تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگيرد و به روزه ماه رمضان وصل كند خداوند ثواب روزه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815257400




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/اختصاصي ايرنا/ طالقاني : استفاده از نيروهاي جوان بايد در دستور كار قرار گيرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: /اختصاصي ايرنا/ طالقاني : استفاده از نيروهاي جوان بايد در دستور كار قرار گيرد
ورزش. كشتي. محمدرضا طالقاني
رئيس سابق فدراسيون كشتي گفت : استفاده از نيروهاي خواهنده و جوان در امور اجرايي و فني كشتي بايد در دستور كار مسوولان فدراسيون كشتي قرار گيرد.

محمدرضا طالقاني روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا تصريح كرد :
مسوولان فدراسيون كشتي براي اينكه بتوانند به خوبي از افتخارات گذشته ورزش كشتي پاسداري كنند ، بايد در تدوين و تبيين برنامه ريزي‌هاي خود ، منطقي تر و حساب شده تر عمل كنند.

وي ادامه داد : من هر زمانيكه مسووليت كشتي را برعهده داشتم ، استفاده از نيروهاي جوان و با انگيزه را در دستور كار خود قرار مي‌دادم و اين خود هميشه موفقيت كشتي را در ميدان‌هاي معتبر بين‌المللي به همراه داشت.

وي افزود : در پيكارهاي كشتي قهرماني سال ‪ ۲۰۰۵‬در بوداپست مجارستان ، استفاده از نيروهاي جوان در تركيب و كادر فني تيم‌هاي ملي كشتي آزاد و فرنگي ايران به خوبي قابل درك بود.

اين نوع عملكرد باعث شد كه تيم ملي كشتي آزاد ايران در سال ‪ ۲۰۰۶‬به مقام نايب قهرماني جهان دست پيدا كند و تيم ملي كشتي فرنگي ايران در مسابقه هاي قهرماني سال ‪ ۲۰۰۷‬جهان در باكوي جمهوري آذربايجان به مقام چهارم برسد طالقاني در خصوص عليرضا حيدري نيز افزود : ما سرمايه‌هايي چون عليرضا حيدري را نبايد به اين آساني از دست بدهيم. اين كشتي گيران مي‌توانند بعد از جدايي از دنياي قهرماني در جايگاههاي ديگر به كشتي ايران خدمت كنند.

وي در خصوص بازگشت خودش به كشتي تاكيد كرد : حضور افراد پا به سن گذاشته اي نظير من در امور مديريتي كشتي كار منطقي و درستي نيست و ما بايد راه را براي جوانترها باز كنيم.

طالقاني در پايان در ارتباط با كسب مدال توسط ملي پوشان كشتي آزاد و فرنگي ايران در بازيهاي المپيك ‪ ۲۰۰۸‬پكن خاطرنشان كرد : به موفقيت تيم هاي ملي كشتي آزاد و فرنگي ايران در المپيك بسيار اميدوار هستم.
 جمعه 11 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن