تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816930432




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس ديوان محاسبات كشور: مساجد كانون اصلي هدايت جامعه هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رييس ديوان محاسبات كشور: مساجد كانون اصلي هدايت جامعه هستند
رييس ديوان محاسبات گفت: مساجد در طول تاريخ كانون هدايت جامعه و حكومت اسلامي در بخش هاي مختلف سياسي، فرهنگي و اجتماعي بوده و هستند.


"عبدالرضا رحماني فضلي" روز جمعه در ادامه همايش انديشه هاي آسماني در جمع برگزيدگان كانونهاي فرهنگي و هنري مساجد كشور در مشهد، افزود: مساجد موجب شكل گيري فرهنگ و معماري فرهنگي جامعه اسلامي شدند.
به گزارش ايرنا،وي گفت: در برنامه ريزي شهري و فرهنگي نماد اصلي شهرهاي اسلامي مسجد است در حالي كه هيچ زمان شاهد چنين سلسله معماري منسجمي از جانب كليسا نبوديم.
وي دوران حاضر را اوج شكوفايي كانون هاي فرهنگي و هنري مساجد دانست و افزود: اين امر مهم خلاء هاي فرهنگي پيرامون جوانان مسجدي را تا حدودي پر كرده است.
وي همچنين بيان كرد: جواناني كه مي خواهند در آينده اداره حكومت اسلامي را به دست بگيرند بايد در كسب معارف ديني كوشا بوده و كانونهاي مساجد در اين ارتباط نقش مهمي دارند.
او گفت: انقلاب اسلامي عامل مهم تحول در دنيا است و الگوي انقلاب اسلامي ايران مبناي مطالعه بسياري از جاممه شناسان و متخصصان علوم سياسي جهان است.
قائم مقام سابق شوراي عالي امنيت ملي اظهار داشت: علت ترس آمريكا و اسراييل از ايران، موشك ها و سياستهاي دفاعي و نظامي ايران نيست بلكه ترس آنها قدرت نرم جمهوري اسلامي ايران و نفوذ به قلوب مردم منطقه و جهان است.
وي گفت : امروز انقلاب اسلامي ايران در كانونها و مجامع فلسفي، رواشناسي، سياسي و مذهبي دنيا مورد بحث و بررسي قرار گرفته تا جايي كه حتي پايه و اساس انقلاب هاي نرم در جهان را اصول انقلاب اسلامي مي دانند.
وي بيان كرد:جمهوري اسلامي ايران به عنوان يك فكر و اعتقاد و ايدئولوژي برتر معادلات سياسي دنيا را بر هم زده بر مبنا دشمنان و در راس آنها آمريكا به دنبال پياده سازي فرهنگ خود به جاي فرهنگ اسلامي در جامعه هستند.
وي فرمايشات اخير مقام معطم رهبري را ياد آور شد و گفت: ما به دليل مسلمان بودن مسوول ابلاغ پيام بعثت به نسلهاي بعد و زمينه سازي براي ظهور حضرت مهدي (عج ) هستيم.
يكي از اعضاي مجمع تشخيص مصلحت نظام نيز گفت: سياست ورزي مبتني بر زور و تهديد آمريكا نمي تواند در منطقه استمرار يابد و قانون زور و فريبكاري از ابزار پيشبرد سياستهاي شيطاني آمريكا است.
دكتر "حسين مظفر" بدون توضيح بيشتردر اين رابطه افزود: عناصري كه بايد در كنار ديانت افتخارشان به سياسي بودنشان باشد با توجه به برداشت هاي غلط از سياست ورزي از ابراز آن خجالت مي كشند.
وزير اسبق آموزش و پرورش گفت: دلزدگي هاي به وجود آمده در جامعه نسبت به سياست نتيجه برداشت و كاركردهاي غلط آن در سطح جوامع مختلف و عملكرد هاي نامطلوب افراد و تشكل هاي سياسي است.
همايش سراسري انديشه هاي آسماني با شركت 12 هزار نفر از برگزيدگان چهار كانون فرهنگي و هنري مساجد سطح كشور در قالب 10 دوره از 26 تيرماه آغاز شده كه 40 روز ادامه دارد.
برگزيدگان كانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان هاي كشور در قالب دوره هاي سه روزه مسائل مختلف سياسي، فرهنگي و اجتماعي و مسائل روز كشور، منطقه و دنيا را با حضور صاحبنظران، اساتيد حوزه و دانشگاه و مسوولان كشور را بررسي و مي كنند.
ك/2 7490/2713/589/659 شماره 281 ساعت 16:51 تمام
 جمعه 11 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن