي در عرصه‌هاي زميني، هوايي، دريايي به ويژه موشكي موفقيتهاي چشمگيري و حيرت آوري را بدست آورده كه بخشي از توان و اقتدار موشكي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي را در رزمايش اخير ديديد كه دنيا را تكان داد و باعث شد بسياري از معادلات جهاني و بين‌المللي تغيير كند.

وي در ادامه پانزدهمين نشست وزراي امور خارجه كشورهاي عضو جنبش عدم تعهد در ايران را موفقيت بزرگي براي كشور دانست و گفت: اين اجلاس با ايده همبستگي براي صلح و عدالت و دوستي به دليل شرايط خاص جنبش عدم تعهد و سياستهاي كلان جمهوري اسلامي از اهميت و جايگاه ويژه‌اي در ديپلماسي و روابط خارجي ما برخوردار است.

وي افزود: برگزاري اين اجلاس در تهران فرصت ممتازي براي مقامات جمهوري اسلامي و براي تحكيم سياستها و نگرشهاي جمهوري اسلامي به موضوعات بين المللي به ويژه بحث مهم هسته‌اي بود.

حجت‌الاسلام ترابي گفت: اين اجلاس در تهران در حالي برگزار شد كه مذاكرات ما با گروه ‪ ۵+ ۱‬شروع شده و ما تشكيل اجلاس شوراي حكام آژانس را در پيش رو داريم و اين فضاي خوبي را براي اثبات حقانيت ما براي دستيابي به تكنولوژي هسته‌اي براي مصارف غير نظامي و صلح آميز ايجاد كرد.

وي همچنين در پايان با اشاره با روز ‪ ۱۷‬مرداد ماه مصادف با روز خبرنگار گفت: اين روز سالروز شهيد بزرگوار، شهيد اهل قلم، خبرنگار شهيد و يكي مفاخر شهرستان بروجرد شهيد محمود صارمي است. ك/‪۲‬
 جمعه 11 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 150]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن